kaksosten hyvät ja huonot puolet

_unknow_

kertokaapa kaksosten hyviä ja huonoja puolia?

20

8943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksonen myös

      No hyvät, huumoria löytyy ja aina menossa voi olla myös huono, heh.
      ei jätä ketään kylmäksi ja puhuu vaikka pomonsa ympäri, no huonoista sen verran että jos tänään mukava huomenna vaikka piru....
      ja ei kestä itseensä kohdistuvaa pilkkaa, mutta nauraa kyllä muille, erittäin kilpailu kykyinen ja inhoaa häviämistä, myös hyvin luotettava ystävä.

      • ...

        kaksosmiehet on ainaki petollisia. ne puhuu toista ja tekee toista. ei voi luottaa. alussa ollaan niin ihania mutta yllättäen sitten muututaan kylmiksi ja idiooteiksi. epäluotettavia mutta osaa kyllä puhua naiselle..


      • Minä vain
        ... kirjoitti:

        kaksosmiehet on ainaki petollisia. ne puhuu toista ja tekee toista. ei voi luottaa. alussa ollaan niin ihania mutta yllättäen sitten muututaan kylmiksi ja idiooteiksi. epäluotettavia mutta osaa kyllä puhua naiselle..

        Niitä petollisia miehiä löytyy paaaljon myös muistakin merkeistä...


      • Hmm
        Minä vain kirjoitti:

        Niitä petollisia miehiä löytyy paaaljon myös muistakin merkeistä...

        Mutta muista, että Kaksoset on horoskoopin mukaan kaikkein parhain manipuloija kaikista merkeistä, valehtelija. Merkuriushan on myös varkaiden ja valehtelijoiden planeetta...


      • Degem
        Hmm kirjoitti:

        Mutta muista, että Kaksoset on horoskoopin mukaan kaikkein parhain manipuloija kaikista merkeistä, valehtelija. Merkuriushan on myös varkaiden ja valehtelijoiden planeetta...

        Taidat olla itse valehtelija. Missä "kaksoset horoskoopin" mukaan kerrotaan tuolla tavalla?


      • Hmm
        Degem kirjoitti:

        Taidat olla itse valehtelija. Missä "kaksoset horoskoopin" mukaan kerrotaan tuolla tavalla?

        Valehtelija? No jaah, olen itsekin Kaksonen. Ja tuo Merkurius-juttu luki eräässä horoskooppikirjassa, samoin manipulointi, mutta totta se on, että olen joskus lukenut jostain niin.

        Ja jos sanot että valehtelen, olen siltikin oikeassa koska luulisit että valehtelen ja sitähän väitänkin.


      • chirva
        Hmm kirjoitti:

        Valehtelija? No jaah, olen itsekin Kaksonen. Ja tuo Merkurius-juttu luki eräässä horoskooppikirjassa, samoin manipulointi, mutta totta se on, että olen joskus lukenut jostain niin.

        Ja jos sanot että valehtelen, olen siltikin oikeassa koska luulisit että valehtelen ja sitähän väitänkin.

        On luova, ja ystävällinen. Kaksonen ei ole valehtelia. Lisäksi kaksonen on sosiaalinen, mutta haluaa välillä olla yksin.


    • Kusipää

      No... Minä olen aksoset ja olen oikea paskansyöttäjä... Valehtelen kaiket päivät ja osaan manipuloida ihmisiä hyvin. Ystäväni ja muut tutut pitävät minua mahtavana ihmisenä, mutta miesten kanssa olen aluksi ihana, mutta muutun hirveäksi. En osaa olla uskollinen ja olen pettänytkin kaikkie miehiäni... Kai saan maistaa joskus "omaa lääkettäni"... Vedän koko ajan roolia ja nauran ihmisille yksinäni, kun he ovat avautuneet minulle... Rakastan seksiä ja ilmaisen sen erittäin hyvin... Miehet ovat paljon kimpussani ja he pitävät minua salaperäisenä... Sitä olenkin, mutta en pakosti hyvässä mielessä...

      • kaksoset!

        Kamalia ihmisiä! Hirveitä valehtelemaan ja pettämään. Ei totuuden sanaa tule suusta.
        Yök, mua inhottaa kun en pääse tuosta kys. kaksosesta eroon.Anteeksi vain kaksoset, ette varmaan ole kaikki samanlaisia vai oletteko?


      • elina
        kaksoset! kirjoitti:

        Kamalia ihmisiä! Hirveitä valehtelemaan ja pettämään. Ei totuuden sanaa tule suusta.
        Yök, mua inhottaa kun en pääse tuosta kys. kaksosesta eroon.Anteeksi vain kaksoset, ette varmaan ole kaikki samanlaisia vai oletteko?

        olla niin että jos tuntee yhden tai kaksi kaksosen merkissä syntynyttä ihmistä niin voi saman tien haukkua kaikki samaan aikaan syntyneet valehtelijoiksi ja pettureiksi?
        Olen itse syntynyt 2.6. ja kaksonen, olen huijannut ihmisiä, pettänytkin, mutta tunnen monta muuta kaksos tyyppiä jotka ovat kiltteyden perikuvia.
        Mielestäni horoskooppi voi antaa jotain suuntaa luonteelle, tai luonteenpiirteille, mutta eihän se voi kertoa kaikkea??
        ihmisen luonteen muokkaa elämä yleensä, ei horoskooppimerkki.


      • Anonyymi
        kaksoset! kirjoitti:

        Kamalia ihmisiä! Hirveitä valehtelemaan ja pettämään. Ei totuuden sanaa tule suusta.
        Yök, mua inhottaa kun en pääse tuosta kys. kaksosesta eroon.Anteeksi vain kaksoset, ette varmaan ole kaikki samanlaisia vai oletteko?

        No ei olla kaikki kaksoset samanlaisia


    • Kaksonen

      Olen:
      -huumorintajuinen
      -ystävällinen, empaattinen ja kiltti(ei kuitenkaan liian, rajat löytyy)
      -taiteellinen ja luova
      -hyvä keskustelija
      - yleensä seurallinen ja sosiaalinen

      Mutta olen toisaalta myös:
      -joskus eristäytyvä
      -äkkipikainen
      -kärsimätön
      -joskus epärehellinen

    • Kaksonen96

      Mitäs helvettiä? Olen itse kakasonen ja tiedän varsin hyvin että valehtelen mutta kerron kuitenkin lopulta totuuden jos se auttaa asiaa. En ole ikinä pettänyt eikä tulisi edes mieleen sen verran sentään arvostan toista. En yleisesti halua loukata ketään suoraan vaan kierrä asian mutta jos nyt niin helvetisti vituttaa kyllä huudan ja raivoan henkilölle. Pitkä vihaiseksi minua ei voi sanoa mutta kyllä se on sellainen Tornado kun suutun.
      .. hyviä puolia mitä niitä nyt on... ystävystyn helpostti ja tunnen ihmiset läpikotaisin. Kuuntelen ihmisiä ja sanon heille oman mielipiteeni asiasta. Olen aina mukana kun jotain tapahtuu. Tiedän että minusta puhutaan paskaa mutta ei minua kiinnostaa. Luotettavuus riippuu erityisen paljon asiasta.

    • Toukokuuntyttö

      Olen toukokuun kaksonen ja luonteessani on paljon myös härkämäisiä piirteitä. Olen luotettava koti-ihminen, hiljainen vettattaihin kesäkuun kaksosiin, en hyväksy epärehellisyyttä, rakastava ja hellä. En voisi ikinä pettää rakastamaani ihmistä, mutta jos inhoan näytän sen ja olen kaikkea muuta kuin mukava.

    • Enluota

      Ikävä ihminen ja kateellinen, ilkeä ja juoruileva. Ei voi luottaa. Moni näyttää luottavan, mutta minulle selvisi melko nopeasti, että älä ihmeessä luota.

    • Liebelei

      Kaksosmiehet ovat petoloisia ja ilkeitä. En pidä ovat

      Ärsyttäviä ja keljuja

    • Liebelei

      Hyviä puolia huumorintaju ja iloisia

    • analysoija

      Oman kokemukseni perusteella: (en itse ole kaksonen)

      Hyvät puolet:
      - sosiaalinen
      - tarvittaessa empaattinen
      - reipas
      - ulospäinsuuntautunut
      - aikaansaava
      - hyvänä päivänä ystävällinen ja kiltti
      - nopea liikkeissään

      Huonot puolet:
      - ei aina luotettava
      - äkkipikainen
      - kärsimätön
      - itsekäs
      - huonona päivänä ihan k-pää seuraa
      - osaa olla tahallaan todella ilkeä piikittelemällä ja juoruilemalla

      Eli tavallaan jo itse merkki kertoo henkilön luonteen. On kaksi puolta jotka vaihtelevat joskus todella nopeasti ja jyrkästi ja aina ei hitaampi pysy perässä millainen päivä on menossa. Voin olla väärässäkin mutta näin olen itse kokenut tuntemani kaksoset ja ovat pääasiassa naisia.

      • analysoija

        Niin ja huonoihin puoliin pitäisi lisätä vielä kateellisuus. Se onkin yksi ikävimmistä piirteistä ihmisessä koska se aiheuttaa paljon muuta huonoa käytöstä kuten kiukuttelua, ilkeilyä ja juoruilua.


    • Anonyymi

      Itse olen kaksonen 7.6 kesäkuu kaksonen
      Riippuu päivästä milloin olen parhaimmillani
      Hyvät puolet
      - Sosiaalinen
      - Jaksaa kuunnella ja tsempata muita
      - Kiltti (mutta ei liian kiltti)
      - Henkinen
      - Tykkää laittaa viestiä ja kysyä kuulumisia

      Huonot puolet
      - Ahdistus
      - Ylimielinen ja itsekäs
      - Huonoina päivinä olen minä ja vain minä piruna liikenteessä
      - Huomionhakuinen (mutta ei liian)
      - Yksinäisyys ja paineet kasaantuvat (purkautuu itkuna)
      - Piru ja juoruilija jos sille päälle sattuu
      - Jos on tylsää nii saattaa haukotella koko päivän vaikka ei väsytä
      - Helposti kyllästyvä
      - Etääntyvä ja jos kyllästyttää nii ghostaa
      - Kova ja viileä sisältä
      - Draama kuningatar

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe