Olen utelias, kuinkakohan moni on syntynyt 24.10?
Jos joku vaikka haluaisi laittaa sähköpostia ja olisi kiinnostunut niin: [email protected]
Terveisin, Woods_of_Belial
Ave.
ketkään syntyneet 24.10..?
7
993
Vastaukset
- Woods_of_Belial
Olen siis ihan vain kiinnostunut tutkimaan horoskooppeja ja kun itsekkin olen syntynyt 24.10 niin luonnetta lähinnä lähempää kun voisi tutkia..
Pelottavaa jos minun kaksoisolentoa löytyisi tästä läheltä.. ;)
heh..no jep jep. let's have a look.- kovis
Olen liki 50 vee, olen lukenut paljon skorpioniin liittyvistä. olen vaan pysytellyt hiljaa. Vaanpa tuo 24.10 juttu pisti herättämään!Olen syntynyt siinä aikana.täytyy sanoa että äärirajajuttu pistää vähän sekoilemaan! joko skorpioni vai sitten vaaka? Uskon että sama juttu koetteee muita vastaavaa! et ole ainoa ja tsemppiä haussa!
- Woods_Of_Belial
kovis kirjoitti:
Olen liki 50 vee, olen lukenut paljon skorpioniin liittyvistä. olen vaan pysytellyt hiljaa. Vaanpa tuo 24.10 juttu pisti herättämään!Olen syntynyt siinä aikana.täytyy sanoa että äärirajajuttu pistää vähän sekoilemaan! joko skorpioni vai sitten vaaka? Uskon että sama juttu koetteee muita vastaavaa! et ole ainoa ja tsemppiä haussa!
Ethän sä vielä mikään vanhus ole ja ainahan voi pitää mielen nuorena.
No minä olen skorppiooni.
Ok. kiitos sinulle.
- Albert_Antichrist
minä olen syntynyt silloin (:
- tytsy
olen syntynyt tuolloin...
- hanja
Haittaako se että olen syntynyt 25.10 enkä 24?
- Anonyymi
Mä oon syntynyt 24.10 mut minä. Vuonna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 765140
- 764109
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703858- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3862866- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 472057
- 1111959