Mulla on Samara 1500 vm 91, ja alkanut tänä kesänä ajaessa nykimään pahasti. Kulkee mukavasti tasaista tietä, mutta mäkisellä tiellä alkaa veto loppua ja nykiminen alkaa. Vikaa ollut jo useamman vuoden, mutta tuntuu vain pahenevan.
Kilometrejä kertynyt 130.000. Onko muilla samoja ongelmia?
Samara nykii
7
2054
Vastaukset
- LADA
Samaa vikaa esiintyy kaikissa ladan tekeleissä. Vaihda vaan merkkiä niin loppuu ongelmat.
- foma
Ja sinulla on tietenkin kokemusta?
- Ladailija
Noilla kilometreillä voi olla jo melkein mitä tahansa vikaa. Yks mahdollisuus saattas olla se, että venttiilit kantaa/vuotaa. Kansiremontti edesssä tai uudemman Samaran osto.
- vaz
Kannattaa tarkastaa kaasuttimen, sytytyksen ja venttiilien säädöt. Autolla on ajettu niin vähän etten usko että nykiminen johtuisi koneen kuluneisuudesta.
- Ziba
oli ainakin mun -93 1500 Kapustiinissa. Auto oli 50 000 km ajettu alkoi tosiaan nykiä, ensin kiihdytyksessä, sitten jo pintakaasulla.
Vein tutulle asentajalle Malmin Delta-Autoon, joka sanoi että on ihan tyyppivika ton ikäluokan laatokoissa. Puhdistus ja säätö ja pelas taas kun ihmisen mieli!
- foma
...polttoainesuodattimen kunto tai vaihdakin sen samantien. Ei tommonen kovin monta euroa maksaa.
- Anonyymi
lisää oktaaneja,parempaa bensaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911627
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1201495Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras721327- 301232
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181050Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46968- 21950
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66838- 46763