Masa-fanien

ÄÖ ?

Olisi mielenkiintoista tietää mikä on Masa-fanien älykkyysosamäärä ja sosiaalinen status.
Arvelen tulosten alittavan keskivertotallaajan vastaavat huimasti!

20

3079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Masa fanit lienevät juuri näitä omasta mielestään kovia karjuja jotka ottavat kunnon örvellyskännit 2-3 kertaa viikossa, hajottavat paikkoja, tappelevat grillijonossa ja nostavat toimeentulotukea sossusta.

      • *Bean

        Onko siinä mitään pahaa nostaa toimeentulotukea sossusta?

        Jos ei vaan ole rahaa, eikä töitä , niin pakkohan se raha on haettava elääkseen, EI juopotteluun!!! Vai HÄ!!?


    • se semmoinen

      ÄÖ on?ÄlykkyysÖsamäärä....Kuvaako se ketjun aloittajaa?

      • ÄÖ ?

        näppäilyvirhe.Ymmärräthän?Ai et vai?


      • Kyllä se äly on loistava!!!

        Jep jee ja seli seli. Sehän on ilmiselvästi ÖlykkyysÄsämäärä mut tuli näppisvirhe oikein pinovirhupihulainen....


      • ölyn jöttiläinen
        ÄÖ ? kirjoitti:

        näppäilyvirhe.Ymmärräthän?Ai et vai?

        Juh jee ja seli seli. Sehän on ÖläkkyysÄsömyyrä mut tuli pini ja emmyrrättevö pinuvirhepihulane....


    • alpo

      mulla on äo noin 150, mitä tarkkoittat sosiaalisela statuksella?

      • mulla on

        noin 865 vähintään.


      • minä

        Johan tänne Alpoa odotettiinkin. Ihme neropatti olet kun et ymmärrä sosiaalista statusta. Oppisit edes oikeinkirjoitusta, vaikka taitaa olla turha toivo


      • alpo
        mulla on kirjoitti:

        noin 865 vähintään.

        viestissi osoitti jo senn etttet eds ymmärrä mitä äo tarkoitttaa...


      • mitäs
        minä kirjoitti:

        Johan tänne Alpoa odotettiinkin. Ihme neropatti olet kun et ymmärrä sosiaalista statusta. Oppisit edes oikeinkirjoitusta, vaikka taitaa olla turha toivo

        puupää


      • aukko
        alpo kirjoitti:

        viestissi osoitti jo senn etttet eds ymmärrä mitä äo tarkoitttaa...

        Alpo, viestisi osoittaa, ettet hallitse kirjoitustaitoa. lieneekö johtuu turhan monista kolhuista nakkikioskin jonossa tai sitten aivosolujen puutteesta, jotka liika alkoholin käyttö aiehuttaa.. hanki sanakirja tai oikeastaan jospa kävisit ensin peruskoulun loppuun (ja opettelisit kirjoittamisen sekä lukemisen jalon taidon) :)


      • sosiaalinen status
        alpo kirjoitti:

        viestissi osoitti jo senn etttet eds ymmärrä mitä äo tarkoitttaa...

        ...taitaa olla fattapummi, ainakin sulla on runsain mitoin aikaa kirjoitella joka välissä näille palstoille...ja mitä omaan "statukseeni" tulee niin olen opiskelija, hups, täytyykin mennä lukemaan tästä tenttiin, niin ettei minusta tule sinun kaltaistasi muiden rahoilla loisivaa pummia...


    • matalampi

      näkisittepä mitä stallarien kokouksissa puhuttiin ennen ja puhutaan nykyään niin Masa-fanit alkaisivat vaikuttaa huippuälykkäiltä

      • fdgfdg

        Eiköhän se tulisuudelmakin täyttynyt vaan siitä syystä, että näkee livenä todellisen kahelin nolaamassa itsensä. Toinen ryhmä ovat sitten nämä,jotka mielellään samaistuvat Masaan. Itsellä menee kaikki päin persettä, mutta Masalla vielä railakkaammin.


    • olet väärässä

      se on samanlaista kapakkalaulajan palvontaa, kuin irwin oli ennen ja ne opiskelijanuoria mitkä sitä käy keikalla kattomassa, mutta en itsekään oikein tajua mikä siinä on niin mahtaavaa. Sekö kun näkee miten ihmisellä menee huonosti

    • Tosifani

      No kun kerran oikein kysyit, niin mun Masaa, tuota aikamme suurinta taiteilijaa diggaavan kaveriporukan demografiset tekijät ovat seuraavat:
      -ikä 30 vuoden molemmin puolin
      -100 % akateeminen koulutus
      -työ: vaativat asiantuntijatehtävät ja keskijohto
      -keskimääräinen ansiotaso noin 200 % suomalaisten keskiarvosta
      -mitatut ÄO:t vaihtelevat 160 bojon molemmin puolin

      • ÄÖ ?

        Mitenkäs se moraalisektori?
        Kyllä munkin frendijengi vois mennä tsoukkifiiliksissä tsiikaa Nykäs-SOUTA,mutta,mutta,mutta..!!!
        P.S. Eihän 160 ole mitään,kun yhdellä oli yli 800.
        Eihän tohon 160:een usko kukaan muukaan,kun et kerran itsekkään.


      • viestejä

        ja hyödynnä älyäsi (analysoi) kirjoittajien psyykettä/otetta todellisuudesta.
        Sivistysvaltiossa M.N.kuuluisi suljettuun hoitolaitokseen.Näin on marjat.


      • Ota ny sitä etunojaa
        viestejä kirjoitti:

        ja hyödynnä älyäsi (analysoi) kirjoittajien psyykettä/otetta todellisuudesta.
        Sivistysvaltiossa M.N.kuuluisi suljettuun hoitolaitokseen.Näin on marjat.

        Aha ja sun sivistysvaltio oliskin varmaan sellainen ku Natsi-Saksa aikoinaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2569
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      203
      2318
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2262
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1762
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe