Hei!
Jos olet suht. hyvä/kokenut kotisivuntekijä. Haluat kokeilla jotain uutta, tykkäät harrastuksestasi, haluat nimen esille ja ylipäätänsä haluat auttaa, silloin kannattaa kysellä lisää mielummin e-mailin tai MSN:n kautta [email protected]
MUTTA jos, tämä kiinnostaa mutta pelkästään rahan takia niin kannattaa palata foorumille takas.
Olen musiikkiatekävä (Hip-Hop) 17-ikäinen jätkä, Lappeenrannasta.
Minulta olisi suunnitelmien mukaan tulossa kesällä omakustanne LP -levy ulos, joten tarvitsen kotisivuja.
Rahasta jos puhutaan, niin sorry. Ei ole mitään kauheeta budjettia maksamaan kotisivuista (tietenkin voin maksaa pienen palkkion, 10-30e), joten etsin sellaista tyyppiä joka osaa hommansa, mutta silti edelleenkin haluaa kokeilla uutta, tykkää haasteista eikä hae mitään huimaavia rahasummia. (Nimesi voit tuoda vapaasti esille sivuille, eli pistää kuka on tehnyt sivut, yhteistiedot, esim. jos haet uusia asiakassuhteita.)
Joten, Jos kiinnostaa/aikaa/halua löytyy niin ota yhteyttä ( [email protected] )niin puhutaan lisää.
Kiitos!
Tarvitsen Kotisivuja!
5
1091
Vastaukset
- tekeminen
ei ole nin hemmetin hankalaa hommaa kuin moni luulee.
Jos rahaa ei ole tosiaan maksaa enempää kyin tuo kolmekymppiä, nin kantsii hommata sillä rahalla kirja Frontpage 2000, ladata netistä Frontpagen kokeiluversio ja ryhtyä hommiin, helppoa noilla välineillä.
Sit kun sivut on kasassa, siirtelet ne näppärästi vaikkapa ilmaiselle bravenetin palvelimelle. Ai juu, bravenetissä onnistuu muuten sivujenteko ilman fronttiakin, joten säästyy se kolmekymppinenkin.
Näin mä tein ja säästin ja sain sit kotisivuhommiakin.- amatöörikommenttia
Huomaa, että jotkut eivät itse osaa tehdä sivuja... siis hyviä sellaisia.
On eri asia kyhätä sivut, kuin tehdä toimiva sivusto.
Kaikkihan osaa hitsatakin eikö? Ostaa vaan kaasupullon ja naamarin ja lähtee hitsaamaan.. Se on se loppujälki mikä ratkaisee. - -------
amatöörikommenttia kirjoitti:
Huomaa, että jotkut eivät itse osaa tehdä sivuja... siis hyviä sellaisia.
On eri asia kyhätä sivut, kuin tehdä toimiva sivusto.
Kaikkihan osaa hitsatakin eikö? Ostaa vaan kaasupullon ja naamarin ja lähtee hitsaamaan.. Se on se loppujälki mikä ratkaisee.Puhut asiaa!
- näpäytys
Opettele itse tekemään!
On se kumma kun ei itse jotain osaa, niin toisia ollaan huutamassa hätiin - ilmaiseksi! Kuka tässä maassa enää mitään tekee ilmaiseksi, kun KAIKKI maksaa muillekin!
Tiedät sen, kun tulet aikuiseksi.- Penakko
30 euroa riittää hyvin siihen, että voin kusta Lappeenrannan suuntaan. Rahat voit laittaa kirjekuoressa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822