Elikkäs tommonen e28 koppanen 500-sarjalainen ois kiikarissa. joko 518(i) tai 520i.
Millasias kokemuksia muilla on kyseisestä Bemarista? Kulutus lukemia? Taipumuksia perän karkaamiseen liukkaalla?
BMW e28:sta?
6
617
Vastaukset
- vanhempaa
ajatellut laittaa? E12 olisi kova sana.
- mahdollinen ostaja
tuo e12 alkaa olla jo museoauto, sekä aika harvinainen. Joten kyllä se on tuo jalosuvun toinen sukupolvi, jota tässä olen aatellut. Muuten kyllä e34, mutta on jonkin verta kalliimpi kuin tämä e28.
- Miggo
mahdollinen ostaja kirjoitti:
tuo e12 alkaa olla jo museoauto, sekä aika harvinainen. Joten kyllä se on tuo jalosuvun toinen sukupolvi, jota tässä olen aatellut. Muuten kyllä e34, mutta on jonkin verta kalliimpi kuin tämä e28.
Itellä oli -86 518i. Perä lähtee aika helposti irti ja pienetkin ylämäet voi liukkaalta lähdettäessä olla haasteellisia.
Hyvät renkaat tietty auttaa asiaa. Ja painoa takaluukkuun. Pidin takakulmissa 25kg rautakiekkoja.
Eikä ole mikään raketti sillä 1.8:lla. 520:stä taas liikkui aika paljon huhuja että olisi kestoltaan huonompi kone kuin 1.8 tai isommat 6-koneet. Eri asia kuinka paljon tuollaisilla huhuilla on perää.
Ostaessa kannattaa kiinnittää ainakin huomiota nostokohtiin. Ne kun ovat monessa aivan paskana ja siksi läpiruosteessa johtuen siitä että on nostettu jollain muulla kuin omalla tunkilla.
Takaluukun maton alle kannattaa kurkata ja nokkapellin alle iskareiden kohdalle.
Mutta hyvin toimiva ja äärimmäisen varma peli oli iästään huolimatta.
Tietenkään tuon ikäinen/hintainen auto ei ole uutta vastaava, mutta helmenkin voi löytää.
Niin juu ja ainakin 518:ta oli muistaakseni tehty sekä nokka-akselin hihnalla että ketjulla ja noista se ketju on varmempi. - mahdollinen ostaja
Miggo kirjoitti:
Itellä oli -86 518i. Perä lähtee aika helposti irti ja pienetkin ylämäet voi liukkaalta lähdettäessä olla haasteellisia.
Hyvät renkaat tietty auttaa asiaa. Ja painoa takaluukkuun. Pidin takakulmissa 25kg rautakiekkoja.
Eikä ole mikään raketti sillä 1.8:lla. 520:stä taas liikkui aika paljon huhuja että olisi kestoltaan huonompi kone kuin 1.8 tai isommat 6-koneet. Eri asia kuinka paljon tuollaisilla huhuilla on perää.
Ostaessa kannattaa kiinnittää ainakin huomiota nostokohtiin. Ne kun ovat monessa aivan paskana ja siksi läpiruosteessa johtuen siitä että on nostettu jollain muulla kuin omalla tunkilla.
Takaluukun maton alle kannattaa kurkata ja nokkapellin alle iskareiden kohdalle.
Mutta hyvin toimiva ja äärimmäisen varma peli oli iästään huolimatta.
Tietenkään tuon ikäinen/hintainen auto ei ole uutta vastaava, mutta helmenkin voi löytää.
Niin juu ja ainakin 518:ta oli muistaakseni tehty sekä nokka-akselin hihnalla että ketjulla ja noista se ketju on varmempi.Kiitoksia paljon asiallisesta vastauksesta.
Nuo vinkit noihin kohteisiin mitkä kannattaa tsekata, ovat paikallaan:)
Edelleen olen kuitenkin katselemassa sopivaa yksilöä. - Miggo
mahdollinen ostaja kirjoitti:
Kiitoksia paljon asiallisesta vastauksesta.
Nuo vinkit noihin kohteisiin mitkä kannattaa tsekata, ovat paikallaan:)
Edelleen olen kuitenkin katselemassa sopivaa yksilöä.Sellanen tuli vielä mieleen että koeajolla kiinnitä huomiota siihen kuinka vähin äänin vaihteet menevät silmään. Jos raksahtaa niin synkrorenkaat ovat ko. vaihteen kohdalta kuluneet.
Ja pakari maksaa aika paljon jos joutuu vaihtamaan.
Bensaa se 1.8i veti sellaisen 10-15 sadalla. - bmw
mahdollinen ostaja kirjoitti:
Kiitoksia paljon asiallisesta vastauksesta.
Nuo vinkit noihin kohteisiin mitkä kannattaa tsekata, ovat paikallaan:)
Edelleen olen kuitenkin katselemassa sopivaa yksilöä.lämmön säätimen toiminta kannattaa tarkistaa 520 siinä oli sellainen mangneettiventtili säätö ja mulla se oli hirttänyt kiinni niin ettei tullut kuin kuumaa ilmaa osa oli n.210 euroa ja kuskin jalkatilaan kans kannattaa kurkata josko kytkimen sylinteri vuotaa nestettä ja tankki menee keskisaumasta kans puhki,ja jos lämmöt nousee niin viskokytkimessä ollee sit kans vikaa. muuten mukava peli toi 6-koneinen bemu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733