Missä kohtaa järvestä on toivoa saada katiskaan kalaa näin
syksyllä
KIITOS ETUKÄTEEN.
Yksi tyhmä kysyy
4
1041
Vastaukset
- pinnan
alapuolelta.
- eikä pelleilä
Alkuperäinen kysymys kaipaa vastausta
- mies
eikä pelleilä kirjoitti:
Alkuperäinen kysymys kaipaa vastausta
vesi kun jäähytyy ni kala tulloo rantaa. kokeile nyt alkuun vaikka jonkin rantakiven vierestä.
eihän sitä koskaan tiedä missä se kala luuraa. kokeilemalla se selviää. vettä vaikka metri pari.
- jackback
minä heittäisin katiskani sellaiseen veteen, missä ei olisi kovinkaan syvää! Suosittelen koittaa sellaista syvyyttä, jossa katiskan päällä on 1-20cm vettä! itse pidin katiskaa kaislikon reunassa, se oli tosin elo-syyskuussa! Ja mitä kalaa sinä pyydät sillä=? haukea, ahventa?? Ahvenhan liikku sellaisessa paikassa missä on kivikkoista tai kallioinen pohja, mutta ne paikat ovat yleensä aikas syviä, joten suosittelen siihen jigaamista taikka sitten verkkoja! Jos haukea niin eiku kaislikkoon vaan! Lykkyä tykö :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3853253Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857