Onko matti kännissä?

saarica

Sössöttää sillä tavalla..?

22

6463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisbeth

      Näkeehän sen..

    • Jpp

      Ottaisin napanderit jos tonne pitäis mennä - ei saatana on se pihalla ja päissään - voi helevetin helevetti ku pääsis Vantaahotelliin nauramaan
      Aikamoinen korpifilosofi.

    • Lisbeth

      "minipaalivaali" voi jessus!

    • hehehe

      Just ajattelin kirjoittaa tänne samaa, mutta ehdit ensin.
      Eipä tuo selvinpäin ainakaan ole...
      Ja senhän nyt sitten tietää mitä taas piakkoin lehdissä lukee...

      • Lisbeth

        ..ja arvaa kuka kirjoittaa? Meriläinen!


      • Paikalla

        "Matti sammui lavalle"
        "Matti putkaan"
        "Matti pieksi Merzun"
        "Meriläinen pieksi Matin"
        "Puukko Mervitti Matin"

        ja kaikki tämän perjantain aikana...


      • Lisbeth
        Paikalla kirjoitti:

        "Matti sammui lavalle"
        "Matti putkaan"
        "Matti pieksi Merzun"
        "Meriläinen pieksi Matin"
        "Puukko Mervitti Matin"

        ja kaikki tämän perjantain aikana...

        ..näinhän se menee..


      • skorppari
        Lisbeth kirjoitti:

        ..ja arvaa kuka kirjoittaa? Meriläinen!

        KANSA RAKASTAA SIRKUSHUVEJA.KUN MATISTA LOPPUU VETO NIIN KUKAHAN ON SEURAAVA SEISKAN "lemmikki"?


    • Matti

      Pisti ittensä pussiin, ei kantsis kännissä syyttää kaveria (tuota pizzapuukotettua) kiristäjäksi.

      Ei taida sanat tulla mieleen illan mittaan.
      tuo Meriläinen pistää tuota raukkaa Känniin koko ajan. Helvetin helvetti

      • Lisbeth

        ..että Meriläinen juottaa sitä että saa hyvää juttua?? Voihan se niinkin olla, en ole koskaan ajatellut..

        Mutta miten se syyttää iltapäivälehdistöä, ja toimittaja istuu vieressä!!
        Hämmästyttävää.

        Jos olisi oikea ystävä niin vetäisi pois julkisuudesta kokonaan.

        Näkikö joku oikeasti Mervin siellä katsomossa? Mä luulin et ne on taas tauolla..


      • sitä heidän
        Lisbeth kirjoitti:

        ..että Meriläinen juottaa sitä että saa hyvää juttua?? Voihan se niinkin olla, en ole koskaan ajatellut..

        Mutta miten se syyttää iltapäivälehdistöä, ja toimittaja istuu vieressä!!
        Hämmästyttävää.

        Jos olisi oikea ystävä niin vetäisi pois julkisuudesta kokonaan.

        Näkikö joku oikeasti Mervin siellä katsomossa? Mä luulin et ne on taas tauolla..

        mainitsemaa ystävyyttäkin 11v. matti oli silloin jo entinen mäkimies.

        ystävyydestä olen kyllä täysin samaa mieltä kanssasi ja se orkesterikin on ihan samaa touhua eipä ole heillä keikkaa ollut, kun matti istumassa

        olise mervi siellä ja se oli kyllä aikas virkeen näköinen


      • Jane.
        Lisbeth kirjoitti:

        ..että Meriläinen juottaa sitä että saa hyvää juttua?? Voihan se niinkin olla, en ole koskaan ajatellut..

        Mutta miten se syyttää iltapäivälehdistöä, ja toimittaja istuu vieressä!!
        Hämmästyttävää.

        Jos olisi oikea ystävä niin vetäisi pois julkisuudesta kokonaan.

        Näkikö joku oikeasti Mervin siellä katsomossa? Mä luulin et ne on taas tauolla..

        Seiska on viikkolehti, Merilä on viikkolehden toimittaja. Iltapäivälehdistöä ovat iltasanomat ym.


    • hepio

      Kaikkien tapahtumien jälkeen on miehellä pokkaa mennä kännissä ja pillereissä televisioon sössöttämään sekavia juttuja, surkuhupaisaa, heh.

      • tatty

        tämä en ole mikään teuvo loman lommentti.


    • saarica

      ..katseltavaa tuo Matti. Muistan kun ihailin sitä ihan tosissani silloin kun se hyppäsi.
      Miten voikin mennä ihminen noin alas?

      • Lisbeth

        Mutta sitä se viina tekee, olen nähnyt sitä tavallisilla tampiollakin, jopa sellaisen kanssa asunut, mutta Matti menee niin korkealta ja kovaa juuri tuon julkisuuden ja Meriläisen takia että eipä taida olla toivoakaan..


    • Masa oli!

      No ei se mun mielestä maistissa ollut, eipä muuten olisi jännittänyt NOIN selvästi. Olemus oli HERMOSTUNUT! Korkeintaan muutaman tujun Mepan kans siemannut, mene ja tiedä loppuillasta sitten!

      • katrin

        ..ottaneensa meriläisen kanssa konjakkia!


      • että oli

        kännissä jajos se olis ollu selvinpäin niin ei olis lausunut kun muutaman sanan


      • Kaikkea sitä tv:ssä

        ...taisi herra olla. Humalassa ihminen on kuitenkin jotenkin räyhäkkäämpi ja jos on kunnolla ottanut kuppia, niin on ihan tolkuton. Nuo silmät paljasti selvästi, että oltiin nautittu vähän rauhottavia ja ehkä sen päälle pari drinkkiä.


      • näitä deekujahan riittää
        Kaikkea sitä tv:ssä kirjoitti:

        ...taisi herra olla. Humalassa ihminen on kuitenkin jotenkin räyhäkkäämpi ja jos on kunnolla ottanut kuppia, niin on ihan tolkuton. Nuo silmät paljasti selvästi, että oltiin nautittu vähän rauhottavia ja ehkä sen päälle pari drinkkiä.

        Lisää sekaan spiidiä, eli niitä ADHD-"lääkkeitä".


      • *Bean
        näitä deekujahan riittää kirjoitti:

        Lisää sekaan spiidiä, eli niitä ADHD-"lääkkeitä".

        "Apteekin piriä"

        Kyllä matti oli selvästi nauttinut jotain muutakin kuin alkoholia.... mene ja tiedä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe