Ah vihdoinkin löysin etsimäni! Paikan mistä voi löytää yhtä innostuneita muita suomalaisia queen faneja kuin itsekin. Taas on aamun pikkutunneille vierähtynyt kello kuunnellessani jotain noin kaunista kuin Queen. Toivottavasti palsta voi hyvin ja hengittää. Itse aion ainakin pyöriä tästä lähtien täällä aktiivisesti. Toivottavasti saadaan forumista elinvoimainen, jotta päästään vaihtamaan kunnolla mielipiteitä.
-Keep yourself alive-
Vihdoinkin löysin etsimäni
Q-fan
2
740
Vastaukset
- Mellu
Joo Fani ollaan...harmi vaan että en ole Livenä heitä koskaan nähnyt.:-( Mukavaa päivää Queen ystäville!
- :=)
Ihmeellistä löytää Queen- keskustelupalsta. Mulle Queen oli elämä 7 vuotta. Piti hengissä. Nyt kuuntelen Queenia silloin tällöin, mutta se rakkaus säilyy kyllä aina. Queen on aina vienyt mut jänniin mielen maisemiin ja saanut hymyilemään. Tulee mielen tietyt hajut ja maut kun kuuntelen tätä pitkästä aikaa. Nyt soi Crazy little thing called love. Queen 2 aina ollut mun lemppari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814