mikä on hyvä imuri?

ostaja

hinnalla ei niin väliä. en rupee imuroimaan mattojani millään 100 euron paskalla ja kestää vuoden ja siitä hajoo jo osia..

47

34540

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Ostin miele-imurin pari kuukautta sitten ja olen tyytyväinen. Electrolux oxygen on myös hyvä, kaverilla sellanen.

• make

Volta Quickstop
      Miele kaikki mallit
      Aeg System Pro
      Siemens Dynapower
      Siemens Technopower
      Bosch Ergomaxx
      Philips Jewel
      Electrolux Ergospace

Valitse omien tarpeiden mukaan, esim. onko kotieläimiä, allergiaa, kuinka iso kämppä, tsekkaa suulakkeet (monet lattiasuulakkeet kömpelöitä tai pikkusuulakkeet turhan pieniä)

200e löytyy jo Mieleä ja Voltaa

• ostamassa imuria

Miten nuo uudet Dyson imurit, ESIM DC20 allergy. onko parempi ku esim miele:n imurit.

maahantuoja sanoi että Dysonissa tulee puhdasta ilmaa jopa ilman HEPA suodatinta, mut allergyssä on vielä lisänä HEPA suodatin.

itseäni ei haittaa hinta tai melu, kuhan tulee oikeasti puhdasta. kannattaako maksaa Dysonista 300e tai 400e.

kuitenkin haluaisin pussittoman mallin.

• Miele

Olen nyt reilu vuoden imuroinut Mielellä ja todennut erittäin hyväksi. Siinä ainakin on parempi teleskooppivarsi kuin esim. philipseissä sun muissa. Muutenkin tosi hyvä =)

• Chrysler

Hoover telios. Muuten ihan hyvä imuri, ollut nyt n.3v. Pussit vain sairaan kalliita. 3kpl maksaa 15-18e. Ja ei löydy mistään halpamyymälöistä tai markkinoilta pusseja. Eli Hooveria en ainakaan suosittele.

• make

Imuriisi käy sama mikrokuitupussi kuin Mieleen, hinta cittarissa ja prismassa 6,55/3kpl. Pölypusseja löytyy myös www.pussit.net 6,40e/4kpl..mistäköhän olet mahtanut pussit ostaa kun noin kiskurihintoja???

• netistä
        make kirjoitti:

Imuriisi käy sama mikrokuitupussi kuin Mieleen, hinta cittarissa ja prismassa 6,55/3kpl. Pölypusseja löytyy myös www.pussit.net 6,40e/4kpl..mistäköhän olet mahtanut pussit ostaa kun noin kiskurihintoja???

Myös täältä löytyy pölypusseja netistä https://www.findust.com

• Pete tietää

jos maksat imuristasi yli 200e niin samalla rahalla alat saamaan jo keskusimureita. Lopputulos on aivan eri kun näillä kannettavilla jotka puhaltavat pölyt takaisin sisäilmaan. MEillä ollut melkeen nyt vuoden. Aikamoinen määrä pölyä kertyy jo parissa kuukaudessa. Entisiin vehkeisiin ei tullut edes vuodessa niin paljon jätöstä

• keskusimureista

1. Keskusimuria ei todellakaan saa 200 eurolla. Jos asennat itse, 500 eurolla voi ehkä saadahalvimman imurin, letkun ja putket. Jos asennutat imurin valmiiseen asuntoon, varaudu noin tonniin.

2. Kannettavia imureitakin on kovin monen tasoisia. Olikohan omastasi jäänyt pölypussi kokonaan pois...?

• siivoushullu

Jos haluat jotain omaa luokkaansa olevan Rolls Royce imurin, hanki englantilainen ( not kidding) Dyson. Hintavampi kuin muut, mutta et tarvitse pölypussejakaan. Imee aivan eri tehoilla. Viimeviikonlopun Pressossa oli muuten juttu ko. koneesta, kannattaa lukea. Olen käyttänut omaani vuoden päivät, ikinä en ota Electroluxia tai Voltaa tämän jälkeen omaan kotiini. Upea vehje.

• melun vihaaja

Verratkaapa Dysonin melulukemia kilpaileviin merkkeihin. Aika huimia lukemia - ääntä lähtee.

• make
        melun vihaaja kirjoitti:

Verratkaapa Dysonin melulukemia kilpaileviin merkkeihin. Aika huimia lukemia - ääntä lähtee.

muutenkin aika epäkäytännöllisen näköinen tuo dyson, ei mahdu ainakaan mun kaappiin. Jos itse ostaisin uuden imurin, ottaisin electroluxin ultra silencerin, tosi hiljainen, kuuluu vain suulakkeen suhina=) Lisäksi tavallinen pölypussi on paljo kätevämpi vaihtaa kuin tyhjennellä jotain läpinäkyvää kippoa..

Nyt mulla Siemensin Dynapower, tosi tehokas sekin, jossa mm. johto kelautuu automaattisesti kun irroitat töpselin pistorasiasta. Nopeeta...

• Dsn
        make kirjoitti:

muutenkin aika epäkäytännöllisen näköinen tuo dyson, ei mahdu ainakaan mun kaappiin. Jos itse ostaisin uuden imurin, ottaisin electroluxin ultra silencerin, tosi hiljainen, kuuluu vain suulakkeen suhina=) Lisäksi tavallinen pölypussi on paljo kätevämpi vaihtaa kuin tyhjennellä jotain läpinäkyvää kippoa..

Nyt mulla Siemensin Dynapower, tosi tehokas sekin, jossa mm. johto kelautuu automaattisesti kun irroitat töpselin pistorasiasta. Nopeeta...

Dysonin varsinainen juju on muualla kuin pussittomuudessa tai äänitasossa (joka on kyllä kovanpuoleinen). Sen keksijä lähti sitä kehittämään kyllästyttyään siihen että normaali pussillisen imurin imuteho vaihtelee tosi paljon pussin täyttöasteen mukaan. Dysonissa imuteho on kova ja ennenkaikkea se pysyy vakiona riippumatta siitä paljonko kamaa säiliössä on. Sillä irtoaa likaa sellaisistakin paikoista, erityisesti matoista ja tesktiileistä, jotka on vasta imuroitu tavallisella imurilla!

• ..dýsonisi maksoi..

ja oletko tutustunut tuohon Kirby-järjestelmään, jolla löytyy näemmä kaikki mahdollinen lika niin sängystä kuin mistä tahansa muualtakin..(eteisen matosta normaalin imurilla imuroinnin jälkeen Kirbyllä tuli vielä LAPIOLLINEN hiekkaa..)?

• ET OLE VIELÄ NÄHNYT

kun kirjoittelet tuollaisia , voin syvällä rinta-äänellä todeta,että paras Sinulta on vielä näkemättä.
        Se todellinen ROLLS ROYCE on nimeltään KIRBY.Dysonista voin vähän hyvittää vaihdossa.

• puhdasta imuroimalla
        ET OLE VIELÄ NÄHNYT kirjoitti:

kun kirjoittelet tuollaisia , voin syvällä rinta-äänellä todeta,että paras Sinulta on vielä näkemättä.
        Se todellinen ROLLS ROYCE on nimeltään KIRBY.Dysonista voin vähän hyvittää vaihdossa.

Kokemuksesta voin kertoa, että Dyson on parempi... ainakin minun käyttööni. En todellakaan tarvitse hiomakonetta imuriini. Lisäksi jotkin esittelijät käyttäytyvät huonosti.

• jo valmiiksi
        Dsn kirjoitti:

Dysonin varsinainen juju on muualla kuin pussittomuudessa tai äänitasossa (joka on kyllä kovanpuoleinen). Sen keksijä lähti sitä kehittämään kyllästyttyään siihen että normaali pussillisen imurin imuteho vaihtelee tosi paljon pussin täyttöasteen mukaan. Dysonissa imuteho on kova ja ennenkaikkea se pysyy vakiona riippumatta siitä paljonko kamaa säiliössä on. Sillä irtoaa likaa sellaisistakin paikoista, erityisesti matoista ja tesktiileistä, jotka on vasta imuroitu tavallisella imurilla!

> Sen keksijä lähti sitä kehittämään kyllästyttyään siihen että normaali pussillisen imurin imuteho vaihtelee tosi paljon pussin täyttöasteen mukaan. Dysonissa imuteho on kova

Tai tulla pieni lipsahdus. Dysonissa on kovaa ainoastaa melutaso. Luvattu imuteho on taas (muistaakseni) neljänneksen huonompi kuin parhalla normi-imureilla.

...eli normi-imureilla on hyvin varaa antaa tasoitusta.

> Sillä irtoaa likaa sellaisistakin paikoista, erityisesti matoista ja tesktiileistä, jotka on vasta imuroitu tavallisella imurilla!

No just joo. On mullakin yx rikkaimuri, jossa on läpinäkyvä säiliö. Enkä tosiaan osaa sitä säilyötä pitää mitenkään hirmuisen kivana juttuna. En nimittäin ihan välttämättä haluaisi nähdä kaikkea sitä töhkää, mitä imuteholtaan vaatimaton rikka/pikaimurikin saa lattioilta poimittua...

Pölypussien kanssa pelaaminen on paljon hygieenisempää!

• silencerille::
        make kirjoitti:

.

200 juroa on näköjään minmi jonka imurista joutuu maksamaan

Sen alle olevat on mossemaisia virityksiä

• korealainen

eikä mikään englantilainen enkä ikinä enää ostaisi.

• exquisite

yhellä tutulla on joku kirby super imuri, toimii kuulemma täysin eritavalla kun kaikki muut imurit ja pölyä ei jää yhtään. maksaa kuulemma tosi paljon mutta mitä sellaiset mahtaa olla ja mistä niitä saa?

• indix

www.indixon.com

• Kirbyn onnellinen omistaja

Myyjiä ei kyllä kateeksi käy kun joutuvat kaikenlaisten pököpäiden kotona imuria esittelemään.
        Itse nyt vuoden päivät imuria käyttäneenä voin vain sanoa et enään en sitä mistään hinnasta pois antaisi!!
        Itsellä koiria muutama kappale,niistä kun karvaa lähtee tukoittain ja käytävässä pitkät lattia matot niin millään muulla kun kirbyllä ne eivät pois lähde samoin sohvalta.
        Vaikka se kallis on niin kyl se on joka euron arvoinen!!!
        Ps:persaukisilta kaikki tuntuu kalliilta!!!

• edustaja145

myyn kyseistä konetta. Tällainen pitäisi olla jokaisella. Ottakaa yhteyttä niin tuun esittelemään.

• Kirby-myyjä : )

Täällä yksi myyjä, mielelläni tulen esittelemään kaikille kiinnostuneille :) Saa omin silmin nähdä tehon.

Hauskaa syksyä!

• vierailija
        Kirbyn onnellinen omistaja kirjoitti:

Myyjiä ei kyllä kateeksi käy kun joutuvat kaikenlaisten pököpäiden kotona imuria esittelemään.
        Itse nyt vuoden päivät imuria käyttäneenä voin vain sanoa et enään en sitä mistään hinnasta pois antaisi!!
        Itsellä koiria muutama kappale,niistä kun karvaa lähtee tukoittain ja käytävässä pitkät lattia matot niin millään muulla kun kirbyllä ne eivät pois lähde samoin sohvalta.
        Vaikka se kallis on niin kyl se on joka euron arvoinen!!!
        Ps:persaukisilta kaikki tuntuu kalliilta!!!

"Persaukisilta kaikki tuntuu kalliilta!!!" Just näin! Löytynyt monta keskustelua missä Kirbyä haukutaan mutta kyllä se mun mielestä on todistettu että se on tehokkaampi kuin mikään muu laite kodinhoitoa varten!! Pieni oikaisu ehkä tuohon että sitä kutsutaan imuriksi, sitä ei voi kutsua imuriksi kun sitä ei millään tasolla voi verrata imuriin. Kaikille kotiin Kirby, saa lastenlapset saman laitteen tulevaisuudessa! Kun laitteen huolto suoritetaan noin 40 vuoden välein. Kyllä mä heittäisin kahden vuoden takuun omistavan imurin helvettiin.

• .. :D
        indix kirjoitti:

www.indixon.com

suorastaan "valaisee" lian pois

• kuulleet tästä...

merkistä kuin Lux. Ovat, ainakin myyjien mukaan parhaita. Koneella tais olla 10 vuoden takuu. Hintakin on kyllä tosi iso...kymppitonnin vanhaa mummoo. Myyvät ovelta ovelle. Meillä kävi vähän töykeä esittelijä. Ensin sano tekevänsä mukams tutkimusta millaisilla välineillä ihmiset siivoovat. Sitten katsoi mikä imuri meillä on (miele, vuoden vanha) ja haukkui sen täysin huonoksi...sopii kuulemma vaikka auto-imuriksi. Sitten se jo melkein pakko väkisin myi meille tuon Lux imurin, mutta onneksi emme sitä ostaneet tuolta naiselta. Aika ahdistavaa myyntiä vaikka en sitä sano etteikö tuo hyvä merkki olisi..tiedä häntä.

Tuolta löytyy kyseinen imuri

http://www.hedi.fi/polynimurit

• Pete ihmetelee

Keskusimuri on hiljainen ja tehokas. Kun muutimme uuten asuntoomme rakennusajan pölystä pääsiin eroon ennätysajassa. Ihan melkeen alle viikossa. Syy koska kaikki hienojakoineen pöly johdettiin ulos. Edelleenkään en kotona joudu haistelemaan pölynhajua kun imuroimme. Työpaikalla kun siivooja käyttää silloin tällöin imuria johtokasojen taake jääneen pölyjen imurointiin huomaa jo toisellapuolella taloa että pölyimuri on päällä. Luulisi Siivous firmalla olevan laitteet kunnossa ja ammatti imurit. Ei tosin taida olla Nilfisk.

• imijä
        Pete ihmetelee kirjoitti:

Keskusimuri on hiljainen ja tehokas. Kun muutimme uuten asuntoomme rakennusajan pölystä pääsiin eroon ennätysajassa. Ihan melkeen alle viikossa. Syy koska kaikki hienojakoineen pöly johdettiin ulos. Edelleenkään en kotona joudu haistelemaan pölynhajua kun imuroimme. Työpaikalla kun siivooja käyttää silloin tällöin imuria johtokasojen taake jääneen pölyjen imurointiin huomaa jo toisellapuolella taloa että pölyimuri on päällä. Luulisi Siivous firmalla olevan laitteet kunnossa ja ammatti imurit. Ei tosin taida olla Nilfisk.

keskusimuri:

hyvät puolet:
        -ei kierrätä pölyä huoneilmaan vaan puskee sen naapurin pihalle

huonot puolet:
        -imumatka on niin järkyttävän pitkä että imuteho
        jää todella surkeaksi. nukkamatosta ei saa hiuksia ym. karvoja imuroitua millään.
        -hankala letku on aina tiellä.
        -kallis suhteessa hyötyyn.
        -putkiin saattaa kertyä kosteutta jolloin ne homehtuvat.
        -jos joku isompi esine juttuu putkistoon niin pitää seinä avata.

• make
        imijä kirjoitti:

keskusimuri:

hyvät puolet:

huonot puolet:
        jää todella surkeaksi. nukkamatosta ei saa hiuksia ym. karvoja imuroitua millään.

Keskusimurin omistajat kehuvat imuriaan maasta taivaaseen, mutta eivät ole huomanneet, että perässävedettävät ovat menneet kehityksessä ohi kauan sitten. Lisäksi monet asuvat vuokralla, joten keskusimurin asentaminen kämppään ei tunnu mielekkäältä vaikka ei se kova homma olekaan.

Mitä minä olen keskusimurilla siivonnut, niin olen huomannut että letku kerää lattialta kaikkea nöhtää sitä perässä vedettäessä. Monilla tutuillani joilla on keskusimuri mainitsevat että löytyy lisäksi myös se tavallinen, jota yleensä enemmän tuleekin käytettyä, koska on niin nopea ottaa kaapista.

Kyllähän keskusimuri ihan ok on jos on allergiaa, mutta mielestäni rivitaloon tai kerrostaloon ihan turha hankinta, hyvällä tavallisella imurilla pärjää, sillä 200e imurissa löytyy aktiivihiili- ja hepasuodatin sekä 9m johtoa.

Työpaikkojen laitosimurit ovat asia ihan erikseen, niissä on yleensä hepposemmat suodattimet. Ja näillä imureilla imuroidaan niin kauan kuin ne toimivat, korkeintaan pussi vaihdetaan, mutta siihen se huolto sitten jääkin. Itse asiassa olin tuossa viikonloppuna laivalla ja siellä siivoojilla olivat nilfiskin ammatti-imurit käytössä, poistoilma haisi ihan röökille ja letku oli tiivistetty muovipussilla imuriin kiinni, joten tosi hyvin tuntuvat hoitavan siivousvälineitään...

• Nimetön
        imijä kirjoitti:

keskusimuri:

hyvät puolet:

huonot puolet:

Joo itse sorruin tuohon keskuspölynimuriin pari vuotta sitten.
        Idea kuulosti hyvältä kun pölyt menee ulos jne..
        Mut melkein heti huomasin että samalla se imuteho meni menojaan. Vanha imurimme otti paremmin koiran karvat pois matoista plus muut törkyt... Testasin kerran ihan piruuttaan laitteita toisiinsa.
        Ensin imuroin tavalliseen tapaan keskuspölynimurilla ja menin tamppaamaan mattoja..Huh Huh sitä pöly
        määrää.
        Seuraavan kuun suursiivouksen aikana tein saman omalla vanhalla Philipsillä...eikä pölyä tai hiekkaa tullut silmille samalla tavalla...

Kysymys kuuluukin kannattiko tuhlata paskaan tonnia??? EI!. Ja näin kahden Saksanpaimen koiran omistajana voin sanoa että kuukaudessa tulee koirien mukana aika läjä tavaraa ulkotiloista. Joten kuukausi on pitkä aika näin pidemmän päälle ajateltuna.

Sen jälkeen olen käyttänyt ihan normaalia imuria, ihan siitä syystä, että jos hiljaisuus on siivouksessa tärkeämpi kuin SE jälki, niin: Rikkalapio on kaikkein hiljaisin vaihtoehto. Itse haluan tulosta, enkä huijausta! Minua ei haittaa millainen ääni laitteesta tulee, kunhan jälki on sitä mitä pitää!

• Imurin testaaja
        Nimetön kirjoitti:

Joo itse sorruin tuohon keskuspölynimuriin pari vuotta sitten.
        Idea kuulosti hyvältä kun pölyt menee ulos jne..
        Mut melkein heti huomasin että samalla se imuteho meni menojaan. Vanha imurimme otti paremmin koiran karvat pois matoista plus muut törkyt... Testasin kerran ihan piruuttaan laitteita toisiinsa.
        Ensin imuroin tavalliseen tapaan keskuspölynimurilla ja menin tamppaamaan mattoja..Huh Huh sitä pöly
        määrää.
        Seuraavan kuun suursiivouksen aikana tein saman omalla vanhalla Philipsillä...eikä pölyä tai hiekkaa tullut silmille samalla tavalla...

Kysymys kuuluukin kannattiko tuhlata paskaan tonnia??? EI!. Ja näin kahden Saksanpaimen koiran omistajana voin sanoa että kuukaudessa tulee koirien mukana aika läjä tavaraa ulkotiloista. Joten kuukausi on pitkä aika näin pidemmän päälle ajateltuna.

Sen jälkeen olen käyttänyt ihan normaalia imuria, ihan siitä syystä, että jos hiljaisuus on siivouksessa tärkeämpi kuin SE jälki, niin: Rikkalapio on kaikkein hiljaisin vaihtoehto. Itse haluan tulosta, enkä huijausta! Minua ei haittaa millainen ääni laitteesta tulee, kunhan jälki on sitä mitä pitää!

Meillä kävi esittelijä esittelemässä Kirbyä ja kyllähän sitä roinaa lähti kämpästä ihan kiitettävästi...pölyä ja ennen kaikkea koiran karvoja. Esittelijä puhdisti sänkymme ja näytti kuinka paljon pölypunkkeja ym. sieltä irtoaa. Emme kuitenkaan hinnan vuoksi päätyneet kyseiseen laitteeseen vaan hankimme lemmikkiperheisiin tarkoitetun, allergia ja astmaliiton suositteleman Dyson Animalpro -imurin. Suulakkeista löytyy niinikään turboharjasuulake, joka poistaa jos mitä. Huvittavinta tässä on se, että Kirbyllä puhdistetusta sängystä lähti Dysonilla vielä noin kaksinkertainen määrä likaa kuin mitä Kirby irroitti. Lisäksi hinnasta puuttuu nolla!! Kovaa ääntä se pitää, mutta olemme todella tyytyväisiä ja hinta alle 400€.

• Aamunvirkku_
        Imurin testaaja kirjoitti:

Meillä kävi esittelijä esittelemässä Kirbyä ja kyllähän sitä roinaa lähti kämpästä ihan kiitettävästi...pölyä ja ennen kaikkea koiran karvoja. Esittelijä puhdisti sänkymme ja näytti kuinka paljon pölypunkkeja ym. sieltä irtoaa. Emme kuitenkaan hinnan vuoksi päätyneet kyseiseen laitteeseen vaan hankimme lemmikkiperheisiin tarkoitetun, allergia ja astmaliiton suositteleman Dyson Animalpro -imurin. Suulakkeista löytyy niinikään turboharjasuulake, joka poistaa jos mitä. Huvittavinta tässä on se, että Kirbyllä puhdistetusta sängystä lähti Dysonilla vielä noin kaksinkertainen määrä likaa kuin mitä Kirby irroitti. Lisäksi hinnasta puuttuu nolla!! Kovaa ääntä se pitää, mutta olemme todella tyytyväisiä ja hinta alle 400€.

Kirby voitti meillä ja Dyson lähti huutamaan vaihdossa.
        Nyt saa matonkin ihan paikallansa pestyä viemättä sitä mattolaiturille.

• nykyään LUX

Entinen Elektrolux nykyään LUX hinta laatusuhde ei tosiaan kaikkein parhaita.
        Hintaan nähden vanhoillinen kun vertaa Global tekiin.

• höyry

Itse olen ajatellu tuommoista höyryimuria.
      Oulussa kärheri maksaa n.650,laitteesta ei ole kokemusta mutta ajatus on hyvä pesee ja imuroi.

• ETOETO

Tuo on sellanen imuri jolla pesee kaikki mitä tarttee. Kannattaa testata tai käyttää esittelijää. Myö pestään sillä muittenki mattoja ja kuin pelkästään omat.On haukkunu jo hinnan takaisin.

• ngjoswg

Osaakos joku kertoa, saako kyseiseen imuriin matonpesuainetta kohtuuhintaan jostakin? Maahantuojalta kysyin, mutta oli tosi hävyttömän hintasta (2,5 kiloa 35 € postikulut 9 €).

• lattiaan

Älä jätä lattiaan märkiä mattoja äläkä pese parketin päällä on entinen parketti sen jälkeen.

• Kirbyn omistaja

Ostimme juuri Kirbyn, voin sanoa että 30v vanhasta perintömatosta lähti aivan kaikki paska! kalvo valkosia kissankarvoja päällä, millään muulla imurilla ei oo saanu irti, ei edes vedellä, ei tarrateipillä, eikä harjalla. Jos miettii kirbyä vaan imurina, niin ei se sitten välttämättä dysonia voita. Mutta kun miettii kirbyä maton pesijänä JA imurina yms, voin sanoa että se säästää 3000e edestä aikaa ja rahaa. Mullakin viisi isoa mattoa asunnossa, kaksi kissaa ja kaksi koiraa ja voin sanoa että niitä saatanan mattoja sais kyllä pestä viikottain (mitä en todellakaan ajatellut aikasemmin tekeväni). Jos veis pesulaan tulis hinnaksi monia satoja eroja. Esim. 1000e/vuosi (=kaksi (500e) pesukertaa per vuosi) ja kirby on maksanut itsensä kolmessa vuodessa. Tai jos itse pesee mattoja niin senkun viettää PÄIVIÄ hinkkaamassa omia mattojaan jossain paikassa jonne ne (5mattoa=melko tuskaa) täytyy autolla ajaa, pestä paikan päällä (about 3h) ja sitten viellä raahata märkänä takaisin, jolloin painoa isolle olkkarinmatolle helposti tulee triplaten => kirbyllä hoituu tunnissa ilman hikoilua. Jos joku sen nyt urheiluna haluaa ottaa niin siitä vaan, itse menen mieluummin salille. Lisäks viellä että siinnä on täysin suojattu moottori että esim helkkarin rakennuspölyäkin saa imuroida. varmasti myös dysonillakin. Kaikenkaikkiaan täydelliseen lopputulokseen matoissa(imurointi pesu), sohvissa ja sängyissä ehdottomasti kirby.

• pet. puolesta

hyvä kauppamies (tai nainen) myy tavalliselle tyhmälle ostajalle vaikka 2kg kakkaa 1kg paketissa.kirbyn kohdalla on juuri näin ,monta kiloa ei iloa vaan kakkaa .napuri osti ei ole tyytyväinen,pyysi minuakin kokeilemaan.kokeilin ja olen varma pahasti pettyneitä on muitakin.

• painehuuhtelu

Ne samat kissankarvat olisi lähtenyt millä tahansa laadukkaalla imurilla, jossa on tamppari. Ja mitä mattojen ja tekstiilien pesuun tulee niin tehokkain tapa on painehuuhtelu. Itsellä on 80-luvun lopulta oleva Wetrokin painehuuhtelulaite ammattikäyttöön, jolla pesen matot, sohvat, autonpenkit yms. ja puhdasta tulee!!! Tommosen ammattikäyttöön tarkoitetun painehuuhtelulaitteen saa 500-1000€ (esim. Numatic George) ja laadukkaan tavallisen imurin 200-350€ (esim. Miele S5 tai Elextrolux Ultra One). Jos pistää 550€ painehuuhtelulaitteeseen ja 300 imuriin, niin ihmetyttää mikä tuossa Kirbyssä maksaa 2150€ enemmän??? Ei ainakaan käyttömukavuus tai alhainen melu. Katsokaa toki Kirbyn esittelyvideo, varsinainen käyttötarkoitus selviää videon lopussa... http://www.youtube.com/watch?v=AjAASqskOZQ

• ankkuri on
        painehuuhtelu kirjoitti:

Ne samat kissankarvat olisi lähtenyt millä tahansa laadukkaalla imurilla, jossa on tamppari. Ja mitä mattojen ja tekstiilien pesuun tulee niin tehokkain tapa on painehuuhtelu. Itsellä on 80-luvun lopulta oleva Wetrokin painehuuhtelulaite ammattikäyttöön, jolla pesen matot, sohvat, autonpenkit yms. ja puhdasta tulee!!! Tommosen ammattikäyttöön tarkoitetun painehuuhtelulaitteen saa 500-1000€ (esim. Numatic George) ja laadukkaan tavallisen imurin 200-350€ (esim. Miele S5 tai Elextrolux Ultra One). Jos pistää 550€ painehuuhtelulaitteeseen ja 300 imuriin, niin ihmetyttää mikä tuossa Kirbyssä maksaa 2150€ enemmän??? Ei ainakaan käyttömukavuus tai alhainen melu. Katsokaa toki Kirbyn esittelyvideo, varsinainen käyttötarkoitus selviää videon lopussa... http://www.youtube.com/watch?v=AjAASqskOZQ

kirby kauppias kävi,esitteli ja lähti.meillä ei kirbylle käyttöä.veneessämme kun on jo ankkuri.

• ehkä ostin, ehkä en

Kävi esittelijä meilläkin. Laite vaikuttaa tehokkaalta ja kalliilta imurilta, mutta jotkut asiat jäivät vaivaamaan.

a) Myyjä jutteli palkintomatkoista. Mikäpä siinä, jokainen matkustaa kun tahtoo. Minua vaan ei kiinnosta maksaa kenenkään palkkiomatkoja tuotteen hinnassa. Yhden Kirbyn katteella käy varmaan koko myyntipoppoo Kanarialla. Jenkkilässä laitteen voi ostaa halvimmillaan alle 900 taalalla, kun täällä saa maksaa 2500 euroa.

b) Ääni on aika helvetillinen. Kuulosuojaimia nippu mukaan olisi OK.

c) Matosta imuri otti pölyt ja hiekat paljon paremmin kuin oma imurimme. Kaikkea tämäkään ei ota, sillä maton alla on edelleen kerros hienoa hiekkaa, mutta paljon vähemmän kuin ennen. Imutehon takia voisin laitteen ostaakin.

d) Esittelytilanteessa ei oikein hoksottimet toimineet. Esittelijä vaihtoi imuriin pölypussin paikalle mustan liinan jonka keskellä oli jokin punertava nappi. Patjojen imuroinnin jälkeen liinan sisästä löytyi valtava määrä vaaleaa jauhetta. Voihan se ollakin kuolleita ihosoluja ja pölyä, en tiedä. On silti merkillistä että punertava nappi ei ollut enää näkyvissä keskellä liinaa. En väitä että pöly olisi tullut juuri tästä napista, mutta haluaisin kyllä tutkia asiaa tarkemmin ennen ostopäätöstä.

e) Lisälaitteita saa kiinni imuriin kaikenlaisia ja lähinnä turhakkeita. Maton päälle voi pesuainetta levittää varmaan halvemmallakin kuin 250 euron muovikaukalolla, ja ehkä tehokkaamminkin. Pinttynyt lika ei vähentynyt matosta pätkääkään. Tahranpoistoaine sai tahrat katoamaan, ehkä kuitujen sisään.

f) Oikeasti Kirby on pölynimuri eikä mikään 'puhdistusjärjestelmä'.

g) Emme saaneet mitään kirjallista materiaalia. Mistään ei saa teknisiä tietoja laitteesta.

h) Esittelijällä ei ollut valtuuksia tehdä tarjousta ja piti soittaa pomolle. Mitä v****a? Myyjällä ei ole valtuuksia tehdä kauppaa? Pitikö esittelijä minua tyhmempänä kuin muita asiakkaita vai tasan yhtä tyhmänä kuin kaikkia muita?

Yhteenvetona sanoisin, että Kirby on hyvä imuri jonka hinta saa myyjän suun messingille. Myyntitapa ja -puheet on suoraan jenkkilästä ja saa asialliset myyjät kiemurtelemaan noloudesta.

• nopeapako

kirby kauppias lähti! ei imuroinut koirankoppia pihalla.musti ei antanut.

• R.I.P. Volta

Se punainen tai lilan värinen "nappi" on tarra, joka on liinan asennustyökalun pidike. Ei siitä "räjähdä" mitään likaa tms. Kyllä sitä törkyä on niissä patjoissa tai matoissa ihan tarpeeks, ettei esittelijöiden tarvi sitä mukanaan kantaa.
        Oikein naurattaa aina nää ihmisten selitykset itselleen, kun kirby-esittelijä on käynyt näyttämässä, että millaisessa paskassa siistit ihmiset makaavat..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe