Asentelin erästä venäläistä piraattipeliä koneellleni ja tämän jälkeen näytössä olevat fontit ovat inhottavasti sekoilleet. Ainakin Ä-kirjain näkyy jonakin ehkä kyrillisenä kirjaimena joissakin paikoissa. Kieli- ja maa-asetukset ovat ok ja ulkoasuakin olen säätänyt vaihtelemalla fonttia - ei auta...
Olisko jollakin ratkaisu???
Tavalliset näkyy normaalisti, mutta äåö sekoilee.
Explorerin koodaus on "länsimainen (ISO)", eli ilmeisesti oikein...
ÄÖÅ näkyy kyrillisenä, mikä avuksi???
Minä taas
2
161
Vastaukset
- se xp?
siis windows xp?
Ja valittuna on Aluekohtaiset ja kieliasetukset > Tekstipalvelut ja syöttökielet. Sieltä välilehti Asetukset: valittuna suomalainen.
Ja sitten siellä IE:ss on myös kohta:
Näytä > Koodaus, siihen rasti kohtaan Automaattinen valinta.
Jos nämä on kunnossa sitten veikkaan että piraatin kautta on tullut jotain pöpöä. Oletko tarkistanut koneen spywarenpoisto-ohjelmilla?
Ad-Aware
Spybot
Escan
MS Antispyware
ja mitä niitä onkaan, mahdollisimman monella. - Anonyymi
1000robu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna273129- 563084
- 612895
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642730Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622456Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132