Moi! Vaihdoin Apriliani etujarrupalat, mutta kun laitoin satulan takas niin jarrunestettä tuli sen verran yli että se haukkas ilmaa. Nyt mä oon täyttänyt säiliön, mutta jarrukahva on edelleen löysä eikä tapahdu mitään kun sitä vetää. Mitä mun pitää tehdä että saan ton toimimaa?
Jarrupalojen vaihto
4
5737
Vastaukset
- osku
Mopon jarrun ilmaus voi onnistua löysyttämällä jotain ruuvia, josta pääsee ilmaa ja nestettä ulos. Lisää nestettä ja paina jarrua, jolloin ilmaa tulee ulos. Vedä ruuvi kiinni, ennenkuin palautat jarrukahvan. Hyvällä tuurilla voi onnistua näinkin, muuten tulee reissu korjaamolle.
- Yamaha
Katso ensin, että säiliö on täynna jarrunestettä.
Avaa jarrusylinterissä oleva pieni n. 2 cm korkea ruuvi. Siinä saattaa olla kuminen suojus päällä. Sen sisällä on reikä, jonka näkee päältä päin. Painat jarrukahvan pohjaan. Pidät pohjassa ja käännät ruuvin kiinni. Sitten pumppailet painetta kahvasta ja jätät sen pohjaan. Avaat ruuvin, jolloin reiästä tulee aluksi ilmaa--myöhemmin nestettä.Sitten taas ruuvi kiinni--uusi paine ja toistat tätä monta kertaa. Kun reiästä tulee pelkkää nestettä eikä sieltä purskahtele yhtään ilmaa--homma on valmis. JARRUNESTE EI SAA PÄÄSTÄ LOPPUMAAN SÄILIÖSTÄ MISSÄÄN VAIHEESSA.Lisää nestettä, kun säiliö on puolillaan. - Micco
Yamaha kirjoitti:
Katso ensin, että säiliö on täynna jarrunestettä.
Avaa jarrusylinterissä oleva pieni n. 2 cm korkea ruuvi. Siinä saattaa olla kuminen suojus päällä. Sen sisällä on reikä, jonka näkee päältä päin. Painat jarrukahvan pohjaan. Pidät pohjassa ja käännät ruuvin kiinni. Sitten pumppailet painetta kahvasta ja jätät sen pohjaan. Avaat ruuvin, jolloin reiästä tulee aluksi ilmaa--myöhemmin nestettä.Sitten taas ruuvi kiinni--uusi paine ja toistat tätä monta kertaa. Kun reiästä tulee pelkkää nestettä eikä sieltä purskahtele yhtään ilmaa--homma on valmis. JARRUNESTE EI SAA PÄÄSTÄ LOPPUMAAN SÄILIÖSTÄ MISSÄÄN VAIHEESSA.Lisää nestettä, kun säiliö on puolillaan.Vika oli siinä että mä en laittanut sitä ruuvia kiinni ku vapautin kahvan. Pitää illalla koittaa oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803