Vaaka ja Kauris ?

Nanna

Eli, onko ihan mahdoton yhdistelmä tämmöne, että nainen vaaka ja mies kauris ?

25

15683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaakaNainen

      ei jaksa kaurismiestä.

      • shizzle

        Olen vaakanainen ja yksi kokemus on kaurismiehestä. Meillä oli lyhyt romanssi kesän alussa. Kaurismies oli tosi oikutteleva eikä välillä ymmärtänyt minua henkisellä tasolla ollenkaan. Ei siis nähnyt sisimpääni, vaikka kuinka yritin selittää mitä päässäni liikkui. Ihan omituista kädenvääntöä pienistäkin asioista, joka ei ole minulle ominaista ollenkaan. Kaurismies myös oli jotenkin tosi kylmän oloinen. Muuri ympärillään.

        Itseasiassa toinenkin kokemus on kaurismiehestä, mutta se jäi kovin lyhyeksi, koska meillä ei ollut juuri mitään yhteistä, ei edes puhuttavaa :D


    • vaan.

      vaikeampi yhdistelmä on Kauris-nainen Vaaka-mies.
      Anna palaa...

      • Kaurisnainen

        Meillä minä olen kauris ja mies vaaka. Kuuden vuoden harjoittelun tuloksena voin sanoa että hyvin tullaan juttuun..Voi sanoa että täydennetään toisiamme ja melkeinpä luetaan toistemme ajatukset. Pitkälti henkilökemioista kiinni. Molemmilta toki löytyy omalle merkilleen ominaisia piirteitä, mutta törmäyskurssilla ei näiden vuoksi olla oltu..


      • Kauris-nainen
        Kaurisnainen kirjoitti:

        Meillä minä olen kauris ja mies vaaka. Kuuden vuoden harjoittelun tuloksena voin sanoa että hyvin tullaan juttuun..Voi sanoa että täydennetään toisiamme ja melkeinpä luetaan toistemme ajatukset. Pitkälti henkilökemioista kiinni. Molemmilta toki löytyy omalle merkilleen ominaisia piirteitä, mutta törmäyskurssilla ei näiden vuoksi olla oltu..

        kohdallani homma sujui mielestäni vaakamieheni kanssa sanasta sanaan kuten teillä, kunnes mieheni 20 vuoden liiton jälkeen täytenä yllätyksenä ilmoitti löytäneensä toisen naisen, jonka kanssa aloitti uuden elämän.
        Ilmeisesti en sittenkään osannut lukea hänen kaikkia ajatuksiaan.


      • romantika
        Kauris-nainen kirjoitti:

        kohdallani homma sujui mielestäni vaakamieheni kanssa sanasta sanaan kuten teillä, kunnes mieheni 20 vuoden liiton jälkeen täytenä yllätyksenä ilmoitti löytäneensä toisen naisen, jonka kanssa aloitti uuden elämän.
        Ilmeisesti en sittenkään osannut lukea hänen kaikkia ajatuksiaan.

        vaakanainen-kaurismies on erittäin vaikea yhdistelmä. Vaaka kun on se tunteellinen, toiset huomioonottava merkki ja kauris taas ei oo koskaan oppinut huomioimaan muita kuin itseään, niin siitä tulee erittäin hankalaa. Juuri sanat hankala, vaikea ja oikutteleva kuuluvat yhteen kun on kyse kaurismiehestä. Itellä alkaa olemaan pikkuhiljaa mitta täys erään kaurismiehen kanssa, jonka kanssa ollaan vasta tutustumisasteella. Ite vaakana teen miehelle asiat liianki helpoiks, laitan sähköpostia, tekstareita ja vaikka mitä, mutta hänen ylhäisyytensä ei tarvitse vastata mihinkään yhteydenottoon. En oo vielä niin kylmää, tunteetonta ja välinpitämätöntä merkkiä kohdannut kuin kauris(muutamasta kaurismiehestä kun on kokemusta ja molemmilla ihan samat oikut ja tavat)En vaan kertakaikkiaan ymmärrä tällasta ilkeyttä. Mies on myös täynnä tyhjiä lupauksia, tapaamisia, matkoja joita ei oo vielä koskaan tullutkaan. Ja taas vaaka luonne ei koskaan tekis toiselle tällasta. Joten eväät alkaa loppumaan, enkä enää tiedä keinoa millä saan kauriin pitämään yhteyksiä ja pitämään lupauksensa. Eka tapaaminen meni loistavasti ja kolahti molemmilla mutta siihen se kaikki jäi, yhteydenpito loppu ku seinään mieheltä. En taida jaksaa enää kauan yksin välittää!!


      • VaakaNainen
        romantika kirjoitti:

        vaakanainen-kaurismies on erittäin vaikea yhdistelmä. Vaaka kun on se tunteellinen, toiset huomioonottava merkki ja kauris taas ei oo koskaan oppinut huomioimaan muita kuin itseään, niin siitä tulee erittäin hankalaa. Juuri sanat hankala, vaikea ja oikutteleva kuuluvat yhteen kun on kyse kaurismiehestä. Itellä alkaa olemaan pikkuhiljaa mitta täys erään kaurismiehen kanssa, jonka kanssa ollaan vasta tutustumisasteella. Ite vaakana teen miehelle asiat liianki helpoiks, laitan sähköpostia, tekstareita ja vaikka mitä, mutta hänen ylhäisyytensä ei tarvitse vastata mihinkään yhteydenottoon. En oo vielä niin kylmää, tunteetonta ja välinpitämätöntä merkkiä kohdannut kuin kauris(muutamasta kaurismiehestä kun on kokemusta ja molemmilla ihan samat oikut ja tavat)En vaan kertakaikkiaan ymmärrä tällasta ilkeyttä. Mies on myös täynnä tyhjiä lupauksia, tapaamisia, matkoja joita ei oo vielä koskaan tullutkaan. Ja taas vaaka luonne ei koskaan tekis toiselle tällasta. Joten eväät alkaa loppumaan, enkä enää tiedä keinoa millä saan kauriin pitämään yhteyksiä ja pitämään lupauksensa. Eka tapaaminen meni loistavasti ja kolahti molemmilla mutta siihen se kaikki jäi, yhteydenpito loppu ku seinään mieheltä. En taida jaksaa enää kauan yksin välittää!!

        kun antaisi kaikkensa.. ja aina saa mielensä pahoittaa!
        Älä sure, on miehiä maailma täynnä. Ja paljon muutakin hyvää!


      • kala(kattaja)
        romantika kirjoitti:

        vaakanainen-kaurismies on erittäin vaikea yhdistelmä. Vaaka kun on se tunteellinen, toiset huomioonottava merkki ja kauris taas ei oo koskaan oppinut huomioimaan muita kuin itseään, niin siitä tulee erittäin hankalaa. Juuri sanat hankala, vaikea ja oikutteleva kuuluvat yhteen kun on kyse kaurismiehestä. Itellä alkaa olemaan pikkuhiljaa mitta täys erään kaurismiehen kanssa, jonka kanssa ollaan vasta tutustumisasteella. Ite vaakana teen miehelle asiat liianki helpoiks, laitan sähköpostia, tekstareita ja vaikka mitä, mutta hänen ylhäisyytensä ei tarvitse vastata mihinkään yhteydenottoon. En oo vielä niin kylmää, tunteetonta ja välinpitämätöntä merkkiä kohdannut kuin kauris(muutamasta kaurismiehestä kun on kokemusta ja molemmilla ihan samat oikut ja tavat)En vaan kertakaikkiaan ymmärrä tällasta ilkeyttä. Mies on myös täynnä tyhjiä lupauksia, tapaamisia, matkoja joita ei oo vielä koskaan tullutkaan. Ja taas vaaka luonne ei koskaan tekis toiselle tällasta. Joten eväät alkaa loppumaan, enkä enää tiedä keinoa millä saan kauriin pitämään yhteyksiä ja pitämään lupauksensa. Eka tapaaminen meni loistavasti ja kolahti molemmilla mutta siihen se kaikki jäi, yhteydenpito loppu ku seinään mieheltä. En taida jaksaa enää kauan yksin välittää!!

        hermot on menny ja useamman kerran juuri kyseisen sarvipään kanssa,grrrr! Ja eihän siitä pirulaari vieköön eroonkaan pääse. Ja kyse ei kuitenkaan ole siitä, etteikö mies olisi kiinnostunut tai mistä sitäkään loppujen lopuksi tietää kun ei siitä ota itte pirukaan selvää. Olen tulkinnut asian lukemani perusteella epävarmuudeksi, peloksi ja vain luonteeseen kuuluvaksi, koskapa minäkin tunnen useamman samanlaisen sarvijaakon. Samanlaisia pölkkypäitä kaikki, ainakin alkuun, sitten vuosien päästä tulla kyllä sanomaan, että voi voi kun sinusta niin tykkäsin ja tahtoisin jne, kun itse olet juuri vaivoin päässyt kuiville ja löytänyt mahdollisen uuden ihmisen. Ärisen täällä taas kun mietin sitä kaurista joka minun pääni sekaisin laittoi ja sitten julmasti vaikeni!


      • MUTTA vaikea
        romantika kirjoitti:

        vaakanainen-kaurismies on erittäin vaikea yhdistelmä. Vaaka kun on se tunteellinen, toiset huomioonottava merkki ja kauris taas ei oo koskaan oppinut huomioimaan muita kuin itseään, niin siitä tulee erittäin hankalaa. Juuri sanat hankala, vaikea ja oikutteleva kuuluvat yhteen kun on kyse kaurismiehestä. Itellä alkaa olemaan pikkuhiljaa mitta täys erään kaurismiehen kanssa, jonka kanssa ollaan vasta tutustumisasteella. Ite vaakana teen miehelle asiat liianki helpoiks, laitan sähköpostia, tekstareita ja vaikka mitä, mutta hänen ylhäisyytensä ei tarvitse vastata mihinkään yhteydenottoon. En oo vielä niin kylmää, tunteetonta ja välinpitämätöntä merkkiä kohdannut kuin kauris(muutamasta kaurismiehestä kun on kokemusta ja molemmilla ihan samat oikut ja tavat)En vaan kertakaikkiaan ymmärrä tällasta ilkeyttä. Mies on myös täynnä tyhjiä lupauksia, tapaamisia, matkoja joita ei oo vielä koskaan tullutkaan. Ja taas vaaka luonne ei koskaan tekis toiselle tällasta. Joten eväät alkaa loppumaan, enkä enää tiedä keinoa millä saan kauriin pitämään yhteyksiä ja pitämään lupauksensa. Eka tapaaminen meni loistavasti ja kolahti molemmilla mutta siihen se kaikki jäi, yhteydenpito loppu ku seinään mieheltä. En taida jaksaa enää kauan yksin välittää!!

        Minä myös Vaaka-Nainen ja yhdeesä Kauris-miehen kanssa. Tavattiin baarissa ja parin viikon päästä jätti silloisen avokkinas ja aloimme surustella. Ensimmäinen puoli vuotta kaameetta tappleua. Jouduin tosissaan opettamaan hänelle millaista kohtelua siedän aj millaista en. Joka kerta piti opetuksessa mennä niinkin pitkälle että uhkasin jättää jos käyttäytyminen ei parane. Ja sehän aprani. Opimme kumpikin miten kohdella toisiamme hyvin ja kunnioittavsti niin että ei aina päreet pala. Suorasanaisia kun olemme kumpikin. Ei vuottakaan niin emnimme naimisin aj nyt olemme olleet yhdeää yki kaksi vuotta ja en vaihtaisi mihinkään.
        Neuvo Vaaka-naiselle joka haluaa pussittaa Kauris-miehen; älä missään tapauksessa ole helppo saalis, Kauris tykkää vaikeista tapauksista ja metsästämisestä. Pidä pintasi ja tahtosi. Kauris tahtoo että sanot suoraan mikä mieltä painaa.
        Neuvo Kauris-miehelle joka tahdot pussitta Vaaka-neidon; KUUNTELE, Vaaka ei mäkätä, hän sanoo asiansa ja odottaa että häntä kuunnellaan. Jos et kuuntele hän toistaa sen vain muutaman kerran ja sitten hän lähtee pois. Vaaka ei siedä nimittelyä ja "huonoa riitelyä".

        Kun nämä alun erimielisyydet saadaan sovittu on elämä vivahteikasta, ihanaa ja rakkautta ja hellyyttä täynnä ( kumpikin merkki pitää haleista, pusuista ja lempeistä sanoista) ja mitä IHANINTA seksiä!!!!

        Suosittelne siis tätä yhditelmää jas HUOM. ÄLKÄÄ LUOVUTTAKO HETI KUNE ERIMIELISYYKSI'Ä ILMAANTUU VAANN PUHUKAA, HUUTAKAA JA RIEHUKAA MUTTA PUHUKAA JA KUUNELKAA JA OPPIKAA


      • Anonyymi
        romantika kirjoitti:

        vaakanainen-kaurismies on erittäin vaikea yhdistelmä. Vaaka kun on se tunteellinen, toiset huomioonottava merkki ja kauris taas ei oo koskaan oppinut huomioimaan muita kuin itseään, niin siitä tulee erittäin hankalaa. Juuri sanat hankala, vaikea ja oikutteleva kuuluvat yhteen kun on kyse kaurismiehestä. Itellä alkaa olemaan pikkuhiljaa mitta täys erään kaurismiehen kanssa, jonka kanssa ollaan vasta tutustumisasteella. Ite vaakana teen miehelle asiat liianki helpoiks, laitan sähköpostia, tekstareita ja vaikka mitä, mutta hänen ylhäisyytensä ei tarvitse vastata mihinkään yhteydenottoon. En oo vielä niin kylmää, tunteetonta ja välinpitämätöntä merkkiä kohdannut kuin kauris(muutamasta kaurismiehestä kun on kokemusta ja molemmilla ihan samat oikut ja tavat)En vaan kertakaikkiaan ymmärrä tällasta ilkeyttä. Mies on myös täynnä tyhjiä lupauksia, tapaamisia, matkoja joita ei oo vielä koskaan tullutkaan. Ja taas vaaka luonne ei koskaan tekis toiselle tällasta. Joten eväät alkaa loppumaan, enkä enää tiedä keinoa millä saan kauriin pitämään yhteyksiä ja pitämään lupauksensa. Eka tapaaminen meni loistavasti ja kolahti molemmilla mutta siihen se kaikki jäi, yhteydenpito loppu ku seinään mieheltä. En taida jaksaa enää kauan yksin välittää!!

        Allekirjoitan täysin.Terv. vaakanainen


    • Ronja

      Kauris ei koskaan pääse selville todellisesta minästäsi.

      • kaurisukko

        pahoittalemaan. Uusien ja yllättävien piirteitten ilmeneminen silloin tällöin on virkistävää. Yllätyksetön nainen on ikävystyttävä.


      • romantika
        kaurisukko kirjoitti:

        pahoittalemaan. Uusien ja yllättävien piirteitten ilmeneminen silloin tällöin on virkistävää. Yllätyksetön nainen on ikävystyttävä.

        lopultakin tämä nainen anto periksi kauriin suhteen. Jo kuusi viikkoa mies heitti tekosyitä ja valheita sille että emme voineet tavata viikonloppuisin. Tein jopa asian hänelle niin helpoksi että viikolla ajoin paikkakunnalle missä hän asuu(siellä myös asuu lapsuudenystäväni)eikä täten ois pitänyt olla mitään pätevää syytä etteikö oltais voitu tavata useammen päivän aikana. Mutta miehestä ei tietenkään kuulunut mitään vaikka paria viikkoa aiemmin olin kertonut tulevani. Mutta eihän kauris koskaan myönnä mitään, ei pyydä anteeksi valheita ja törkeetä käytöstä, ei kiitä mistään jne jne. Kun oon joskus saanu kuulla että olisit ilmoittanut ajoissa, niin jos tämä 2 viikkoa etukäteen ei miehelle ollut ajoissa, niin mikä sitten. Niinpä tämä oli se lopullinen niitti ja annatin miehelle tekstarimuodossa, niin eiköhän vaan tämä kehtaa seuraavana päivänä vastata että enhän mää oo kerenny..... Joopa joo ja silti olin vielä pari päivää näitten viestittämisten jälkeen paikkakunnalla, mutta ei mitään tapaamisia, ei yhteydenpitoja ei mitään. Ja mies jaksaa kuitenki jatkaa sitä henkistä terroria. Perjantaina kun ajelin kotiin paikkakunnalta, tämä kehtaa laittaa viestin että vieläkö olet täällä. Vastasin saman tien että ei tarvi pelätä olen jo kotimatkalla.
        Eli mies tottakai pelkää kun minä vaakana osaa puhua ja kirjottaa tunteistani ja kaikista muistaki asioista. Osaan myös senki kertoa jos oikuttelen jonaki päivänä että miks näin tein. Kauris ei tällasta osaa ja siksi häntä pelottaa että mun kaltaisen naisen kanssa ei oikutteleminen onnistuisi ja pitäis osata puhua tunteistaan ja kaikesta muustakin. Joten jätin kauriin omalle paikkakunnalleen jatkamaan omaa pelokasta, valheitten täyteistä elämäänsä ja toivon ettei hän ota enää yhteyksiä, koska minkä erittäin heikkona naisena saattaisin vastata.
        Sydämensä jälleen kerran satuttanut!


      • kau-ris
        romantika kirjoitti:

        lopultakin tämä nainen anto periksi kauriin suhteen. Jo kuusi viikkoa mies heitti tekosyitä ja valheita sille että emme voineet tavata viikonloppuisin. Tein jopa asian hänelle niin helpoksi että viikolla ajoin paikkakunnalle missä hän asuu(siellä myös asuu lapsuudenystäväni)eikä täten ois pitänyt olla mitään pätevää syytä etteikö oltais voitu tavata useammen päivän aikana. Mutta miehestä ei tietenkään kuulunut mitään vaikka paria viikkoa aiemmin olin kertonut tulevani. Mutta eihän kauris koskaan myönnä mitään, ei pyydä anteeksi valheita ja törkeetä käytöstä, ei kiitä mistään jne jne. Kun oon joskus saanu kuulla että olisit ilmoittanut ajoissa, niin jos tämä 2 viikkoa etukäteen ei miehelle ollut ajoissa, niin mikä sitten. Niinpä tämä oli se lopullinen niitti ja annatin miehelle tekstarimuodossa, niin eiköhän vaan tämä kehtaa seuraavana päivänä vastata että enhän mää oo kerenny..... Joopa joo ja silti olin vielä pari päivää näitten viestittämisten jälkeen paikkakunnalla, mutta ei mitään tapaamisia, ei yhteydenpitoja ei mitään. Ja mies jaksaa kuitenki jatkaa sitä henkistä terroria. Perjantaina kun ajelin kotiin paikkakunnalta, tämä kehtaa laittaa viestin että vieläkö olet täällä. Vastasin saman tien että ei tarvi pelätä olen jo kotimatkalla.
        Eli mies tottakai pelkää kun minä vaakana osaa puhua ja kirjottaa tunteistani ja kaikista muistaki asioista. Osaan myös senki kertoa jos oikuttelen jonaki päivänä että miks näin tein. Kauris ei tällasta osaa ja siksi häntä pelottaa että mun kaltaisen naisen kanssa ei oikutteleminen onnistuisi ja pitäis osata puhua tunteistaan ja kaikesta muustakin. Joten jätin kauriin omalle paikkakunnalleen jatkamaan omaa pelokasta, valheitten täyteistä elämäänsä ja toivon ettei hän ota enää yhteyksiä, koska minkä erittäin heikkona naisena saattaisin vastata.
        Sydämensä jälleen kerran satuttanut!

        ettei hän ota enää yhteyksiä, koska minä erittäin heikkona naisena saattaisin vastata.”

        Miksi jätät asian toiveen varaan. Kirjoitus- ja puhetaitoisena ihmisenä voit ilmoittaa, että tämä suhde on nyt loppu ja kieltää ehdottomasi kaikki yhteydenotot. Ja jos epäilet omaa itseäsi (heikkouttasi), vaihda puhelinnumerosi joksikin aikaa salaiseksi.

        Oikeastaan tekstistäsi jotenkin kuultaa, että elättelet vielä jonkinlaista jatkon mahdollisuutta ja pidät Kauriille porttia raollaan.

        Se, että olet satuttanut sydämesi useaan otteeseen ja nimimerkkisi viittaavat siihen, että
        olet saattanut ihastua ennemminkin ”meneillään olevasta” miehestä luomaasi haavekuvaan kuin mieheen itseensä.

        Tsemppiä sinulle,


      • romantika
        kau-ris kirjoitti:

        ettei hän ota enää yhteyksiä, koska minä erittäin heikkona naisena saattaisin vastata.”

        Miksi jätät asian toiveen varaan. Kirjoitus- ja puhetaitoisena ihmisenä voit ilmoittaa, että tämä suhde on nyt loppu ja kieltää ehdottomasi kaikki yhteydenotot. Ja jos epäilet omaa itseäsi (heikkouttasi), vaihda puhelinnumerosi joksikin aikaa salaiseksi.

        Oikeastaan tekstistäsi jotenkin kuultaa, että elättelet vielä jonkinlaista jatkon mahdollisuutta ja pidät Kauriille porttia raollaan.

        Se, että olet satuttanut sydämesi useaan otteeseen ja nimimerkkisi viittaavat siihen, että
        olet saattanut ihastua ennemminkin ”meneillään olevasta” miehestä luomaasi haavekuvaan kuin mieheen itseensä.

        Tsemppiä sinulle,

        Joo näinhän se on että olen ihmisenä kuitenki heikko ja vaikka mies ois kuinka ilkee tahansa niin aina kuvittelen ja luulen että kyllä se muuttuu kunhan minä vaan jaksan välittää joka päivä vaaka naisen intohimolla. Mutta eihän sellanen joka ei oo koskaan oppinut huomioimaan eikä välittämään opi sitä yhtäkkiä neljänkympin korvilla. Siks oonki niin heikko kun mies oli ihan eri persoona kun tavattiin. Sillon kaikki oli hyvin selvää kuinka aletaan tapaileen joka viikonloppu. Molemmat piti samoista asioista, molemmilla oli paljon puhuttavaa ja sanottavaa, meillä oli siis kertakaikkiaan kivaa ja hyvä olla yhdessä! Mutta tämä kaikki loppu siihen kun lähdin hänen luotaan. Kuvittelin että kaikki oli totta mitä mies puhu ja kuvittelin myös sen että nyt alko jokapäiväinen yhteydenpito(varsinki kun miehellä ilmaset puhelut työpaikan piikkiin), mutta toisin kävi. Minä jatkoin yhteydenpitoa päivittäin kuten ennen tapaamistakin, mutta mies lopetti kuin seinään. Ihmettelinki että jopas oli erikoista kun molemmat oli niin otettuja toisesta ja sit kaikki loppuu hänen puoleltaan. Siks on ollu vaikee luopua, kun en kertakaikkiaan ymmärrä tollasta "muutosta" tai mitä lie valhetta sit ollut alusta lähtien, ja kun kuvittelin että vihdoinki kaikkien pettymysten jälkeen löyty se samanoloinen mies, mies joka haluaa reissata ja tehä kaikkee kuten minäki. Joten pettymys on ollut valtava kun oon pikkuhiljaa ymmärtänyt että kaikki ollut vaan valhetta ja tyhjiä lupauksia hänen puoleltaan. Ite kun en hyväksy valheita enkä kieroilua missään muodossa. Joten on tää välittäminen jo muuttunut pikkuhiljaa vihaksi ja inhoksi miestä kohtaan, joka kehtaa olla noin ilkee ja välinpitämätön naista kohtaan.
        Ainaki oon sen nyt oppinut että on pysyttävä erossa kauris miehistä totta tosiaan!!


      • vaakavaimo

        Meillä asia on toisin päin. Pässini tuntee ja ymmärtää sisimpääni joskus liiankin hyvin.
        Kiukuttaa, kun taas hänellä tuntuu olevan joku sisäinen maailma, josta en saa selkoa.


      • vaaka pätee
        vaakavaimo kirjoitti:

        Meillä asia on toisin päin. Pässini tuntee ja ymmärtää sisimpääni joskus liiankin hyvin.
        Kiukuttaa, kun taas hänellä tuntuu olevan joku sisäinen maailma, josta en saa selkoa.

        Turha kiukutella, sillä kauris on vaakaa vanhempi merkki. Sen takia he kyllä ymmärtää sisimpäsi, jos haluaa ottaa siitä selvää. Sisäinen maailmakin on ymmärrettävää sillä voi olla, että sekin kasvaa horoskooppien vanhetessa oinaasta kalaan. Eli kalalla on "suurin" sisäinen maailma. Ja oinaalla, jota kuvaillaan yleensä astrologiassa lapseksi tai lapsenmieliseksi, on kaikista pienin sisäinen maailma. Sitten näiden horoskooppien välillä olevien horoskooppien sisäinen maailma kasvaa tasaisesti oinaasta kalaan asti.
        Toivottavasti selitin ymmärrettävästi. Pointtini oli, että vaaka on kaurista nuorempi merkki ja sen takia vaaka saattaa tuntea itsensä höpsöksi ja tyhmäksi kauriin seurassa. Itseäni se tunne ärsyttää, sillä kaikki perheessäni ja melkein kaikki muut kaverini ovat itseäni nuorempiä ja tunnen itseni fiksuksi heidän seurassaan. Sitte taas kun vietän aikaani parhaan kaverini, eli tämän kauriin kanssa, näen oman tyhmyyteni ja vaa'alle ominaiset heikkoudet tämän viisaan merkin rinnalla....me myös tappelemme paljon, koska olemme molemmat sanavalmiita ja mielipiteemme eroavat välillä pelottavanki suuresti, mutta vaikka tappelemme, olemme opetelleet tappellemaan tavalla (ps.12 vuotta tapeltu) mikä satuttaisi toisiamme vähiten. Me emme ole luonteiltamme pitkävihaisia, joten riitelyn jälkeen on ehkä hetken piinaavaa hiljaisuutta ja sitten taas keskustelua joka voi muuttua jatkuvaan nauramiseen ainakin omalta osaltani (en voi sille mitään, sillä kauriit on aina niin hauskoja). Heillä on niin omalaatuinen huumori. Välillä tuntuu että ainoa ihminen joka nauraa samoille asioille kuin minä. Se on niin jännää ku välillä aattelee ettei hän ymmärrä jotai vitsiä minkä sanoo ja on jo luovuttamas ku ymmärtää ny sen että vaa'an vitsailut saattaa olla joillekki liian ovelia, mutta sen oon oppinut ettei koskaan liian ovelia kauriille. :D itseni voisin kuvitella seurustelevani kauriin kanssa.. sen verran hauskoja he ovat, ja se riittää huumoria rakastavalle vaa'alle.


      • Anonyymi
        romantika kirjoitti:

        lopultakin tämä nainen anto periksi kauriin suhteen. Jo kuusi viikkoa mies heitti tekosyitä ja valheita sille että emme voineet tavata viikonloppuisin. Tein jopa asian hänelle niin helpoksi että viikolla ajoin paikkakunnalle missä hän asuu(siellä myös asuu lapsuudenystäväni)eikä täten ois pitänyt olla mitään pätevää syytä etteikö oltais voitu tavata useammen päivän aikana. Mutta miehestä ei tietenkään kuulunut mitään vaikka paria viikkoa aiemmin olin kertonut tulevani. Mutta eihän kauris koskaan myönnä mitään, ei pyydä anteeksi valheita ja törkeetä käytöstä, ei kiitä mistään jne jne. Kun oon joskus saanu kuulla että olisit ilmoittanut ajoissa, niin jos tämä 2 viikkoa etukäteen ei miehelle ollut ajoissa, niin mikä sitten. Niinpä tämä oli se lopullinen niitti ja annatin miehelle tekstarimuodossa, niin eiköhän vaan tämä kehtaa seuraavana päivänä vastata että enhän mää oo kerenny..... Joopa joo ja silti olin vielä pari päivää näitten viestittämisten jälkeen paikkakunnalla, mutta ei mitään tapaamisia, ei yhteydenpitoja ei mitään. Ja mies jaksaa kuitenki jatkaa sitä henkistä terroria. Perjantaina kun ajelin kotiin paikkakunnalta, tämä kehtaa laittaa viestin että vieläkö olet täällä. Vastasin saman tien että ei tarvi pelätä olen jo kotimatkalla.
        Eli mies tottakai pelkää kun minä vaakana osaa puhua ja kirjottaa tunteistani ja kaikista muistaki asioista. Osaan myös senki kertoa jos oikuttelen jonaki päivänä että miks näin tein. Kauris ei tällasta osaa ja siksi häntä pelottaa että mun kaltaisen naisen kanssa ei oikutteleminen onnistuisi ja pitäis osata puhua tunteistaan ja kaikesta muustakin. Joten jätin kauriin omalle paikkakunnalleen jatkamaan omaa pelokasta, valheitten täyteistä elämäänsä ja toivon ettei hän ota enää yhteyksiä, koska minkä erittäin heikkona naisena saattaisin vastata.
        Sydämensä jälleen kerran satuttanut!

        Kiertäkää kaurismies kaukaa, itsekeskeinen narsisti !


    • miraho

      kyllä!!!!! täysin mahdoton yhdistelmä

    • HANNA02a

      Onneksi muitakin jotka ovat sydämensä menettäneet Kauriille. Itse olen myös Vaaka-nainen. Olen yrittänyt saada "kontaktia" kys. henkilöön, joskin huonolla menestyksellä... Alkuun tämä mies kierteli ja kaarteli ympärillä, leikin, etten ollut kiinnostunut. Lopetti siihen. Nyt kun olen itse yrittänyt viritellä jotakin, ei ole enää huomaavinaan. Jotenka ei se "metsästys" ainakaan tätä Kauris-miestä sit tuntunu kiinnostavan. En pääse eroon tunteistani. Pelkään, että sekoan kohta. Mutta minkäs teet. Ensimmäisenä aamulla mielessä ja viimeisenä illalla. Olisko yhtään hyviä keinoja, etten "muistelisi" enää kyseistä miestä. Miten kieltää omat tunteensa... ;(

      • zeppo73

        "Alkuun tämä mies kierteli ja kaarteli ympärillä, leikin, etten ollut kiinnostunut. Lopetti siihen. Nyt kun olen itse yrittänyt viritellä jotakin, ei ole enää huomaavinaan."

        Nythän se leikki luultavasti onkin vasta alkanut. Jos et sitä vielä hoksannut. Vaikka kauris onkin "kommunikaatiorajoitteinen", ei se tarkoita ettei kauriilla olisi ihmistuntemusta. Eli se sarvipää on luultavasti huomannut pelisi ja aloittanut omansa. Sarvipäät on semmosia takapiruja ja yrittävät varmistaa että langat on omissa hyppysissä ja etteivät polta näppejään. Tämä kuuluu osaltaa tähän metsästystaktiikkaan. Joillakin kauriilla tuota kärsivällisyyttä riittää, joten yritä pelata pelisi oikein. Se tilanteesta tekee vielä mutkikkaamman, että jos loukkaat kaurista, ei se välttämättä sitä sulle näytä. Eli luulet pelin jatkuvan, vaikka se sitten onkin todellisuudessa ollut siitä loukkaamishetkestä lähtien loppu.. Ollaan aika hankalia, vai kuinka? :)


    • asasssi

      Äitini on vaaka ja isäni kauris..Kauan ovat yhdessä olleet eikä kummallakaan aikaisemmin ole ollut ketään toista. Eivät koskaan ole riidelleet..Vaaka joskus puhelee, että ei olisi koskaan pitänyt ryhtyä tähän (mies ja lapset)...mutta kyllä heistä näkee sen että he rakastavat toisiansa..en usko että päivääkään vaihtaisivat pois..

    • vaakanainen...

      voin sanoa, että ensimmäiset 20 vuotta on vaikeampaa ja sitten alkaa helpottaa. Uskollisempaa puolisoa kuin kauris saa hakea. Kyllähän meilläkin räiskyi ja oli suukopua melkein päivittäin, mutta nyt olen jo oppinut arvostamaan luonteen vakautta. Ja ilman miestäni en vaakana olisi koskaan nähnyt niin paljon maailmaa, en vain olisi "viitsinyt"vlähteä mihinkään lomilla vaan nököttänyt vain kotona. Kauris-mieheni tuo minulle elämääni sisältöä ja hän on hyvinkin keksiväinen vapaa-ajan vietossa. Hyvä mutta haasteellinen kumppani vaaalle!

    • Vaaka-nainen

      Kaurismieheni on hyvin huomaavainen ja syvällisesti keskusteleva. Nopeaälyinen ja hyvän tilannehuumorin omaava, lapsirakas ja huolehtiva isä. Hän on lahjakas, oikeastaan kykenee tekemään mitä vain haluaa. Elämästä poikamaisella kiinnostuksella kiinnostunut. Minua hän huomio hellien, keskustellen, ruokaa laittaen, hieroen ja rakastaen. Arvostan hänen kurinalaisuuttaan ja sitoutumistaan myöskin työtään kohtaan ja vaikkakin hoitaa sen hyvin, osaa laittaa myös 'toisen vaihteen' päälle kun tulee kotiin. Hän myös arvostaa ja kannustaa minua, kuten muitakin ihmisiä ympärillään. Hän on Sielunkumppanini ja Täydellinen, rakastava, huolehtiva, uskollinen Mies minulle, Vaaka-naiselle.

    • Anonyymi

      Olen vaaka ja mies on kauris. tulemme hyvin toimeen ja on hauskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe