100-200 kaloria päivässä

Rainbow

Syön 100-200 päivässä. Kuinka paljon muut syö?

39

15601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -E-

      noin 400 kalorii korkeintaan.yritän pysyä alle mut välillä syön enemmän että aineenvaihdunta pysyy toiminnassa.jos syö liian vähän koko ajan elimistä alkaa varastoimaan rasvaa.. yöks!eli pitää syödä välillä vähän välillä enemmän vaik 200kcal/300kcal/400kcal/200kcal..

      täst viestistä alkaa varmaa taas hirvee mussutus mut ei voi mittää.anoreksia sivustohan tää on niin miksei sais asiasta keskutella..

      • Psykoositar

        "tai aineenvaihduntani hidastuu"..xD Se on kuule jo hidastunu ja kaappaa kaiken rasvan sinä päivänä kun syöt paljon..Aivot tarvitsee 300 cal päivässä muistathan et keho syö aivokudosta ja paskaa suolesta-


      • paitsi että
        Psykoositar kirjoitti:

        "tai aineenvaihduntani hidastuu"..xD Se on kuule jo hidastunu ja kaappaa kaiken rasvan sinä päivänä kun syöt paljon..Aivot tarvitsee 300 cal päivässä muistathan et keho syö aivokudosta ja paskaa suolesta-

        keho syö kyllä ihan ensin varastossa olevat glykogeenit maksasta ja lihaksista, ja sitten - tadaa - rasvakudoksesta rasvaa! Aivot ja lihakset ja muu tärkeä tuhoutuvat viimeisenä.


    • Lääkäri

      Onneksi te kuolette vuoden sisällä niin ei tarvii teitäkään hoitaa.

      • turmio

        mä oonki vielä 2 vuoden päivittäisen yrjöömisen ja 20 kilon painonpudotuksen jälkeen hengissä hahhahhaa minä elän, sinä maksat.


      • lääkäri
        turmio kirjoitti:

        mä oonki vielä 2 vuoden päivittäisen yrjöömisen ja 20 kilon painonpudotuksen jälkeen hengissä hahhahhaa minä elän, sinä maksat.

        Teillä bulimikoilla on se hyvä seikka, että homma säilyy aika kauan peitossa kun paino saattaa olla suhteellisen normaalikin(?) koska vedätte ittenne ähkyyn ja sitten yrjöötte. Nämä ketkä laihduttaa itsensä kuoliaaksi, kuolevat lopulta yleensä siihen, että elimistö lopettaa toiminnan. Bulimikoilla puolestaan vauriot tulevat vähitellen...yleisin seuraus suun- tai ruuansulatuselimistön syöpä. Mietippä tykönäsi. Ainakin riittää töitä kun valmistun...huhhuh.


      • .......
        lääkäri kirjoitti:

        Teillä bulimikoilla on se hyvä seikka, että homma säilyy aika kauan peitossa kun paino saattaa olla suhteellisen normaalikin(?) koska vedätte ittenne ähkyyn ja sitten yrjöötte. Nämä ketkä laihduttaa itsensä kuoliaaksi, kuolevat lopulta yleensä siihen, että elimistö lopettaa toiminnan. Bulimikoilla puolestaan vauriot tulevat vähitellen...yleisin seuraus suun- tai ruuansulatuselimistön syöpä. Mietippä tykönäsi. Ainakin riittää töitä kun valmistun...huhhuh.

        hyvä että meidänlaiset sairaat ei sitten jätä sua toimettomaks.


      • turmio
        lääkäri kirjoitti:

        Teillä bulimikoilla on se hyvä seikka, että homma säilyy aika kauan peitossa kun paino saattaa olla suhteellisen normaalikin(?) koska vedätte ittenne ähkyyn ja sitten yrjöötte. Nämä ketkä laihduttaa itsensä kuoliaaksi, kuolevat lopulta yleensä siihen, että elimistö lopettaa toiminnan. Bulimikoilla puolestaan vauriot tulevat vähitellen...yleisin seuraus suun- tai ruuansulatuselimistön syöpä. Mietippä tykönäsi. Ainakin riittää töitä kun valmistun...huhhuh.

        normaalipainoinen?


      • Huuhaa
        turmio kirjoitti:

        normaalipainoinen?

        vaan alipainoinen.. laske painoindeksi niin tiedät mikä on "normaalipainosi".


    • ....

      alle 600/päivä. yritän 400-500.

    • ..................

      Ihan vitun fiksua toimintaa täällä taas jollain.

      • Psykoositar

        että ensin menee glukoosivarastot ja keho suojelee aivoja MUTTA SÄÄSTÖLIEKILLÄ SE KROPPA JOKA TAPAUKSESSA KOKO AJAN TOIMII!


    • AimoRapula

      Syöt kuitenkin 200 kilokaloria etkä kaloria pelle.

      • poison

        ja taas täällä on joku einstein. mukavaa pilkunnussimista sinulle.


      • Huuhaa

        Yksi kilokalori on tuhat kaloria ja siitä käytetään lyhennettä kcal. 1 kcal=1000 kaloria

        eli jos vetää 200 kcal,vetää oikeesti 200 000 kaloria.


      • ei ole totta
        Huuhaa kirjoitti:

        Yksi kilokalori on tuhat kaloria ja siitä käytetään lyhennettä kcal. 1 kcal=1000 kaloria

        eli jos vetää 200 kcal,vetää oikeesti 200 000 kaloria.

        tuo on ihan paska puhetta, 1kcal ei todellakaan ole 1000 kaloria vaan en tarkkaan muista lukua mutta kJ on merkinta!!!!!!!


      • Anni-Ella
        ei ole totta kirjoitti:

        tuo on ihan paska puhetta, 1kcal ei todellakaan ole 1000 kaloria vaan en tarkkaan muista lukua mutta kJ on merkinta!!!!!!!

        Kunnon idiootteja täällä kirjoittelee!

        Yksi kilokalori ON 1000 kaloria eli
        1kcal = 1000 cal.

        kJ on kilojoulen lyhenne, joka on myöskin energian yksikkö.

        1 kalori = 4,1868 joulea
        1 kcal = 4,1868 kJ

        1 J = 0,24 cal
        1 kJ = 0,24 kcal

        Tuliko selväksi?


    • kiintosaa

      ihanaa kun kaikki aina vaan tulee tänne ylpeilemään et hei mä syönki vähemmän ku te ja mä oon laihempi kun te. Hei herätkää teinit! Eiks nyt keskuskusteltas jostai muusta tärkeemmästä ku vertailtas syötäviä kalorimääriä?

    • Just me

      Oikeesti... En tiiä onko toi tosijuttu vai provo... Mut syömishäiriö ei oo vitsi. Ei todellakaan. Mä meinasin kuolla siihen.

      Se jumalauta sattuu sieluun niin perkeleesti. Anoreksia... Älkää tehkä vitsiä asiasta josta ette tiédä.

      Ja jos sä tiedät ni sä kuolet kun syöt noin vähän. Ensin häviää rasva...sitten lihakset... Lopulta käytettään sydän...ja sit se pysähtyy. Sö kuolet.

      Ja sit jotku ääliöt tekee siitä vitsin!!!

    • ei toimi

      Tiedättekö, että elimistö tarvitsee n.24kcal/kg/vrk pelkkään perusaineenvaihduntaan? Siis siihen, että elimistö toimisi normaalisti, tuottaisi lämpöä, lihakset ja sydän toimii jne.Ja tämä on siis ilman mitään liikunnan aiheuttamaa kulutusta. Eli aika paljon elimistö tarvitsee jo pelkkään makoiluun!
      Anorektikoilla aineenvaihdunta on varmasti laskenut, ja elimistö elää melkoisella säästöliekillä, mutta olen huolissani miten ihmeessä jaksatte olla, ja miten elimistönne kestää kaikkien ravintoaineiden puutteen!? Saatatte ajatella, että voitte ihan hyvin kaikesta huolimatta, mutta esim.joidenkin vitamiinien puute saattaa ilmetä vasta vuosien päästä, ja silloin muutokset saattavat olla peruuttamattomia(aivovauriot,sokeus)ja on liian myöhäistä toimia!!!

    • mirabella92

      Olen ollut anorektikko 2 vuotta ja silloin elin n. 0-700 kcal/pvä. Nyt syön n. 2000 kcal/pvä ja aineenvaihduntani pysyy käynnissä. Tällä syömisellä olen kuitenkin pysynyt 47-kiloisena Olen 170cm ja painan siihen nähden aika vähän, jos syön kuitenkin normaalisti, pysyn terveenä! Ottakaa järki käyttöön, sillä anoreksia kestää vain kunnes kuolette tai tulette järkiinne!!!

      • Ikuinen laihduttaja

        Miten ihmeessä pysyt 47-kiloisena tuolla ruokamäärällä? Ethän kuluta edes 1500 kcal/vrk vai onko sinulla jotenkin ylivilkas aineenvaihdunta? Vai urheiletko ihan joka päivä 500 kcal edestä? Itse lähentelen 70 kiloa, kun syön alle 2000 kcal/vrk sekä harrastan liikuntaa 3 kertaa viikossa.


      • Ikuinen laihduttaja kirjoitti:

        Miten ihmeessä pysyt 47-kiloisena tuolla ruokamäärällä? Ethän kuluta edes 1500 kcal/vrk vai onko sinulla jotenkin ylivilkas aineenvaihdunta? Vai urheiletko ihan joka päivä 500 kcal edestä? Itse lähentelen 70 kiloa, kun syön alle 2000 kcal/vrk sekä harrastan liikuntaa 3 kertaa viikossa.

        en varsinaisesti urheile, mutta liikkeessä koko päivän. Olen muutenkin aika vilkas luonteeltani. Joinakin päivinä ei kyllä tule syötyä mitään, mutta yleensä syön todella paljon.


    • tarkotetaan

      sitä energiamäärää jonka kroppa tarttee vaikka sä vaan makaisit koko päivän..se on joku 1000-1500kcal. sen alle ei saa ikinä mennä, muuten mennään "säästöliekille". lisää siihen vielä vaikka 1000kcal lisää, niin ollaan jo lähempänä sitä määrää mitä oikeesti tarttet kun lasketaan mukaan kaikki päivittäiset askareet ja liikunta.

    • smire

      Onko koko päivänä pakko syödä edes mitään? Eilen join teetä ja 1 banaanin, tänään yksi ruisleipä.
      Muuten, voisiko joku helpatat vähän..?
      Tiedän että tämä kuulostaa järettömältä, mutta mun mitat on 164/56 . Ja musta se on liikaa. Ei kai mulle tuu mitään hiustenlähtöä, maksasairauksia ja muuta Anoreksian aiheuttamia sairauksia jos laihdutan 6 kiloa syömättä siihen asti mitään kun se kilot on lähtenyt? En viittiny tehä uutta aihetta kun tämä asia ei nyt niin suuri juttu ole...

      • Laihduttaja

        Paljon helpompi ja nopeempi tapa on laihtuu sillee et syö noin 4 tunnin välein teveellisesti pieniä annoksia,muttei noin pienii kuiteskaa mitä sä syöt.Sen takia noin neljän tunnin välein et sun aineenvaihdunta toimii eikä rupee varastoimaa rasvaa.Ja jos sä oot syömättä nii sul kestää puolet pidmpää laihtuu kun taas et sä söisit järkevii annoksii 4-6 kerta päiväs ja liikkuisit!


      • laihduttaja

        Paljon helpompi ja nopeempi tapa on laihtuu sillee et syö noin 4 tunnin välein teveellisesti pieniä annoksia,muttei noin pienii kuiteskaa mitä sä syöt.Sen takia noin neljän tunnin välein et sun aineenvaihdunta toimii eikä rupee varastoimaa rasvaa.Ja jos sä oot syömättä nii sul kestää puolet pidempää laihtuu kun taas et sä söisit järkevii annoksii 4-6 kerta päiväs ja liikkuisit!Sitä paitsi ei kannata laihduttaa varsinkaa nopeesti vaan mieluiten siihen tahtii et noin kilo viikos,koska mitä nopeemmin laihtuu nii sitä suurempi riski on et lihoot takasin samoihin mittoihin ja ehkä viel vähän enemmänki!Nimittäin jos laihdutat nopeesti nii sun keho ns. "tottuu" pieneen energiamäärään ja sit ku rupeet syömää taas normaalisti nii lihoot!


      • hellomynameis
        laihduttaja kirjoitti:

        Paljon helpompi ja nopeempi tapa on laihtuu sillee et syö noin 4 tunnin välein teveellisesti pieniä annoksia,muttei noin pienii kuiteskaa mitä sä syöt.Sen takia noin neljän tunnin välein et sun aineenvaihdunta toimii eikä rupee varastoimaa rasvaa.Ja jos sä oot syömättä nii sul kestää puolet pidempää laihtuu kun taas et sä söisit järkevii annoksii 4-6 kerta päiväs ja liikkuisit!Sitä paitsi ei kannata laihduttaa varsinkaa nopeesti vaan mieluiten siihen tahtii et noin kilo viikos,koska mitä nopeemmin laihtuu nii sitä suurempi riski on et lihoot takasin samoihin mittoihin ja ehkä viel vähän enemmänki!Nimittäin jos laihdutat nopeesti nii sun keho ns. "tottuu" pieneen energiamäärään ja sit ku rupeet syömää taas normaalisti nii lihoot!

        Anoreksia on sairaus, ei mikään dieetti. Joten anorektikko ei vain päätä, että nyt syön terveellisesti ja nyt en. Anorektikko pelkää lihomista, niin paljon ettei pysty siihen. Anoreksialla ei ole oikeastaan paljon tekemistä ruoan kanssa. Ensin psyykkiset onglemat kuntoon, sitten syöminen.

        Ja keho toimii melkein noin kuin sanoit tottumisesta, mutta ei aivan. Jos kulutuksesi on 2000 kaloria, niin jos syöt sen et liho. Jos syöt yli sen nii keho muuttaa sen rasvaksi. Mutta koska normaali ihminen syö sen yli vain harvoin niin hän kuluttaa sen nopeasti myös pois. Ja jos rupeaa syömään 1000 kaloria päivässä laihtuu, tiettyyn pisteeseen saakka ja sitten kun rupeaa syömään taas 2000 kaloria lihoo tiettyyn pisteeseen.


      • somebodysomewhere
        hellomynameis kirjoitti:

        Anoreksia on sairaus, ei mikään dieetti. Joten anorektikko ei vain päätä, että nyt syön terveellisesti ja nyt en. Anorektikko pelkää lihomista, niin paljon ettei pysty siihen. Anoreksialla ei ole oikeastaan paljon tekemistä ruoan kanssa. Ensin psyykkiset onglemat kuntoon, sitten syöminen.

        Ja keho toimii melkein noin kuin sanoit tottumisesta, mutta ei aivan. Jos kulutuksesi on 2000 kaloria, niin jos syöt sen et liho. Jos syöt yli sen nii keho muuttaa sen rasvaksi. Mutta koska normaali ihminen syö sen yli vain harvoin niin hän kuluttaa sen nopeasti myös pois. Ja jos rupeaa syömään 1000 kaloria päivässä laihtuu, tiettyyn pisteeseen saakka ja sitten kun rupeaa syömään taas 2000 kaloria lihoo tiettyyn pisteeseen.

        Vihdoin järkipuhetta!


    • somebodytolove

      Hyvät ihmiset. Ellette osaa lukea (jota suuresti epäilen) voisin kertoa teille että olette "Syömishäiriö"- osiolla "Anoreksia"- osiolla. Saamme siis puhua anoreksiasta, jos niin haluamme. Eli kaikki haukkujat voivat siirtyä jonnekkin muualle, koska heidän aiheensa eivät koske anoreksiaa sanallakaan.

      Ja lukekaa hyvät ihmiset otsikko. Kysymys oli: "Kuinka paljon muut syö?", eli pyydettiin kertomaan paljonko ihmiset syövät päivän aikana. Silloin vastataan kysymykseen ja voidaan ohjata keskustelua muuhunkin suuntaan tai perustetaan uusi keskustelu eri aiheesta.

      Ei anorektikko voi mitään anoreksialleen, ellei saa siihen hyvää hoitoa ja tukeja joten turpa tukkoon kaikilta joiden mielestä koko sairaus on helppo. Koska voinen teille kertoa että sitä se ei todellakaan ole.

      • Anonyymi

        Elinikäinen sairaus.
        Anoreksia alkoi kun juoksin urheilukentällä 15 vuotiaana 40kg oli sillo.
        Nyt 50 vuotta ja jatkuvaa painon tarkkailua .
        Puhelimessa kalorilaskuri ja paino joka aamu.
        Tänään syöny 100 kilokaloria.
        Yritän yli 500 syödä.
        Oon nyt 169 pitkä ja painan sen 54
        Yritän 50kg mutta ei pysty kun huimaa koko ajan.
        Olen antanut itselleni luvan 52kg
        Näin täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elinikäinen sairaus.
        Anoreksia alkoi kun juoksin urheilukentällä 15 vuotiaana 40kg oli sillo.
        Nyt 50 vuotta ja jatkuvaa painon tarkkailua .
        Puhelimessa kalorilaskuri ja paino joka aamu.
        Tänään syöny 100 kilokaloria.
        Yritän yli 500 syödä.
        Oon nyt 169 pitkä ja painan sen 54
        Yritän 50kg mutta ei pysty kun huimaa koko ajan.
        Olen antanut itselleni luvan 52kg
        Näin täällä.

        sähän oot ihan normaalipainoinen etkä alipainoinen. Käypä lääkärissä ton huimaamisen takia. sä et ole lähelläkään alipainoa.


    • jjfjfjfj

      onko muka totta että jos syö 4 tunnin välein pieniä annoksia terveellisesti, laihtuis nopeammin kuin jos ois lähestulkoon vesidieetillä?

      tuttuni painoi 60kg.. ja joi vaan vettä, välillä tuorepuristettua appelsiinimehua ja kiiwejä söi.. ja lähtihän siinä kuukaudessa yli 15kg...... ja kilot eivät tulleet hänelle takaisin.. .

      kylhän jos on syömättä.. laihtuu kuukaudessa jos alkupaino ei oo mikään 40kg...

    • höröhöröblöö

      Minä olen ylipainoinen.

      Syön päivässä 0-200kcal. Siis yksi leipä ja kahvia joka päivä, en muuta. Joskus jätän leivän pois ja juon vain kahvia.

    • sairaus

      Mä syön niin,että kalorit eivät saa mennä yli 350,mutta jos ylittävät niin on pakko oksentaa,mutta saan kyllä apua ja yritän oikeasti pikkuhiljaa prantua...en suosittele kellekään ja kuten joku järkevä täällä sanoi niin sairaus on sairaus...anoreksiakaan ei ole mikään hiton dietti vaan ja ainoastaan SAIRAUS!

    • Jokainen tyylillään.

      Painoin vuosi sitten 89 kiloa, olin tasapaksu läski, muttei kuiten paikat roikkununu, mikä on hyvä juttu ku aloin laihduttaa. nyt painan 65 kiloa ja olen syöny 700 kaloria päivässä. sit aloin painaan 72. pano ei meinannu pudota ku jämähti siihe. aloin syömään 100-200 kilokaria johan lähti perkele kilot! en siis syö mitään muuta ku raejuustoa, rahkaa, vihanneksia. juomana kahvimaito (hermesetas makeuttajineen) juon paljon vettä, joskus leikkaan sitruunaviipaleita isoon vesikannuun ja juon sitä pari kanullista päivässä. veriappelsiini, greippi, omena, marjat ne on meikän jälkkärit. mitään konkreettista sokeria en käytä. huom en harrasta liikuntaa. olen elämäni kunnossa 25 v. itse asiassa näytänkin nuoremmalta ja huokun 17 v elään iloa itsevarmuutta ja piru vie ett on seksikäs olo!

    • exanorektikko

      mulla menee sinne 100-800 kaloria ja olen entinen anorektikko ja pyrin takasin!
      tässä on mun loman ruokailut:
      aamupalalla: mehujää 30kcal puolikas greippi 30kcal
      lounaalla: salaattia/kirsikkatomaatteja/omena

    • Sejotahaukuttiin

      En osaa sanoa, että kuinka paljon kilokaloreita kerääntyy per päivä. Viikon aikana olen laihtunut neljä kiloa sillä, että olen paastonnut kera teekupin. Olen syönyt tyyliin omenan/jugurtin päivässä, joskus ehkä vähän ruokaakin.
      Epäterveellistä, mutta eipähän mulla ole edes nälkä. Tässä 30 asteen helteessä ei mikään maistu.

    • Anonyymi

      Minä en syö kaloreita ollenkaan vaan hyvää ruokaa. Painoindeksi 22 eli normaali.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe