Mitä tapahtui

Pikkalassa?

Miksi suomalainen DHL-rekka suistui kaiteen murtaen vastaantulijoitten kaistan yli pyörätielle perjantaina n klo 15.30, nukahtanut? sairastanut? MIKÄ OLI SYY TAPAHTUMAAN?

12

3110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullu.

      ritarimainen asenne liikenteessä.

      • karkoski

        Yksi laji on se, kun täällä anonyyminä haukkuu ihmisiä, jotka saa työssä ollessaan sairaskohtauksen. Olisko "munaa" mennä työterveysasemalle tuota samaa julistamaan..? ..siis sillai oikeasti, livenä, vai miten uusavuttomat nörtit sen nyt ilmaiseekaan...;))


      • karkoski kirjoitti:

        Yksi laji on se, kun täällä anonyyminä haukkuu ihmisiä, jotka saa työssä ollessaan sairaskohtauksen. Olisko "munaa" mennä työterveysasemalle tuota samaa julistamaan..? ..siis sillai oikeasti, livenä, vai miten uusavuttomat nörtit sen nyt ilmaiseekaan...;))

        Meinaatko tätä loistavaa sananpartta : Ihan aikuisten oikeesti!!!


      • karkoski
        beecher kirjoitti:

        Meinaatko tätä loistavaa sananpartta : Ihan aikuisten oikeesti!!!

        Säälittäviä toisinaan nuo, jotka laukoo ihan mitä sattuu törkeyksiä, vaikkei oo mitään hajua tapahtuneesta... Eiköhän silläkin kaverilla oo kuviot ihan tarpeeks sekaisin tällä hetkellä ilman tuollaisia typeryyksiä.. Onni ettei sentään mitään VARSINAISESTI sattunu. Siis sivullisille.


      • karkoski kirjoitti:

        Säälittäviä toisinaan nuo, jotka laukoo ihan mitä sattuu törkeyksiä, vaikkei oo mitään hajua tapahtuneesta... Eiköhän silläkin kaverilla oo kuviot ihan tarpeeks sekaisin tällä hetkellä ilman tuollaisia typeryyksiä.. Onni ettei sentään mitään VARSINAISESTI sattunu. Siis sivullisille.

        Mut onhanse kieltämättä aika hianoa, ku tääl on nää moniosaajat kertomas, pelkän lehtijutun perusteella, kaikki faktat tapahtuneista. Että missä tapauksessa kuski oli kännissä ja missä taas kuuma seksipuhelu aihetti ulosajon. Aattele, mistäköhän myökii saatais tietomme ilman näitä ihania ihmisiä...

        Mut joo, aika varpil on maailmankuva oudonlainen, ilman turhia syytöksiäkii. Se on erittäin posetiivista, jos ei kerta muuta mänt ku peltiä, mut ne henkiset vauriot... ei voi kun toivoa ja yrittää hoitaa hommansa niin hyvin ku osaa, että ei itsensä tarvisi niitä pyöritellä päänsä sisässä.
        Tää on elämää, onneks ja valitettavast...


      • karkoski
        beecher kirjoitti:

        Mut onhanse kieltämättä aika hianoa, ku tääl on nää moniosaajat kertomas, pelkän lehtijutun perusteella, kaikki faktat tapahtuneista. Että missä tapauksessa kuski oli kännissä ja missä taas kuuma seksipuhelu aihetti ulosajon. Aattele, mistäköhän myökii saatais tietomme ilman näitä ihania ihmisiä...

        Mut joo, aika varpil on maailmankuva oudonlainen, ilman turhia syytöksiäkii. Se on erittäin posetiivista, jos ei kerta muuta mänt ku peltiä, mut ne henkiset vauriot... ei voi kun toivoa ja yrittää hoitaa hommansa niin hyvin ku osaa, että ei itsensä tarvisi niitä pyöritellä päänsä sisässä.
        Tää on elämää, onneks ja valitettavast...

        Itselläni ainakin oli ensimmäinen ajatus, kun kuulin, mitä siinä oli tapahtunut, että minkähänlaiset mietteet on kaverilla mielessä.. ajatteles, JOS kyseessä oli joku vaikkapa päälle nelikymppinen kaveri, joka on ikänsä autoa ajellu...? Vaikka oliskin selvinny siitä ilman mitään vakavempia terveydellisiä jälkiseuraamuksia, niin sairaalakäynnin jälkeen todennäköisesti ei jää korttiin ku pelkkä B.. siitä sitten miettimään uutta ammattia ja koulunpenkille. Jos vielä on sopivasti asuntovelkaa ja/tai muita taloudellisia rasitteita, niin harasoo...

        Saattaa olla elämä pirstaleina, tuskaa ja miettimistä ihan tarpeeks ilman näiden älykkönörttien kommentointiakin. Mut se on niin helppoa anonyyminä täällä laukoa asiantuntijalausuntoja.. sitten ihmetellään hiihtolomareissulla huoltsikalla, että mihin ihmeeseen se lasinpesuneste nyt tässä isin autossa laitetaan....;))))


      • karkoski kirjoitti:

        Itselläni ainakin oli ensimmäinen ajatus, kun kuulin, mitä siinä oli tapahtunut, että minkähänlaiset mietteet on kaverilla mielessä.. ajatteles, JOS kyseessä oli joku vaikkapa päälle nelikymppinen kaveri, joka on ikänsä autoa ajellu...? Vaikka oliskin selvinny siitä ilman mitään vakavempia terveydellisiä jälkiseuraamuksia, niin sairaalakäynnin jälkeen todennäköisesti ei jää korttiin ku pelkkä B.. siitä sitten miettimään uutta ammattia ja koulunpenkille. Jos vielä on sopivasti asuntovelkaa ja/tai muita taloudellisia rasitteita, niin harasoo...

        Saattaa olla elämä pirstaleina, tuskaa ja miettimistä ihan tarpeeks ilman näiden älykkönörttien kommentointiakin. Mut se on niin helppoa anonyyminä täällä laukoa asiantuntijalausuntoja.. sitten ihmetellään hiihtolomareissulla huoltsikalla, että mihin ihmeeseen se lasinpesuneste nyt tässä isin autossa laitetaan....;))))

        Eepä oikkee lisättävvää.

        Mut tuosta nesteitten lisäysestä tul mielee, ku tuossa tuttu kerto eile hänen tyttärensä avopuolisosta. Oli jannu ruvennu heillä kotona, pulttipyssyn kans, vaihtamaan henkilöautoon rengasta. Oli nimittäin, aika hianost kuulemma, lähteny koristekapselista mutterinkuvat poies...


      • karkoski
        beecher kirjoitti:

        Eepä oikkee lisättävvää.

        Mut tuosta nesteitten lisäysestä tul mielee, ku tuossa tuttu kerto eile hänen tyttärensä avopuolisosta. Oli jannu ruvennu heillä kotona, pulttipyssyn kans, vaihtamaan henkilöautoon rengasta. Oli nimittäin, aika hianost kuulemma, lähteny koristekapselista mutterinkuvat poies...

        Jututin tuossa taannoin entistä autokoulunopettajaani.. Kertoi, että silloin, kun minä olin autokoulussa, oli keskimäärin ehkä 9/10 ajanut autolla ennen autokouluun menoa. Nykyään se on korkeintaan 1/10...!! Esim. kahvia ei välttämättä osata keittää, koska "äiti aina keittää sen kotonakin".. Ensimmäiset ajotunnit ovat kuulemma aivan kamalia, kun sitä autoa lähdetään ajamaan kuten PlayStationia.. Väitti, etten minä eikä kukaan muukaan 70-luvun alkupuolella tai sitä ennen syntyneistä VOI kuvitella, miten uusavutonta ja "peukalo keskellä kämmentä" olevaa porukkaa nykyään autokouluihin tulee. Sitten ne vielä pitää sitä autolla ajamista NIIN helppona asiana, etteivät oikein malta siihen keskittyäkään kunnolla. TIETOKONEISTA JA "PÖLLÖPELEISTÄ" kuulemma tiedetään kaikki...=))

        Ei käy Risto-setää kateeksi...;))


    • keinonen

      Kuljettaja oli saanut aivoinfarktin!! Volvo ja DHL:n puolikas menivät lunastukseen, ja kuljettaja säilyin ilman suurempia vammoja sekä selvisi aivoinfarktista ja voi hyvin..

      • karkoski

        kaveri on kyseessä?


      • Keinonen
        karkoski kirjoitti:

        kaveri on kyseessä?

        Tarkkaa ikää en tiedä, mutta 50-55ikäinen kaveri oli kyseessä..


      • karkoski
        Keinonen kirjoitti:

        Tarkkaa ikää en tiedä, mutta 50-55ikäinen kaveri oli kyseessä..

        Vielä olis ollu aikaa eläkkeeseen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe