Mulla on Samara 1500 vm 91, ja alkanut tänä kesänä ajaessa nykimään pahasti. Kulkee mukavasti tasaista tietä, mutta mäkisellä tiellä alkaa veto loppua ja nykiminen alkaa. Vikaa ollut jo useamman vuoden, mutta tuntuu vain pahenevan.
Kilometrejä kertynyt 130.000. Onko muilla samoja ongelmia?
Samara nykii
7
1905
Vastaukset
- LADA
Samaa vikaa esiintyy kaikissa ladan tekeleissä. Vaihda vaan merkkiä niin loppuu ongelmat.
- foma
Ja sinulla on tietenkin kokemusta?
- Ladailija
Noilla kilometreillä voi olla jo melkein mitä tahansa vikaa. Yks mahdollisuus saattas olla se, että venttiilit kantaa/vuotaa. Kansiremontti edesssä tai uudemman Samaran osto.
- vaz
Kannattaa tarkastaa kaasuttimen, sytytyksen ja venttiilien säädöt. Autolla on ajettu niin vähän etten usko että nykiminen johtuisi koneen kuluneisuudesta.
- Ziba
oli ainakin mun -93 1500 Kapustiinissa. Auto oli 50 000 km ajettu alkoi tosiaan nykiä, ensin kiihdytyksessä, sitten jo pintakaasulla.
Vein tutulle asentajalle Malmin Delta-Autoon, joka sanoi että on ihan tyyppivika ton ikäluokan laatokoissa. Puhdistus ja säätö ja pelas taas kun ihmisen mieli!
- foma
...polttoainesuodattimen kunto tai vaihdakin sen samantien. Ei tommonen kovin monta euroa maksaa.
- Anonyymi
lisää oktaaneja,parempaa bensaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen866005Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3015322Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk503345Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102916Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062729Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41675Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171598Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211520Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321459Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1781094