Miksi suomalainen DHL-rekka suistui kaiteen murtaen vastaantulijoitten kaistan yli pyörätielle perjantaina n klo 15.30, nukahtanut? sairastanut? MIKÄ OLI SYY TAPAHTUMAAN?
Mitä tapahtui
12
3110
Vastaukset
- hullu.
ritarimainen asenne liikenteessä.
- karkoski
Yksi laji on se, kun täällä anonyyminä haukkuu ihmisiä, jotka saa työssä ollessaan sairaskohtauksen. Olisko "munaa" mennä työterveysasemalle tuota samaa julistamaan..? ..siis sillai oikeasti, livenä, vai miten uusavuttomat nörtit sen nyt ilmaiseekaan...;))
karkoski kirjoitti:
Yksi laji on se, kun täällä anonyyminä haukkuu ihmisiä, jotka saa työssä ollessaan sairaskohtauksen. Olisko "munaa" mennä työterveysasemalle tuota samaa julistamaan..? ..siis sillai oikeasti, livenä, vai miten uusavuttomat nörtit sen nyt ilmaiseekaan...;))
Meinaatko tätä loistavaa sananpartta : Ihan aikuisten oikeesti!!!
- karkoski
beecher kirjoitti:
Meinaatko tätä loistavaa sananpartta : Ihan aikuisten oikeesti!!!
Säälittäviä toisinaan nuo, jotka laukoo ihan mitä sattuu törkeyksiä, vaikkei oo mitään hajua tapahtuneesta... Eiköhän silläkin kaverilla oo kuviot ihan tarpeeks sekaisin tällä hetkellä ilman tuollaisia typeryyksiä.. Onni ettei sentään mitään VARSINAISESTI sattunu. Siis sivullisille.
karkoski kirjoitti:
Säälittäviä toisinaan nuo, jotka laukoo ihan mitä sattuu törkeyksiä, vaikkei oo mitään hajua tapahtuneesta... Eiköhän silläkin kaverilla oo kuviot ihan tarpeeks sekaisin tällä hetkellä ilman tuollaisia typeryyksiä.. Onni ettei sentään mitään VARSINAISESTI sattunu. Siis sivullisille.
Mut onhanse kieltämättä aika hianoa, ku tääl on nää moniosaajat kertomas, pelkän lehtijutun perusteella, kaikki faktat tapahtuneista. Että missä tapauksessa kuski oli kännissä ja missä taas kuuma seksipuhelu aihetti ulosajon. Aattele, mistäköhän myökii saatais tietomme ilman näitä ihania ihmisiä...
Mut joo, aika varpil on maailmankuva oudonlainen, ilman turhia syytöksiäkii. Se on erittäin posetiivista, jos ei kerta muuta mänt ku peltiä, mut ne henkiset vauriot... ei voi kun toivoa ja yrittää hoitaa hommansa niin hyvin ku osaa, että ei itsensä tarvisi niitä pyöritellä päänsä sisässä.
Tää on elämää, onneks ja valitettavast...- karkoski
beecher kirjoitti:
Mut onhanse kieltämättä aika hianoa, ku tääl on nää moniosaajat kertomas, pelkän lehtijutun perusteella, kaikki faktat tapahtuneista. Että missä tapauksessa kuski oli kännissä ja missä taas kuuma seksipuhelu aihetti ulosajon. Aattele, mistäköhän myökii saatais tietomme ilman näitä ihania ihmisiä...
Mut joo, aika varpil on maailmankuva oudonlainen, ilman turhia syytöksiäkii. Se on erittäin posetiivista, jos ei kerta muuta mänt ku peltiä, mut ne henkiset vauriot... ei voi kun toivoa ja yrittää hoitaa hommansa niin hyvin ku osaa, että ei itsensä tarvisi niitä pyöritellä päänsä sisässä.
Tää on elämää, onneks ja valitettavast...Itselläni ainakin oli ensimmäinen ajatus, kun kuulin, mitä siinä oli tapahtunut, että minkähänlaiset mietteet on kaverilla mielessä.. ajatteles, JOS kyseessä oli joku vaikkapa päälle nelikymppinen kaveri, joka on ikänsä autoa ajellu...? Vaikka oliskin selvinny siitä ilman mitään vakavempia terveydellisiä jälkiseuraamuksia, niin sairaalakäynnin jälkeen todennäköisesti ei jää korttiin ku pelkkä B.. siitä sitten miettimään uutta ammattia ja koulunpenkille. Jos vielä on sopivasti asuntovelkaa ja/tai muita taloudellisia rasitteita, niin harasoo...
Saattaa olla elämä pirstaleina, tuskaa ja miettimistä ihan tarpeeks ilman näiden älykkönörttien kommentointiakin. Mut se on niin helppoa anonyyminä täällä laukoa asiantuntijalausuntoja.. sitten ihmetellään hiihtolomareissulla huoltsikalla, että mihin ihmeeseen se lasinpesuneste nyt tässä isin autossa laitetaan....;)))) karkoski kirjoitti:
Itselläni ainakin oli ensimmäinen ajatus, kun kuulin, mitä siinä oli tapahtunut, että minkähänlaiset mietteet on kaverilla mielessä.. ajatteles, JOS kyseessä oli joku vaikkapa päälle nelikymppinen kaveri, joka on ikänsä autoa ajellu...? Vaikka oliskin selvinny siitä ilman mitään vakavempia terveydellisiä jälkiseuraamuksia, niin sairaalakäynnin jälkeen todennäköisesti ei jää korttiin ku pelkkä B.. siitä sitten miettimään uutta ammattia ja koulunpenkille. Jos vielä on sopivasti asuntovelkaa ja/tai muita taloudellisia rasitteita, niin harasoo...
Saattaa olla elämä pirstaleina, tuskaa ja miettimistä ihan tarpeeks ilman näiden älykkönörttien kommentointiakin. Mut se on niin helppoa anonyyminä täällä laukoa asiantuntijalausuntoja.. sitten ihmetellään hiihtolomareissulla huoltsikalla, että mihin ihmeeseen se lasinpesuneste nyt tässä isin autossa laitetaan....;))))Eepä oikkee lisättävvää.
Mut tuosta nesteitten lisäysestä tul mielee, ku tuossa tuttu kerto eile hänen tyttärensä avopuolisosta. Oli jannu ruvennu heillä kotona, pulttipyssyn kans, vaihtamaan henkilöautoon rengasta. Oli nimittäin, aika hianost kuulemma, lähteny koristekapselista mutterinkuvat poies...- karkoski
beecher kirjoitti:
Eepä oikkee lisättävvää.
Mut tuosta nesteitten lisäysestä tul mielee, ku tuossa tuttu kerto eile hänen tyttärensä avopuolisosta. Oli jannu ruvennu heillä kotona, pulttipyssyn kans, vaihtamaan henkilöautoon rengasta. Oli nimittäin, aika hianost kuulemma, lähteny koristekapselista mutterinkuvat poies...Jututin tuossa taannoin entistä autokoulunopettajaani.. Kertoi, että silloin, kun minä olin autokoulussa, oli keskimäärin ehkä 9/10 ajanut autolla ennen autokouluun menoa. Nykyään se on korkeintaan 1/10...!! Esim. kahvia ei välttämättä osata keittää, koska "äiti aina keittää sen kotonakin".. Ensimmäiset ajotunnit ovat kuulemma aivan kamalia, kun sitä autoa lähdetään ajamaan kuten PlayStationia.. Väitti, etten minä eikä kukaan muukaan 70-luvun alkupuolella tai sitä ennen syntyneistä VOI kuvitella, miten uusavutonta ja "peukalo keskellä kämmentä" olevaa porukkaa nykyään autokouluihin tulee. Sitten ne vielä pitää sitä autolla ajamista NIIN helppona asiana, etteivät oikein malta siihen keskittyäkään kunnolla. TIETOKONEISTA JA "PÖLLÖPELEISTÄ" kuulemma tiedetään kaikki...=))
Ei käy Risto-setää kateeksi...;))
- keinonen
Kuljettaja oli saanut aivoinfarktin!! Volvo ja DHL:n puolikas menivät lunastukseen, ja kuljettaja säilyin ilman suurempia vammoja sekä selvisi aivoinfarktista ja voi hyvin..
- karkoski
kaveri on kyseessä?
- Keinonen
karkoski kirjoitti:
kaveri on kyseessä?
Tarkkaa ikää en tiedä, mutta 50-55ikäinen kaveri oli kyseessä..
- karkoski
Keinonen kirjoitti:
Tarkkaa ikää en tiedä, mutta 50-55ikäinen kaveri oli kyseessä..
Vielä olis ollu aikaa eläkkeeseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664