Mulla on työkaverina nuori kaveri mikä polttelee pilveä päivittäin ja napsii pillereitä.Välillä meno on aivan holtitonta ja tuntuu että ei pysy nahoissaan ja on todella hermostuneen oloinen.Toisinaan taas silmät sumeat mutta muuten normaalimman oloinen.Tänäänkin oli useita vaaratilanteita kun tyyppi sähelsi aivan päättömästi.Mikä huume aiheuttaa tuollaisen hyperaktiivisuuden?.Alkaa olla aika vaarallisen tuntuista kaverin touhut.
työkaverina huumehörhö
Huolestunut.
8753
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 8
Vanhimmat
yhteisvaikutus on arvaamaton.
Tai sitten kaveri polttaa pilveä pitääkseen maanisuutensa kurissa eikä ole polttanut tälläisinä hyperaktiivisina päivinä.
Pyydä helvetissä pomoi paikalle kun se on sekavimmillaan ja sano sille ettet sä tollasen limpunnoutajan kanssa mitään hommia tee. Muuten tulee päivä jolloin sä oot todellisessa kusessa sen kanssa.
Työkaverillasi menee huonosti kun on tuollainen ääliö työkaverina.
Taidat olla itse samanlainen luuseri kuin tuo tyäkaverinikin.Säälin sua.
saavansa kenkää, samanlaisesta käytöksestä. Älä huoli, SINUA tarkkaillaan.
Ilmoitin pomolle hörhön käytöksestä ja kenkää taitaa tulla pojalle.Omapa on syynsä kun vaarantaa kaikkien turvallisuuden.Tänään oli jätkä taas aivan sekaisin.
Sen saa aikaan gluteeni jota on leivässä.
Keliakiaa sairastavalle se vaikuttaa kuten oopiumi.
Tässä todisteet.
http://www.chemistrydaily.com/chemistry/Gluten_exorphine
Niitä ihan melkei missä vaa ku vaa tietää mitä ottaa.