Oletteko tilanneet jo abihuppareita? tietäisikö joku osoittteita mistä löytyis niitä vaihtoehtosia logoja ja tilausohjeita?
Abihupparit?
6
1809
Vastaukset
- hgsdhdfh
Tuo on ihan koulukohtaista.
- neiti halla
on juuri äänestys käynnissä. Aika veristä puuhaa. Meille tuli koululle parin firman esitteet joista sitten sai jokainen valita oman suosikkinsa.
- ite
Meidän lukiolle ainakin lähettivät firmat ihan itse paljon esitteitä ja nyt on verinen taistelu menossa minkälaiset painatukset halutaan....
- abi
hupparit tilattiin r-collectionilta..
- TamaRaama
Ääh tää oli näin vanha aloitus.. ei se mitään vastaan silti;) Meille tuli myös esitteet jo alkusyksystä. Ja niitä oli paljon. Tilattin verkkamme nisu-tuotteesta ja saatiin makeet verkkarit ja mielestämme vielä aika nopee.
Kuka haluaa valmiin logon? Eiks kaikki vuosikurssilaiset halua saada omannäköisen painatuksen?!!!!!! Ei mitään tusinakamaa. - viitaigai86
Laitetaan tähän nyt jonon jatkeeksi, vaikka vanha onkin.
Meidän tilaus tuli verkkarimafialta, siellä asiallinen palvelu. Saatiin hupparit alle viikossa toimitettuna koululle:)
Huppareita löytyy sivuilta varmaan 20 erilaista, eli vähän erilainen kun noi muut sivut joissa on vaan 4eri settiä joista valita.
www.verkkarimafia.com
-Viivi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693