Islam on harhaoppi

`*

Islam on juuri se harahaoppi josta raamatussa varoitetaan. Saatanan oma oppi verhottuna hyvään sanomaan. Islamin äärikannattajat ovat löytäneet ja sisäistäneet tämän epäpyhän kirjan sanoman ja toteuttavat sen alkuvoiman, saatanan, sanaa.

25

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mariam

      Mikä ihme sitten Sinun mielestäsi jumalallista kristillistä kirkkoa vaivaa nykypäivänä, kun "Jumalan" avulla kynäilleiden kirjeiden kirjoittajien sana ei enää päde vaan yksi oppi toisensa jälkeen heitetään romukoppaan? Kohta homotkin siunataan..

      Muslimin tärkeintä kirjaa, Koraania ei ole muutettu. Sen sanoma on ja pysyy samana. Sen säännöt ja ohjeet ovat yleisesti ymmärrettävissä kaikkina aikakausina. Mitä tarkoitat verhotulla hyvällä sanomalla? Miten niin epäpyhä kirja?

      Saatanan oppi ja työ on se, että hän kiusaa ihmisiä tekemään syntiä ja tekee parhaansa suistaakseen heidät hyvältä tieltä, koska teki itse näin. Islam tarkottaa alistumista Jumalalle ja taistelua pahaa vastaan. Mitä muslimi sanoo jokaisen rukouksen alussa tarkoittaa: suojele minua pahan Hiipijän (sataanan) kuiskauksilta.

      Minun elämässäni raamattu ja kristinusko, sen tutkiminen ja harjoittaminen on aiheuttanut vain sekaannusta ja epävarmuutta. Yksi ainoa Jumala ja hänen sanansa Koraani on tuonut selkeyttä ja rauhan.

      • Sivu

        Islamin tietoisku New Yorkiin 11th sept 2001


      • minä
        Sivu kirjoitti:

        Islamin tietoisku New Yorkiin 11th sept 2001

        entäs lähinnä kristittyjen kaksi maailmansotaa noin niinkun esimerkiks. ok, ne ei ollu uskonsotia mut osaat varmaan itekin ajatella ja ymmärtää..


      • Pääsen taivaaseen

        Koraani, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika, lihaksi tullut Jumala?
        Tunnustaako Koraani edelleen, että Jeesus kuoli puolestamme ristillä ja nousi kolmantena päivänä ylös kuolleista?

        Tähän tapahtumaan perustuu syntien sovitus ja anteeksisaaminen sekä vanhurskautus.

        Edelleen, myöntääkö Koraani, että Jeesuksen noustua taivaaseen Hän lähetti Pyhän Hengen tänne maan päälle olemaan meidän kanssamme?

        Minä uskon, että Raamattu on Jumalan Sana, ja sellaisenaan elämämme ohjenuora ja opastaja. Mikäli Raamattu on tuonut Sinulle sekaannusta ja epävarmuutta, johtuu se siitä, että Pyhä Henki ei ole kirkastanut Sinulle Raamattua.

        Kertoisitko minulle, miten Koraani on syntynyt? Milloin Muhammed sai ilmestyksensä ja mihin hänet on haudattu?


      • mm
        Pääsen taivaaseen kirjoitti:

        Koraani, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika, lihaksi tullut Jumala?
        Tunnustaako Koraani edelleen, että Jeesus kuoli puolestamme ristillä ja nousi kolmantena päivänä ylös kuolleista?

        Tähän tapahtumaan perustuu syntien sovitus ja anteeksisaaminen sekä vanhurskautus.

        Edelleen, myöntääkö Koraani, että Jeesuksen noustua taivaaseen Hän lähetti Pyhän Hengen tänne maan päälle olemaan meidän kanssamme?

        Minä uskon, että Raamattu on Jumalan Sana, ja sellaisenaan elämämme ohjenuora ja opastaja. Mikäli Raamattu on tuonut Sinulle sekaannusta ja epävarmuutta, johtuu se siitä, että Pyhä Henki ei ole kirkastanut Sinulle Raamattua.

        Kertoisitko minulle, miten Koraani on syntynyt? Milloin Muhammed sai ilmestyksensä ja mihin hänet on haudattu?

        >Tunnustaako Koraani, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika, lihaksi tullut Jumala?>

        Ei, Jeesus on Jumalan lähettiläs, sanansaattaja.

        >Tunnustaako Koraani edelleen, että Jeesus kuoli puolestamme ristillä ja nousi kolmantena päivänä ylös kuolleista?>

        Ei, Jeesus nostettiin Taivaaseen suoraan elävänä.

        >Edelleen, myöntääkö Koraani, että Jeesuksen noustua taivaaseen Hän lähetti Pyhän Hengen tänne maan päälle olemaan meidän kanssamme?>

        Ei.

        >Kertoisitko minulle, miten Koraani on syntynyt? Milloin Muhammed sai ilmestyksensä ja mihin hänet on haudattu?>

        Enkeli Gabriel välitti Koraanin Allahilta profeetta Muhammadille (rauha ja Jumalan siunaus hänelle). Ensimmäisen ilmestyksen hän (rauha ja Jumalan siunaus hänelle) sai 40 vuoden iässä eli suurin piirtein vuonna 610. Tämä tapahtui Hira -vuoren luolassa. Muhammad (rauha ja Jumalan siunaus hänelle) on haudattu Medinaan (Saudi-Arabissa).


      • mariam
        Pääsen taivaaseen kirjoitti:

        Koraani, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika, lihaksi tullut Jumala?
        Tunnustaako Koraani edelleen, että Jeesus kuoli puolestamme ristillä ja nousi kolmantena päivänä ylös kuolleista?

        Tähän tapahtumaan perustuu syntien sovitus ja anteeksisaaminen sekä vanhurskautus.

        Edelleen, myöntääkö Koraani, että Jeesuksen noustua taivaaseen Hän lähetti Pyhän Hengen tänne maan päälle olemaan meidän kanssamme?

        Minä uskon, että Raamattu on Jumalan Sana, ja sellaisenaan elämämme ohjenuora ja opastaja. Mikäli Raamattu on tuonut Sinulle sekaannusta ja epävarmuutta, johtuu se siitä, että Pyhä Henki ei ole kirkastanut Sinulle Raamattua.

        Kertoisitko minulle, miten Koraani on syntynyt? Milloin Muhammed sai ilmestyksensä ja mihin hänet on haudattu?

        Jumala ei ole synnyttänyt ihmistä, koska hän ei ole ihmisten kaltainen. Hän on yksin. Hänellä ei ole poikaa.

        Kukaan ei voi sovittaa toisten syntejä paitsi Jumala yksin voi antaa anteeksi. Jeesus ei kuollut ristillä.

        Juuri tätä inhoan kristinuskossa. Puhutaan kirkastamisesta ja tuntemuksista. Minä haluan selkeän ja loogisen selityksen. Kolme ei voi olla yksi. Yksi ei voi olla kolme. Kolminaisuus on vuonna 400 jKr kirkolliskokouksessa selväksi riidelty paavalin keksimä oppi.

        Mitäs oli ennen Jeesusta (ROHK) sinun selityksesi mukaan ihmisten suojana jos ei pyhää henkeä? Eikö silloin jumala suojannut ihmisiä hengellään?

        Mistä Pyhä Henki näkyy nyt? Maailma ja sen ihmiset ovat yhtä eksyneitä kuin ennenkin.

        Kuinka joku voi selittää että Jumala tulee "lihaksi"! Ihmetekoja Jumala Jeesukselle antoi, muttei Jumaluutta! Järkyttävää!


      • Pääsen taivaaseen
        mariam kirjoitti:

        Jumala ei ole synnyttänyt ihmistä, koska hän ei ole ihmisten kaltainen. Hän on yksin. Hänellä ei ole poikaa.

        Kukaan ei voi sovittaa toisten syntejä paitsi Jumala yksin voi antaa anteeksi. Jeesus ei kuollut ristillä.

        Juuri tätä inhoan kristinuskossa. Puhutaan kirkastamisesta ja tuntemuksista. Minä haluan selkeän ja loogisen selityksen. Kolme ei voi olla yksi. Yksi ei voi olla kolme. Kolminaisuus on vuonna 400 jKr kirkolliskokouksessa selväksi riidelty paavalin keksimä oppi.

        Mitäs oli ennen Jeesusta (ROHK) sinun selityksesi mukaan ihmisten suojana jos ei pyhää henkeä? Eikö silloin jumala suojannut ihmisiä hengellään?

        Mistä Pyhä Henki näkyy nyt? Maailma ja sen ihmiset ovat yhtä eksyneitä kuin ennenkin.

        Kuinka joku voi selittää että Jumala tulee "lihaksi"! Ihmetekoja Jumala Jeesukselle antoi, muttei Jumaluutta! Järkyttävää!

        Raamattu kertoo selkeästi Jeesuksen syntymästä:

        Mutta kun hän tätä ajatteli, niin katso, hänelle ilmestyi unessa Herran enkeli, joka sanoi: "Joosef, Daavidin poika, älä pelkää ottaa tykösi Mariaa, vaimoasi; sillä se, mikä hänessä on siinnyt, on Pyhästä Hengestä.
        21. Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä."
        22. Tämä kaikki on tapahtunut, että kävisi toteen, minkä Herra on puhunut profeetan kautta, joka sanoo:
        23. "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme. " Matt 1:20-23.

        Raamatun ilmoituksen mukaan Jumalalla on Poika: Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut. Joh. 1:18.

        Sekä:

        Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
        10. Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi. 1 Joh. 4:9-10

        Sekä:

        Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi. 1 Joh. 4:14.

        Kristus on sovittanut syntimme:

        Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
        19. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan. 2 Kor 5:18-19.

        Jeesus kuoli ristillä:

        silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle. Hebr. 12:2

        Sekä:

        Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte,
        23. hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte. Apt. 2:22-23

        Sekä:

        Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä, 1 Piet. 3:18

        Sekä:

        Ja he ristiinnaulitsivat hänet ja jakoivat keskenään hänen vaatteensa heittäen niistä arpaa, mitä kukin oli saava. Mark. 15:24.

        Lisäksi Jeesuksen ristinkuolemasta voit lukea evankeliumeista. Se on siellä aivan selkeästi kerrottu.

        Mitä oli ennen Pyhän Hengen suojelusta?

        "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni. Ps 91:14

        Jumala lähetti Pyhän Hengen maan päälle:

        Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut. Joh. 14:26

        sekä:

        Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki. Joh. 20:22

        Pyhä Henki siis lähetettiin Jeesuksen ristinkuoleman, ylösnousemuksen ja taivaasenastumisen jälkeen. Voit myös lukea Apostolien tekojen 2. luvun Pyhän Hengen vuodatuksesta seurakunnan ylle.

        31. Ja kun he olivat rukoilleet, vapisi se paikka, jossa he olivat koolla, ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja puhuivat Jumalan sanaa rohkeasti. Apt 2:31

        Silloin he panivat kätensä heidän päällensä, ja he saivat Pyhän Hengen. Apt 8:17.

        Vastaavanlaisia kohtia on Raamatussa hyvin paljon.

        Jumala lähetti Pyhän Hengen yksilöuskovaisen ylle, jotta Henki voisi jatkuvasti opettaa, neuvoa ja auttaa ihmistä. Pyhä Henki on Jeesuksen sijaisena maan päällä. Vrt Joh. 14:26

        Missä Pyhä Henki näkyy nyt?

        Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan. Apt 2:38.

        Sekä:

        Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "Emme ole edes kuulleet, että Pyhää Henkeä on olemassakaan."
        3. Ja hän sanoi: "Millä kasteella te sitten olette kastetut?" He vastasivat: "Johanneksen kasteella."
        4. Niin Paavali sanoi: "Johannes kastoi parannuksen kasteella, kehoittaen kansaa uskomaan häneen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, se on, Jeesukseen."
        5. Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen.
        6. Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat. Apt 19:2

        Herran Henki oli olemassa jo luomiskertomuksessa: Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä. 1 Moos 1:2.

        Jos ihmiset ovat eksyneitä, johtuu se tästä: 24. Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa? Mark. 12:24

        Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.
        4. Mutta kun Jumalan, meidän vapahtajamme, hyvyys ja ihmisrakkaus ilmestyi,
        5. pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,
        6. jonka Hengen hän runsaasti vuodatti meihin meidän Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kautta, Tiit. 3:3-6

        Jeesukseen Kristukseen uskovat henkilöt näkevät tulevaisuutensa kirkkaana ja luottavat Häneen, joka on kuollut heidän puolestaan ja antanut heidän syntinsä anteeksi.

        Jumala tuli lihaksi Jeesuksessa Kristuksessa: Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta. Joh. 1:14

        Ihmeteot:

        Jumala ei ainoastaan antanut Jeesukselle ihmetekoja, vaan Jeesus itse teki niitä, sillä Hän oli Jumala.

        Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt. Joh. 8:42

        Minä ja Isä olemme yhtä." Joh. 10:30


      • Sika
        mm kirjoitti:

        >Tunnustaako Koraani, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika, lihaksi tullut Jumala?>

        Ei, Jeesus on Jumalan lähettiläs, sanansaattaja.

        >Tunnustaako Koraani edelleen, että Jeesus kuoli puolestamme ristillä ja nousi kolmantena päivänä ylös kuolleista?>

        Ei, Jeesus nostettiin Taivaaseen suoraan elävänä.

        >Edelleen, myöntääkö Koraani, että Jeesuksen noustua taivaaseen Hän lähetti Pyhän Hengen tänne maan päälle olemaan meidän kanssamme?>

        Ei.

        >Kertoisitko minulle, miten Koraani on syntynyt? Milloin Muhammed sai ilmestyksensä ja mihin hänet on haudattu?>

        Enkeli Gabriel välitti Koraanin Allahilta profeetta Muhammadille (rauha ja Jumalan siunaus hänelle). Ensimmäisen ilmestyksen hän (rauha ja Jumalan siunaus hänelle) sai 40 vuoden iässä eli suurin piirtein vuonna 610. Tämä tapahtui Hira -vuoren luolassa. Muhammad (rauha ja Jumalan siunaus hänelle) on haudattu Medinaan (Saudi-Arabissa).

        Melkoista vittuilua tuo viestintä!
        Mikä ttu nääs siinä on, että joka tun väliin pitää noita rauhoituksia soosata?
        Eiks se o muuten siunatussa tilassa?

        Joku muukin on kysellyt, että miks te naljailetta kaikenmaailman snobbailulla, AWS, AKS tyylisillä lyhenteillä`?
        MIKSI?
        Eikö korraanissa olekaan sitä hyvää ohjetta, että joka itsensä ylentää, hänet jumala alentaa?


      • Totuuskukistaavalheen
        Sivu kirjoitti:

        Islamin tietoisku New Yorkiin 11th sept 2001

        Oletteko aidosti noin tietämätön ja/vai tyhmä vaiko kavala?

        Mikä siis iski Pentagoniin, lentokone vai joku muu?

        Kumpiko muuten osui Yhdysvaltain puolustushallinnon päämajaan, Pentagoniin syyskuun 11.päivänä 2001, tuona kahden korkean tornin kaatumisen ja maailmanjärjestystä muuttaneiden terrori-iskujen suurena päivänä, kaapattu matkustajakone vaiko risteilyohjus vaiko joku muu?

        Mitä mieltä olette? Entäpä mitä mieltä ovat silloisen Suomen (EY-Suomen) ja nykyisen EU-Suomen viranomaiset, etenkin ulkoisesta ja sisäisestä turvallisuudesta vastaavat sekä poliittiset päättäjät? Eikö viranomaisten edellytetä puhuvan totta ja eikö sitä vaadita heiltä myös heidän tuomioistuinlausunnoissaan?

        Mikä tämä siis on, joka lentää Pentagonin seinään ja tekee siihen muutaman metrin halkaisijaltaan olevan pyöreähkön aukon? Jos se oli matkustajakone, mihin se kadotti siipensä jo ennen osumistaan, vai oliko kehitetty uusi matkustajakone ilman siipiä?

        * LEAKED 9/11 ANNIVERSARY PENTAGON CRUISE MISSILE FOOTAGE WITH ANALYSIS
        https://www.youtube.com/watch?v=yRPWLqc5T20

        * Leaked Video of Cruise Missile Hitting Pentagon on 911 DOWNLOAD & RE UPLOAD
        https://www.youtube.com/watch?v=pHv7oKkDe6w

        * 911 Pentagon vs cruise missile
        https://www.youtube.com/watch?v=JKcV-t2MjU4

        * 9/11 : Pentagon Was Hit by a Cruise Missile - Proof!
        https://www.youtube.com/watch?v=Ypc4ieJO0pg


      • Totuuskukistaavalheen

        (jatkoa)

        Merkittävä osa ns. terroriteoista on false flageja, joilla syyllistetään valheellisesti Islamia

        Vaikkakin valtamedia aidon totuuden visusti pyrkii kätkemään, niin on hyvin tiedossa riittävine todisteineen, että varsin monet, etenkin tarkoitushakuisesti julkisuutta hakevat ja julkisuudessa "mainostetut" terroriteot ovat ns. false flageja, joilla yritetään leimata tarkoitushakuisesti haluttu kohde syylliseksi tekoihin, joita tämä ei ole tehnyt sekä rangaista sopiviksi katsottuja tahoja sijaiskärsijöinä.
        Näihin false flageihin liitetään tyypillisesti etukäteen valmisteltuja ja kyhättyjä, siis keksittyjä tarinoita, joilla yritetään "tappaa monta kärpästä yhdellä iskulla" eli saavuttaa useampia tavoitteita samalla kertaa, mikä niistä läpi paistaakin. Ja osa näistä on selkeästi katastrofiharjoitusten tyyppisiä tapahtumia, joihin on saatu mukaan paljonkin eri viranomaisia yhteistyöhön ja medialle on varattu tarinanlevittäjän rooli etukäteisvalmisteluineen. Vaan ketkä ovat käsikirjoittajat, tarinoiden keksijät ja kuka heidät on palkannut ja millä auktoriteetilla?
        Vaativien aseellisten false flag -operaatioiden takana on kantavina voimina ammattilaistahoja kuten tiedustelupalveluja, aseistautuneiden viranomaisten yksiköitä, palkkasoturiorganisaatioita ja muitakin ryhmiä, joilla on ja/tai joille on järjestetty riittävästi lupia, resursseja ja joilla on harjoitettuja taitoja näiden operaatioiden toteuttamiseen.

        * False Flag
        Summary of False Flag Operations and False Flag Terrorism

        * False Flag Operations
        http://www.truthmove.org/content/false-flag-operations/

        * 10 false flags operations that shaped our world
        http://www.thirdworldtraveler.com/Terrorism/10_False_Flag_Operations.html

        * Examples of False Flag Terrorism and Western Intelligence Terror Operations
        http://www.blissful-wisdom.com/examples-of-false-flag-terrorism-and-western-intelligence-terror-operations.html

        * History of American False Flag Operations
        http://www.911review.com/articles/anon/false_flag_perations.html

        * Ex-Mossad Agent: Israel Uses ‘False Flag’ in Most Operations to Avoid Suspicion in Arab States
        http://www.globalresearch.ca/ex-mossad-agent-israel-uses-false-flag-in-most-operations-to-avoid-suspicion-in-arab-states/17853

        * Intelligence Officer: Every Single Terrorist Attack In U.S Was a False Flag Attack … Or Egged On By the Government
        http://www.infowars.com/intelligence-officer-every-single-terrorist-attack-in-u-s-was-a-false-flag-attack-or-egged-on-by-the-government/
        by Washington's Blog | March 15, 2015
        - Robert David Steele – a 20-year Marine Corps infantry and intelligence officer, the second-ranking civilian in U.S. Marine Corps Intelligence, and former CIA clandestine services case officer
        - Most terrorists are false flag terrorists or are created by our own security services.


    • Taha Islam

      Islam on juuri se oppi, jota paavalilaiset vihaavat:

      8:31: "Ja kun heille luetaan tunnusmerkkejämme, sanovat he: »Olemme jo kylliksi kuulleet; jos tahtoisimme, voisimme loihtia samanlaisia; nämä eivät ole muuta kuin vanhan ajan taruja.»"

      22:72: "Kun Meidän selvät ilmoituksemme on heille esitetty, voit havaita uskottomien kasvoista vastustusta. He haluaisivat syöksyä niiden kimppuun, jotka kertovat heille merkeistämme. Sano: »Kerronko teille jotakin, mikä on vieläkin pahempaa? Se on tuli. Sen on Jumala luvannut niille, jotka ovat uskottomia. Mikä viheliäinen olinpaikka!»"

    • Opiskelija

      Onpa ikävää, että pidät islamia suorastaan paholaisen työnä! Minun mielestäni islamin sanoma on hyvä, ja kunnioitan suuresti niitä muslimeja, jotka todella vilpittömästi alistuvat Allahin tahtoon. Erityisesti pyhiinvaellus on kaunis rituaali.

      Tietenkin on totta, että monet muslimit käyttävät Jumalan sanaa väärin - pahiten juuri terroristit. Tietääkseni islam ei hyväksy viattomien surmaamista. Ei sitä paitsi pidä unohtaa, että myös kristityt ja juutalaiset ovat vääristelleet Jumalan sanaa - eivätkös kristittyjen ja muslimien vihamielisyydet aikoinaan alkaneet juuri ristiretkistä?

      Ylipäänsä olen sitä mieltä, ettei meidän toisuskoisten pidä mennä opettamaan muslimeille, mitä islam on. En tietenkään hyväksy terrorismia enkä naisten sortoa, mutta viimeksi mainittu on peräisin pikemminkin vanhoista arabiperinteistä kuin Koraanista.

      • pelkkä p

        Kannattaa lukea tämä kirja:
        Sartola: Tähtäimessä Israel (2001).
        Siinä tarkaistellaa lähi-idän tilannetta eri asianomaisten silmin/uutisoinnin kautta... ei näytä hääppöiselle Islamin tilanne.
        Kirja muuten ei ole mikään raamattu teos vaikka siihen kuten koraaniinkin viitataan.

        Meidän on syytä muistaa että Islam ei ole poikkiteoin pelkästään kristittyjen ja juutalaisten kanssa vaan myös hindulaisuuden ja itämaisten uskontojen ja ateistien kanssa. Vaarallisin asenne on sinä että muslimille toisuskonen ei ole ihminen ennnenkuin tämä kääntyy muslimiksi. Esim. WTC tilanteessa kunnon muslimit rukoilivat konekaappareiden puolesta, eivät viattomien uhrien.
        Sitä paitsi harva muslimi on lukutaitoinen (koraani on muuten arabian kielinen, kieltä puhuu vain joka viides muslimi), joten koraanin sana ei paljoa paina, kun mullah tai ajatollah käskee tappaa toisuskovan.
        Se siitä hyvyydestä.
        Lue tuo kirja.


      • muslimi
        pelkkä p kirjoitti:

        Kannattaa lukea tämä kirja:
        Sartola: Tähtäimessä Israel (2001).
        Siinä tarkaistellaa lähi-idän tilannetta eri asianomaisten silmin/uutisoinnin kautta... ei näytä hääppöiselle Islamin tilanne.
        Kirja muuten ei ole mikään raamattu teos vaikka siihen kuten koraaniinkin viitataan.

        Meidän on syytä muistaa että Islam ei ole poikkiteoin pelkästään kristittyjen ja juutalaisten kanssa vaan myös hindulaisuuden ja itämaisten uskontojen ja ateistien kanssa. Vaarallisin asenne on sinä että muslimille toisuskonen ei ole ihminen ennnenkuin tämä kääntyy muslimiksi. Esim. WTC tilanteessa kunnon muslimit rukoilivat konekaappareiden puolesta, eivät viattomien uhrien.
        Sitä paitsi harva muslimi on lukutaitoinen (koraani on muuten arabian kielinen, kieltä puhuu vain joka viides muslimi), joten koraanin sana ei paljoa paina, kun mullah tai ajatollah käskee tappaa toisuskovan.
        Se siitä hyvyydestä.
        Lue tuo kirja.

        Tuohon kirjaan en kommentoi kun en ole sitä lukenut. Sillä tuskin silti on mitään tekemistä islamin kanssa, kun se kerran ei ole Koraani!!!
        Mikä väite tuo on että suurin osa muslimeista on lukutaidottomia. Ei todellakaan pidä paikkansa. Kyllä jotkut vanhemmat eivät osaa lukea, sillä heidän nuoruudessaan siirtomaavaltiaat estivät koulunkäynnin!!! Nykyään jopa vanhat mummo ja papat istuvat koulupenkillä vain oppiakseen lukemaan.
        Nuoret ja keski-ikäiset ovat kyllä suurimmaksi osaksi lukutaitoisia.
        Miksi muslimi ei rukoilisi toisen muslimin puolesta???


      • Sitoutumaton
        muslimi kirjoitti:

        Tuohon kirjaan en kommentoi kun en ole sitä lukenut. Sillä tuskin silti on mitään tekemistä islamin kanssa, kun se kerran ei ole Koraani!!!
        Mikä väite tuo on että suurin osa muslimeista on lukutaidottomia. Ei todellakaan pidä paikkansa. Kyllä jotkut vanhemmat eivät osaa lukea, sillä heidän nuoruudessaan siirtomaavaltiaat estivät koulunkäynnin!!! Nykyään jopa vanhat mummo ja papat istuvat koulupenkillä vain oppiakseen lukemaan.
        Nuoret ja keski-ikäiset ovat kyllä suurimmaksi osaksi lukutaitoisia.
        Miksi muslimi ei rukoilisi toisen muslimin puolesta???

        MIKSI ET OLE LUKENUT??
        Koska auktoriteettisi kieltää?
        Parhaiten auktoriteettisyys toimii, kun sen uhri itse uskoo toimivansa joltain muulta pohjalta.
        Entä, ellet olisikaan syntynyt siihen kulttuuriin?
        Vaan esim eteläisen Amerikan viidakkointiaaniksi?
        Et olisi koskaan edes kuullut mistään muslimista?
        Olisit oppinut elämäsi arvoiksi kokonaan muun arvon?
        Niin on maailma kuitenkin rakentunut.
        Miksi et vastannut noihin muihin?
        Miksi ei saisi rukoilla rikoksen uhrien puolesta?


      • pelkkä p
        muslimi kirjoitti:

        Tuohon kirjaan en kommentoi kun en ole sitä lukenut. Sillä tuskin silti on mitään tekemistä islamin kanssa, kun se kerran ei ole Koraani!!!
        Mikä väite tuo on että suurin osa muslimeista on lukutaidottomia. Ei todellakaan pidä paikkansa. Kyllä jotkut vanhemmat eivät osaa lukea, sillä heidän nuoruudessaan siirtomaavaltiaat estivät koulunkäynnin!!! Nykyään jopa vanhat mummo ja papat istuvat koulupenkillä vain oppiakseen lukemaan.
        Nuoret ja keski-ikäiset ovat kyllä suurimmaksi osaksi lukutaitoisia.
        Miksi muslimi ei rukoilisi toisen muslimin puolesta???

        Kristus rukoili vainoojiensa puolesta - ja niin tekee kunnon kristittykin... nimimerkin Muslimi vastauksessa ilmeni juuri se "kuolkoon vaikka miljoona toisuskovaista - mutta muslimi poraa vain sen yhden muslimin puolesta"...

        Missä on muslimien historian tutkimus? Arkeologia ? ... näitä kumpaakin ovat muslimimaissa suorittaneet länsimaalaiset (kristityt).
        Afganistanissa tuhottiin maailman suurin Buddhan patsas... Konstantinopolissa tehtiin kristikunnan silloinen suurin kirkko moskeijaksi...ja mitäs tehtiin Intiassa hindujen pyhälle paikalle... moskeija päälle vaan... Aleksandriassa poltettiin kirjastossa, vanhan maailman suurin .... ym...
        Tästä voi päätellä että Islam haluaa tuhota ja hävittää kaikki muut. Egyptissä on Islamilainen puolue luvannut hajottaa pyramidit...
        Huvittavaa on lisäksi että muslimit kukistivat monta vanhan maailman sivistyskansaa ja jäivät sitten itse keskiaikaan...
        Keksintöjen kirjasta näkee ettei muslimimaissa ole tehty ainuttakaan keksintöä keskiajan jälkeen (itseasiassa musmivalloituksen jälkeen)
        Eli luovuus tuhoutuu islamin myötä...

        Jos Muhammedin elämää alettaisiin tutkia, niin mitäpä siltä löytyy...
        Tilastoista näkee että maailman suurimmat lapsi kuolleisuus, naisten alhaisin elinikä, lukutaidottomuus yms... kaikki sijouttuvat johonkin muslimimaahan...

        Oikea oppinen muslimin täytyy lukea koraania ainostaan arabiaksi... onko tämäkään henkilö tehnyt sitä.

        Lue kirja !
        Suomessa on Sanalaskua "Lue enemmän -luulet vähemmän"


      • Luther1517

        Muhammed on helvetissä koska ei ottanut Jeesusta vastaan omana vapahtajanaan. Islam on Perkeleen kehittämä saatanallinen uskonto joka johdattaa muslimit suoraan helvettiin. Tämän pitäisi olla kaikille suomalaisille selvä asia Pyhän Hengen välityksellä. Katukaa syntejänne ja rukoilkaa Taivaan Isää!


    • Tex

      Yhtä samaa paskaa kristinusko, hindulaisuus ja islam. Ja kaikki uskonnot.

      Muistatko vielä inkvisition? Sellaista pahaa ei moni kykene edes kuvittelemaan mitä kvisiittori-poijat keksivätkään tehdä...ja ristiretket...

      Islamilaiset vielä ovat yhtä apinan tasolla kuin 3 tuhatta vuotta sitten...

      Hindulaisetkin yhä leskiä polttelevat, lapsia nussivat ja luovat niin hyvät olot itselleen, että kaikki saavat kärsiä..

      Eihän se ole se uskonto vaan se kulttuuri joka vihaa ihmistä.
      Antaa kusipäille ja hörhöille mahdollisuudet toteuttaa itseään ympäri maailmaa.

      • Tosikristitty

        uskontoja ja elävää uskoa Kristukseen Jeesukseen.

        Uudestisyntynyt, Pyhällä Hengellä täytetty kristitty ei tee pahaa kenellekään.

        Henkilö, joka vain sanoo olevansa kristitty, toimii tietenkin aivan omien mielihalujensa mukaan. Ei kirkko pelasta ketään, vaan Jeesuksen Krituksen sovitustyö.


      • Ahku Biebmun kaveri
        Tosikristitty kirjoitti:

        uskontoja ja elävää uskoa Kristukseen Jeesukseen.

        Uudestisyntynyt, Pyhällä Hengellä täytetty kristitty ei tee pahaa kenellekään.

        Henkilö, joka vain sanoo olevansa kristitty, toimii tietenkin aivan omien mielihalujensa mukaan. Ei kirkko pelasta ketään, vaan Jeesuksen Krituksen sovitustyö.

        Jovain Sie suustas päästelet sommia!
        Siehä olet melhen yhtä kiero ko nämä lantalais-muslimmit. Net ko on saanhet sitä ittiänsä, eli tumman miehe suoroa, nii het olhan nii muslimmii nii muslimmii.
        Enmmä met nii hääjy nuohe uskonthoin perhän. Mites se ristinnusko Suomhen tuli?
        Sanoppas Sie tosiristi se?
        Ettei vain väkiste tuonhet?
        Se Hentriiki pispa, jonka Lalli-herra listi hengiltä!
        Met piämmä vielä ommaa päätä ja välhin naureskelemma nuihen kiihkoille...
        Je sillehi, ko Sieki vaan toistelet nuita sammoja sanoja. Niinko muslimmithi.


      • pelkkä p
        Ahku Biebmun kaveri kirjoitti:

        Jovain Sie suustas päästelet sommia!
        Siehä olet melhen yhtä kiero ko nämä lantalais-muslimmit. Net ko on saanhet sitä ittiänsä, eli tumman miehe suoroa, nii het olhan nii muslimmii nii muslimmii.
        Enmmä met nii hääjy nuohe uskonthoin perhän. Mites se ristinnusko Suomhen tuli?
        Sanoppas Sie tosiristi se?
        Ettei vain väkiste tuonhet?
        Se Hentriiki pispa, jonka Lalli-herra listi hengiltä!
        Met piämmä vielä ommaa päätä ja välhin naureskelemma nuihen kiihkoille...
        Je sillehi, ko Sieki vaan toistelet nuita sammoja sanoja. Niinko muslimmithi.

        Koulun historian kirjasta näkee:
        Kristinusko saapui suomeen 1050, viikingit kääntyivät kristityiksi 1100.
        Ns. ristiretket viikinkien toimesta tehtiin Suomeen tämän jälkeen...
        Eli ristiretket Suomeen on 1300 luvulla keksittyä propagandaa jolla viikingit (Ruotsi) koitti puolustella valloitustaa.
        Henrikhän tapettiin todellisuudessa "hevosvarkaudesta", kun Lalli tulkitse tapahtuman -yhteistä kieltä ei ollut.

        Ha !


    • OikeaOppinen

      Kumma juttu, uskotoja on tuhansia, mutta niistä vain yksi on aito ja oikea, ja kas kummaa se on juuri se, jonka minä itse olen itselleni valinnut noista tuhansista...

    • PalavaPensas

      Islam on vakava harhaoppi josta tulee sanoutua irti ja ihmisen tulee uudestisyntyä, käydä kasteella ja täyttyä Pyhällä Hengellä.

      Jeesus Kristus on sekä Vapahtaja että Herra.

      Kun hän saa tehdä ihmisen vapaaksi niin ihminen on silloin sisäisesti todella vapaa ja saa Jumalan antaman ilon ja rauhan ja rakkauden jota ei mikään ulkoinen voi enää horjuttaa.

    • Aivan_samaa

      Kristinusko ja islamilaisuus ovat aivan samoja tarinoita täynnä. Ei näissä eroja ole.
      Perusperiaate on se, että jumala on kaikkivoipa ja kaikkitietävä. Häntä pitää kunnioittaa ja elää hänen oppiensa mukaan. Kuitenkaan hänen velvollisuutensa ei ole auttaa ihmistä hänen vaikeuksissaan. Ihmisen vaikeudet selitetään jumalan lähettämäksi koettelemukseksi, jonka ihmispolon pitää selvittää. Siis aivan kaikkivoipa selitys kaikkiin tilanteisiin.
      Jumala on keksinyt kaiken, mutta ei ole mistään vastuussa. Niin on kristinuskossa ja islamissa. Molemmissa näistä uskonnoista on tehty maailmanhistorian julmimmat teot nimenomaan uskontojen nimissä. Pahoja ovat molemmat uskot.

      Miksi ihmisen pitäisi uskoa johonkin?

    • HAILTHECULTOFDESOLATION

      Ainoa oikea oppi löytyy kolmannen alamaailman demonin opeista. Eläköön Aamunkoi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe