Masa-fanien

ÄÖ ?

Olisi mielenkiintoista tietää mikä on Masa-fanien älykkyysosamäärä ja sosiaalinen status.
Arvelen tulosten alittavan keskivertotallaajan vastaavat huimasti!

20

3207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Masa fanit lienevät juuri näitä omasta mielestään kovia karjuja jotka ottavat kunnon örvellyskännit 2-3 kertaa viikossa, hajottavat paikkoja, tappelevat grillijonossa ja nostavat toimeentulotukea sossusta.

      • *Bean

        Onko siinä mitään pahaa nostaa toimeentulotukea sossusta?

        Jos ei vaan ole rahaa, eikä töitä , niin pakkohan se raha on haettava elääkseen, EI juopotteluun!!! Vai HÄ!!?


    • se semmoinen

      ÄÖ on?ÄlykkyysÖsamäärä....Kuvaako se ketjun aloittajaa?

      • ÄÖ ?

        näppäilyvirhe.Ymmärräthän?Ai et vai?


      • Kyllä se äly on loistava!!!

        Jep jee ja seli seli. Sehän on ilmiselvästi ÖlykkyysÄsämäärä mut tuli näppisvirhe oikein pinovirhupihulainen....


      • ölyn jöttiläinen
        ÄÖ ? kirjoitti:

        näppäilyvirhe.Ymmärräthän?Ai et vai?

        Juh jee ja seli seli. Sehän on ÖläkkyysÄsömyyrä mut tuli pini ja emmyrrättevö pinuvirhepihulane....


    • alpo

      mulla on äo noin 150, mitä tarkkoittat sosiaalisela statuksella?

      • mulla on

        noin 865 vähintään.


      • minä

        Johan tänne Alpoa odotettiinkin. Ihme neropatti olet kun et ymmärrä sosiaalista statusta. Oppisit edes oikeinkirjoitusta, vaikka taitaa olla turha toivo


      • alpo
        mulla on kirjoitti:

        noin 865 vähintään.

        viestissi osoitti jo senn etttet eds ymmärrä mitä äo tarkoitttaa...


      • mitäs
        minä kirjoitti:

        Johan tänne Alpoa odotettiinkin. Ihme neropatti olet kun et ymmärrä sosiaalista statusta. Oppisit edes oikeinkirjoitusta, vaikka taitaa olla turha toivo

        puupää


      • aukko
        alpo kirjoitti:

        viestissi osoitti jo senn etttet eds ymmärrä mitä äo tarkoitttaa...

        Alpo, viestisi osoittaa, ettet hallitse kirjoitustaitoa. lieneekö johtuu turhan monista kolhuista nakkikioskin jonossa tai sitten aivosolujen puutteesta, jotka liika alkoholin käyttö aiehuttaa.. hanki sanakirja tai oikeastaan jospa kävisit ensin peruskoulun loppuun (ja opettelisit kirjoittamisen sekä lukemisen jalon taidon) :)


      • sosiaalinen status
        alpo kirjoitti:

        viestissi osoitti jo senn etttet eds ymmärrä mitä äo tarkoitttaa...

        ...taitaa olla fattapummi, ainakin sulla on runsain mitoin aikaa kirjoitella joka välissä näille palstoille...ja mitä omaan "statukseeni" tulee niin olen opiskelija, hups, täytyykin mennä lukemaan tästä tenttiin, niin ettei minusta tule sinun kaltaistasi muiden rahoilla loisivaa pummia...


    • matalampi

      näkisittepä mitä stallarien kokouksissa puhuttiin ennen ja puhutaan nykyään niin Masa-fanit alkaisivat vaikuttaa huippuälykkäiltä

      • fdgfdg

        Eiköhän se tulisuudelmakin täyttynyt vaan siitä syystä, että näkee livenä todellisen kahelin nolaamassa itsensä. Toinen ryhmä ovat sitten nämä,jotka mielellään samaistuvat Masaan. Itsellä menee kaikki päin persettä, mutta Masalla vielä railakkaammin.


    • olet väärässä

      se on samanlaista kapakkalaulajan palvontaa, kuin irwin oli ennen ja ne opiskelijanuoria mitkä sitä käy keikalla kattomassa, mutta en itsekään oikein tajua mikä siinä on niin mahtaavaa. Sekö kun näkee miten ihmisellä menee huonosti

    • Tosifani

      No kun kerran oikein kysyit, niin mun Masaa, tuota aikamme suurinta taiteilijaa diggaavan kaveriporukan demografiset tekijät ovat seuraavat:
      -ikä 30 vuoden molemmin puolin
      -100 % akateeminen koulutus
      -työ: vaativat asiantuntijatehtävät ja keskijohto
      -keskimääräinen ansiotaso noin 200 % suomalaisten keskiarvosta
      -mitatut ÄO:t vaihtelevat 160 bojon molemmin puolin

      • ÄÖ ?

        Mitenkäs se moraalisektori?
        Kyllä munkin frendijengi vois mennä tsoukkifiiliksissä tsiikaa Nykäs-SOUTA,mutta,mutta,mutta..!!!
        P.S. Eihän 160 ole mitään,kun yhdellä oli yli 800.
        Eihän tohon 160:een usko kukaan muukaan,kun et kerran itsekkään.


      • viestejä

        ja hyödynnä älyäsi (analysoi) kirjoittajien psyykettä/otetta todellisuudesta.
        Sivistysvaltiossa M.N.kuuluisi suljettuun hoitolaitokseen.Näin on marjat.


      • Ota ny sitä etunojaa
        viestejä kirjoitti:

        ja hyödynnä älyäsi (analysoi) kirjoittajien psyykettä/otetta todellisuudesta.
        Sivistysvaltiossa M.N.kuuluisi suljettuun hoitolaitokseen.Näin on marjat.

        Aha ja sun sivistysvaltio oliskin varmaan sellainen ku Natsi-Saksa aikoinaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      683
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      682
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      630
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      112
      526
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe