Minulla on tehtävä kirjasta, johon tarvitsisin apua. Minun täytyy siis tehdä esitelmä. Voisiko kukaan auttaa minua näissä muutamassa kysymyksessä?
- Etsi kirjasta jännityskitjoille tai -elokuville tyypillisiä henkilöitä.
- Miten kirjassa luodaan ja ylläpidetään jännitystä?
- Oliko kirjan loppuratkaisu tyypillinen viihdekirjoille? Selitä hiukan.
KIITOS niille jotka viitsivät auttaa.
Ilkka Remes - Piraatit
2
2044
Vastaukset
- elisant
Paras tapa tuon tehtävän kanssa on lukea kirja ja miettiä itse. Mikäli olet kirjan lukenut voisit kertoa hiukan mitä ja millaisena itse pidit kirjan henkilöitä ja ovatko ne kuinka yleistettävissä erilaisiin ihmistyyppeihin, miten kirjailija kasvatti jännitystä eri tilanteissa ja mahdollisen loppuratkaisun mieluisuudesta (esim. oliko se sinusta tyydyttävä vai jollain tavalla puutteellinen).
Palstalla on varmaankin paljon sellaisia, jotka haluavat keskustella kirjasta, mutta valmiita vastauksia kukaan ei halua antaa. Kirjallisuuden hienouksista pääsee selville vain lukemalla. Ja Remes on hieno kirjailija, joten kirja ei ole sieltä vaikeimmasta päästä. Mikäli aika taas syystä tai toisesta tuntuu loppuvan voi opettajien kanssa aina neuvotella jatkoajasta.
Lukuiloa ja onnea esitelmän tekoon! - AAJ
Mulla ois koulus semmone tehtävä kuin lukea joku kirja ja kirjottaa siitä. Oon jossaki keskipistees tai siin ku se tapaa sen espanialaisen tytön siel keittiös, nii viittiskö joku kertoo lyhyesti miten se loppu meni? et siit eteenpäin pikasesti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891