Elikkäs tommonen e28 koppanen 500-sarjalainen ois kiikarissa. joko 518(i) tai 520i.
Millasias kokemuksia muilla on kyseisestä Bemarista? Kulutus lukemia? Taipumuksia perän karkaamiseen liukkaalla?
BMW e28:sta?
6
635
Vastaukset
- vanhempaa
ajatellut laittaa? E12 olisi kova sana.
- mahdollinen ostaja
tuo e12 alkaa olla jo museoauto, sekä aika harvinainen. Joten kyllä se on tuo jalosuvun toinen sukupolvi, jota tässä olen aatellut. Muuten kyllä e34, mutta on jonkin verta kalliimpi kuin tämä e28.
- Miggo
mahdollinen ostaja kirjoitti:
tuo e12 alkaa olla jo museoauto, sekä aika harvinainen. Joten kyllä se on tuo jalosuvun toinen sukupolvi, jota tässä olen aatellut. Muuten kyllä e34, mutta on jonkin verta kalliimpi kuin tämä e28.
Itellä oli -86 518i. Perä lähtee aika helposti irti ja pienetkin ylämäet voi liukkaalta lähdettäessä olla haasteellisia.
Hyvät renkaat tietty auttaa asiaa. Ja painoa takaluukkuun. Pidin takakulmissa 25kg rautakiekkoja.
Eikä ole mikään raketti sillä 1.8:lla. 520:stä taas liikkui aika paljon huhuja että olisi kestoltaan huonompi kone kuin 1.8 tai isommat 6-koneet. Eri asia kuinka paljon tuollaisilla huhuilla on perää.
Ostaessa kannattaa kiinnittää ainakin huomiota nostokohtiin. Ne kun ovat monessa aivan paskana ja siksi läpiruosteessa johtuen siitä että on nostettu jollain muulla kuin omalla tunkilla.
Takaluukun maton alle kannattaa kurkata ja nokkapellin alle iskareiden kohdalle.
Mutta hyvin toimiva ja äärimmäisen varma peli oli iästään huolimatta.
Tietenkään tuon ikäinen/hintainen auto ei ole uutta vastaava, mutta helmenkin voi löytää.
Niin juu ja ainakin 518:ta oli muistaakseni tehty sekä nokka-akselin hihnalla että ketjulla ja noista se ketju on varmempi. - mahdollinen ostaja
Miggo kirjoitti:
Itellä oli -86 518i. Perä lähtee aika helposti irti ja pienetkin ylämäet voi liukkaalta lähdettäessä olla haasteellisia.
Hyvät renkaat tietty auttaa asiaa. Ja painoa takaluukkuun. Pidin takakulmissa 25kg rautakiekkoja.
Eikä ole mikään raketti sillä 1.8:lla. 520:stä taas liikkui aika paljon huhuja että olisi kestoltaan huonompi kone kuin 1.8 tai isommat 6-koneet. Eri asia kuinka paljon tuollaisilla huhuilla on perää.
Ostaessa kannattaa kiinnittää ainakin huomiota nostokohtiin. Ne kun ovat monessa aivan paskana ja siksi läpiruosteessa johtuen siitä että on nostettu jollain muulla kuin omalla tunkilla.
Takaluukun maton alle kannattaa kurkata ja nokkapellin alle iskareiden kohdalle.
Mutta hyvin toimiva ja äärimmäisen varma peli oli iästään huolimatta.
Tietenkään tuon ikäinen/hintainen auto ei ole uutta vastaava, mutta helmenkin voi löytää.
Niin juu ja ainakin 518:ta oli muistaakseni tehty sekä nokka-akselin hihnalla että ketjulla ja noista se ketju on varmempi.Kiitoksia paljon asiallisesta vastauksesta.
Nuo vinkit noihin kohteisiin mitkä kannattaa tsekata, ovat paikallaan:)
Edelleen olen kuitenkin katselemassa sopivaa yksilöä. - Miggo
mahdollinen ostaja kirjoitti:
Kiitoksia paljon asiallisesta vastauksesta.
Nuo vinkit noihin kohteisiin mitkä kannattaa tsekata, ovat paikallaan:)
Edelleen olen kuitenkin katselemassa sopivaa yksilöä.Sellanen tuli vielä mieleen että koeajolla kiinnitä huomiota siihen kuinka vähin äänin vaihteet menevät silmään. Jos raksahtaa niin synkrorenkaat ovat ko. vaihteen kohdalta kuluneet.
Ja pakari maksaa aika paljon jos joutuu vaihtamaan.
Bensaa se 1.8i veti sellaisen 10-15 sadalla. - bmw
mahdollinen ostaja kirjoitti:
Kiitoksia paljon asiallisesta vastauksesta.
Nuo vinkit noihin kohteisiin mitkä kannattaa tsekata, ovat paikallaan:)
Edelleen olen kuitenkin katselemassa sopivaa yksilöä.lämmön säätimen toiminta kannattaa tarkistaa 520 siinä oli sellainen mangneettiventtili säätö ja mulla se oli hirttänyt kiinni niin ettei tullut kuin kuumaa ilmaa osa oli n.210 euroa ja kuskin jalkatilaan kans kannattaa kurkata josko kytkimen sylinteri vuotaa nestettä ja tankki menee keskisaumasta kans puhki,ja jos lämmöt nousee niin viskokytkimessä ollee sit kans vikaa. muuten mukava peli toi 6-koneinen bemu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po2127480- 582933
- 1922343
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101753Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.1651712Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke201396- 751251
Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,381173Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä271155Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty501029