Missä kohtaa järvestä on toivoa saada katiskaan kalaa näin
syksyllä
KIITOS ETUKÄTEEN.
Yksi tyhmä kysyy
4
1022
Vastaukset
- pinnan
alapuolelta.
- eikä pelleilä
Alkuperäinen kysymys kaipaa vastausta
- mies
eikä pelleilä kirjoitti:
Alkuperäinen kysymys kaipaa vastausta
vesi kun jäähytyy ni kala tulloo rantaa. kokeile nyt alkuun vaikka jonkin rantakiven vierestä.
eihän sitä koskaan tiedä missä se kala luuraa. kokeilemalla se selviää. vettä vaikka metri pari.
- jackback
minä heittäisin katiskani sellaiseen veteen, missä ei olisi kovinkaan syvää! Suosittelen koittaa sellaista syvyyttä, jossa katiskan päällä on 1-20cm vettä! itse pidin katiskaa kaislikon reunassa, se oli tosin elo-syyskuussa! Ja mitä kalaa sinä pyydät sillä=? haukea, ahventa?? Ahvenhan liikku sellaisessa paikassa missä on kivikkoista tai kallioinen pohja, mutta ne paikat ovat yleensä aikas syviä, joten suosittelen siihen jigaamista taikka sitten verkkoja! Jos haukea niin eiku kaislikkoon vaan! Lykkyä tykö :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446