Mulla on Samara 1500 vm 91, ja alkanut tänä kesänä ajaessa nykimään pahasti. Kulkee mukavasti tasaista tietä, mutta mäkisellä tiellä alkaa veto loppua ja nykiminen alkaa. Vikaa ollut jo useamman vuoden, mutta tuntuu vain pahenevan.
Kilometrejä kertynyt 130.000. Onko muilla samoja ongelmia?
Samara nykii
7
1880
Vastaukset
- LADA
Samaa vikaa esiintyy kaikissa ladan tekeleissä. Vaihda vaan merkkiä niin loppuu ongelmat.
- foma
Ja sinulla on tietenkin kokemusta?
- Ladailija
Noilla kilometreillä voi olla jo melkein mitä tahansa vikaa. Yks mahdollisuus saattas olla se, että venttiilit kantaa/vuotaa. Kansiremontti edesssä tai uudemman Samaran osto.
- vaz
Kannattaa tarkastaa kaasuttimen, sytytyksen ja venttiilien säädöt. Autolla on ajettu niin vähän etten usko että nykiminen johtuisi koneen kuluneisuudesta.
- Ziba
oli ainakin mun -93 1500 Kapustiinissa. Auto oli 50 000 km ajettu alkoi tosiaan nykiä, ensin kiihdytyksessä, sitten jo pintakaasulla.
Vein tutulle asentajalle Malmin Delta-Autoon, joka sanoi että on ihan tyyppivika ton ikäluokan laatokoissa. Puhdistus ja säätö ja pelas taas kun ihmisen mieli!
- foma
...polttoainesuodattimen kunto tai vaihdakin sen samantien. Ei tommonen kovin monta euroa maksaa.
- Anonyymi
lisää oktaaneja,parempaa bensaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905499Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553647Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3001898- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363