Parhaat seuranhakupalstat?

Vakavamielinen hupakko

Muuten olen kiitettävän kokenut, mutta tää nettiseurustelu on aikamoisen vierasta. Voisitteko hieman valaista mistä netissä löytyisi lisää keskustelu- tai treffipalstoja - nimenomaan aikuiselle ihmiselle, joka kaipaa kohtuullisen älykästä ja sanavalmista seuraa? Tätä suomi24-jutskaakaan en ole päässyt kunnolla testaamaan kun juuri kun tänne löysin, niin täällähän on joku huoltotauko meneillään enkä pääse kirjautumaan enkä niinollen profiileja seuraamaan tai omaa luomaan.

vinkeistä vinkeästi kiittäen
vh

13

4857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (.)Y(.)

      Kokemuksist kiitettävä.. :DDDD
      Kalleeee.. nyt niit Tena- leitei ja nopiaan.. :DDDD

      *jalat ristis*

      • Alffi-06

        ..ootko sä se lyhyt nainen, kun tuo Y on ihan noitten sulkujen kanssa samassa linjassa?


      • Alffi-06 kirjoitti:

        ..ootko sä se lyhyt nainen, kun tuo Y on ihan noitten sulkujen kanssa samassa linjassa?

        Hmmm.. eikö se mitenkään, vois kuvata
        sitä uomaa tai vakoo, mikä ompi naisen rintojen välis?.. ;))
        Pikkusen mielikuvitusta kehiin.. ;)))
        Sit toi Y.. ihan itsenään..
        on kyl alempana.. :DDDDD
        Niin et, eri linjas ne ovat.. ;))))


      • tanssitaanko kirjoitti:

        Hmmm.. eikö se mitenkään, vois kuvata
        sitä uomaa tai vakoo, mikä ompi naisen rintojen välis?.. ;))
        Pikkusen mielikuvitusta kehiin.. ;)))
        Sit toi Y.. ihan itsenään..
        on kyl alempana.. :DDDDD
        Niin et, eri linjas ne ovat.. ;))))

        silläki sit riippurinnat?:)))))))))))))))meinaan vaan ku on noi samoissa tasoissa...;)


      • (.)Y(.)
        mii-su kirjoitti:

        silläki sit riippurinnat?:)))))))))))))))meinaan vaan ku on noi samoissa tasoissa...;)

        Ihan kuin vaan?.. :DDD
        Päätä ite, veemäisyyttä on ollut, ihan riittämiin tälle päivälle.. :((


      • (.)Y(.) kirjoitti:

        Ihan kuin vaan?.. :DDD
        Päätä ite, veemäisyyttä on ollut, ihan riittämiin tälle päivälle.. :((

        eihän sitä millään veemäisyydellä....mitenkähän tänää kaikki luulee et kirjotetaa vit...maisesti?? hyymöriä vaan;))


      • valitse_tästä

        http://www.deittiseuraa.net/

        Tuolla on aika hyvin koottu mielestäni ne parhaat deittipalstat. Aika paljon on tällä hetkellä tarjolla, mistä valita, joten hyvä yhteenveto auttaa aika paljon. Tuolla on nimenomaan keskitytty siihen, mikä palsta sopii minkäkin tyyppiselle ihmiselle. Yhtä vastausta ei välttämättä ole helppo antaa tietämättä deittailijasta ja hänen tavoitteistaan mitään. Mutta tuolta voi itse katsoa, mikä sattaisi olla itselle paras vaihtoehto.


    • Treffailijatar

      http://www.city.fi

      http://www.iskuri.net


      Viimemainitussa on kyllä järkyttävän rohkeitakin kontakti-ilmoja kuvineen, joten tulee katsottua selän taa, ettei vaan kukaan näe jos uskaltaudun klikkaamaan miehen ilmossa valokuvalogoa: ikinä ei tiedä onko siellä perinteinen asiallinen kuva vai jalkovälikuva.

      Itsellä on ilmo city.fi:ssä nyt.
      Olen myös aktiivisesti ottanut miesten ilmoihin yhteyttä ja tavannut mukavia tyyppejä.

      Rohkeutta peliin vaan :D

      • vakavahupakko

        Kiitos Treffailijatar, tulihan yksi asiallinenkin vastaus. Onkstää suomi24 muuten maksuton? - väsäilin profiilia johonkin match.fi:hin - ja vasta kun olin nähnyt kohtuullisen paljon vaivaa ilmeni, että kaikki jatkotoimenpiteetkin on maksullisia:((( Ja citykin tuntui olevan tosi rajallinen jollei maksa jotain pohjamaksua.

        En vaan ole (vielä?) niin epätoivoinen, että rupeisin nettiseuranpidosta maksamaan. Haluaisin vain päätä juttuihin joidenkin sanavalmiiden tyyppien kanssa, tuntea pitkästä aikaa olevani Nainen (mutta jos näin toteaa niin heti on vastauksena vaan jotain idioottitissijuttuja...)

        Eli edelleen wanted: ilmainen palsta, jossa voisi käydä tasokastakin keskustelua!


      • Treffailijatar
        vakavahupakko kirjoitti:

        Kiitos Treffailijatar, tulihan yksi asiallinenkin vastaus. Onkstää suomi24 muuten maksuton? - väsäilin profiilia johonkin match.fi:hin - ja vasta kun olin nähnyt kohtuullisen paljon vaivaa ilmeni, että kaikki jatkotoimenpiteetkin on maksullisia:((( Ja citykin tuntui olevan tosi rajallinen jollei maksa jotain pohjamaksua.

        En vaan ole (vielä?) niin epätoivoinen, että rupeisin nettiseuranpidosta maksamaan. Haluaisin vain päätä juttuihin joidenkin sanavalmiiden tyyppien kanssa, tuntea pitkästä aikaa olevani Nainen (mutta jos näin toteaa niin heti on vastauksena vaan jotain idioottitissijuttuja...)

        Eli edelleen wanted: ilmainen palsta, jossa voisi käydä tasokastakin keskustelua!

        Ilmaisjutussa on pitkän linjan konkarina huomannut vain sen masentavan seikan, että saattaa joutua yhden ja saman kontaktin ottajan massapostituksen uhriksi joko postittajan yhdellä tai jopa usealla nimimerkillä! Tästä syystä moni on maksullinen ja se joka kontaktia ottaa, maksaa! Myös valokuvansa voi saada sillä tavalla piiloon kaikilta katsojilta ja kuvasi näkyy vain tosietsijälle.

        On myös kiertotiemahdollisuuksia. Olet varmaan huomannut, että näissä keskusteluforumeissakin näkyy rekattuja nikkejä, jotka eivät välttämättä ole treffipalstalla ollenkaan, mutta ovat Galleria-sivulla tarjoamassa yhteystietojaan kiinnostuneille.

        City.fi:ssä on Käyntikortti ja PeilikuvaGalleria. Voit varsinaisen ilmon sijasta laittaa niihin haluamasi tekstit seuranhausta.
        Itselläni on deitti-ilmoitus, käyntikorttiteksti ja valokuva katsojien kommentteja varten.

        Saamani kontaktit ovat kaikki olleet asiallisia ja valokuvaani arvostelleet ovat olleet kohteliaita.

        Suomi24:ssa kannattaa lukea tuolta SUHTEET-palstalta sitä Tapasimme suomi24:ssa-osiota, koska siellä on silloin tällöin varoituksia feikki-ilmoituksista, seinähulluista jne.


      • meitin
        vakavahupakko kirjoitti:

        Kiitos Treffailijatar, tulihan yksi asiallinenkin vastaus. Onkstää suomi24 muuten maksuton? - väsäilin profiilia johonkin match.fi:hin - ja vasta kun olin nähnyt kohtuullisen paljon vaivaa ilmeni, että kaikki jatkotoimenpiteetkin on maksullisia:((( Ja citykin tuntui olevan tosi rajallinen jollei maksa jotain pohjamaksua.

        En vaan ole (vielä?) niin epätoivoinen, että rupeisin nettiseuranpidosta maksamaan. Haluaisin vain päätä juttuihin joidenkin sanavalmiiden tyyppien kanssa, tuntea pitkästä aikaa olevani Nainen (mutta jos näin toteaa niin heti on vastauksena vaan jotain idioottitissijuttuja...)

        Eli edelleen wanted: ilmainen palsta, jossa voisi käydä tasokastakin keskustelua!

        kanssa vaan.

        Kyllä tää on maksuton. Sitä paitsi - kuten varmaan oletkin huomannut - täältä löytyy kyllä keskustlijoita ja aiheita joka lähtöön (katso sisältö).
        -AV-

        ai niin.. kyllä sää pääset noita profiileja katteleen - klikkaa vaan siitä nimen vieressä olevasta "kirjekuoresta"


      • vakava_hupakko
        meitin kirjoitti:

        kanssa vaan.

        Kyllä tää on maksuton. Sitä paitsi - kuten varmaan oletkin huomannut - täältä löytyy kyllä keskustlijoita ja aiheita joka lähtöön (katso sisältö).
        -AV-

        ai niin.. kyllä sää pääset noita profiileja katteleen - klikkaa vaan siitä nimen vieressä olevasta "kirjekuoresta"

        Joo, täytyy ilmeisesti seurailla systeemeitä - ja laittaa tännekin ehkä oma profiili sittenn joskus kun se on mahdollista.

        terkut kaikille kivoille;->


    • sinikka54

      olen aikoinani ollut e-kontaktissa muutaman kuukauden ja oli ihan hauskoja kamuja ja vähemmän hauskoja kamuja joiden kanssa vaihdettiin juttuja mutta sitä omaa kultaa en löytänyt vaan muutaman kaverin joiden kanssa vaihdettiin numeoita ja muutaman kanssa käytiin kahvilla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe