Mulla on Samara 1500 vm 91, ja alkanut tänä kesänä ajaessa nykimään pahasti. Kulkee mukavasti tasaista tietä, mutta mäkisellä tiellä alkaa veto loppua ja nykiminen alkaa. Vikaa ollut jo useamman vuoden, mutta tuntuu vain pahenevan.
Kilometrejä kertynyt 130.000. Onko muilla samoja ongelmia?
Samara nykii
7
2068
Vastaukset
- LADA
Samaa vikaa esiintyy kaikissa ladan tekeleissä. Vaihda vaan merkkiä niin loppuu ongelmat.
- foma
Ja sinulla on tietenkin kokemusta?
- Ladailija
Noilla kilometreillä voi olla jo melkein mitä tahansa vikaa. Yks mahdollisuus saattas olla se, että venttiilit kantaa/vuotaa. Kansiremontti edesssä tai uudemman Samaran osto.
- vaz
Kannattaa tarkastaa kaasuttimen, sytytyksen ja venttiilien säädöt. Autolla on ajettu niin vähän etten usko että nykiminen johtuisi koneen kuluneisuudesta.
- Ziba
oli ainakin mun -93 1500 Kapustiinissa. Auto oli 50 000 km ajettu alkoi tosiaan nykiä, ensin kiihdytyksessä, sitten jo pintakaasulla.
Vein tutulle asentajalle Malmin Delta-Autoon, joka sanoi että on ihan tyyppivika ton ikäluokan laatokoissa. Puhdistus ja säätö ja pelas taas kun ihmisen mieli!
- foma
...polttoainesuodattimen kunto tai vaihdakin sen samantien. Ei tommonen kovin monta euroa maksaa.
- Anonyymi
lisää oktaaneja,parempaa bensaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk71300Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681203Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021055Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470997- 131904
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271889Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71884Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66807Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47802Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397766