Mikä on mielestänne paras matkakohde Kreikassa? Emme halua matkustaa mihinkään tursitirysään emmekä kaipaa baareja/yöelämää. Mitä suosittelette?
Paras matkakohde Kreikassa
6
3106
Vastaukset
Parhaat paikat on vaikea laittaa järjestykseen, matkakohde riippuu paljolti omista toiveista ja odotuksista, lisäksi matkustusajankohta vaikuttaa paljon.
Itse pidän pienistä, rauhallisista saarista (manner on Pargaa lukuunottamatta vielä kokematta). Vuosien varrella omiksi suosikeiksi ovat nousseet mm. Leros, Lipsi, Ithaka, Amorgos ja Paros. Parga ja Lefkas ovat myös mukavia. Ja jos oikein lokoisaa lepolomaa kaipaat, niin sitten Koufonissi.- Heikki
Naphlio Peloponnesoksella on todella kaunis, historiallinen kaupunki meren rannalla. Kannattaa ainakin käydä. http://www.kukkula.net
- kaipaisimme
Heikki kirjoitti:
Naphlio Peloponnesoksella on todella kaunis, historiallinen kaupunki meren rannalla. Kannattaa ainakin käydä. http://www.kukkula.net
vinkkejä!!
Kaksi aikuista ja kaksi lasta (7v ja 8v) eli nyt pitäisi löytää erittäin rauhallinen kohde lapsiystävällisine rantoineen, eikä mihinkään rysään (lue:Santorini) haluttaisi.
Vinkkejä kaivataan, tosin omatoimimatkalle emme vielä ensi kesänä olisi lähdössä eli matkanjärjestäjien puittessa joitakin vinkkejä kreikan matkaajilta Kiitokse :) - +++
kaipaisimme kirjoitti:
vinkkejä!!
Kaksi aikuista ja kaksi lasta (7v ja 8v) eli nyt pitäisi löytää erittäin rauhallinen kohde lapsiystävällisine rantoineen, eikä mihinkään rysään (lue:Santorini) haluttaisi.
Vinkkejä kaivataan, tosin omatoimimatkalle emme vielä ensi kesänä olisi lähdössä eli matkanjärjestäjien puittessa joitakin vinkkejä kreikan matkaajilta Kiitokse :)Heips,
olemme jonkun verran kierrelleet Kreikassa, ja viimeisin reissu oli omatoimimatka Thessalonikin kautta Thassokselle, joka osottautui juuri sellaiseksi mitä odotimme: rauhaa, vehreyttä, lämpöä, tyhjiä rantoja, edullisia (ja todella hyviä!) majoituksia...SuperRENTOUTUMISTA siis.
Saari on pieni mutta silti sieltä löytyy monia mielenkiintoisia, käymisen arvoisia kyliä ja paikkoja. Itse yövyimme kolmessa eri kylässä eri puolilla saarta (tosi hyvä juttu!).
Olimme matkalla toukokuun puolivälistä kesäkuun alkupäiviin saakka, ja suurin osa saaren lukuisista rannoista oli typötyhjiä tuohon aikaan.
Mantereelta suosittelen myös Pargaa, joka oli jo täällä mainittukin: oikein mukava pikkukylä :)
Mukavaa matkaa!
- on ykkönen
Parga on oma suosikkini. Pieni, viehättävä paikka, mahtavat maisemat ja historia.(mm. vanhoja linnoituksia) Laivalla pääsee Korfulle shoppailemaan ja mikäli haluaa palata 60-luvulle, niin laiva kulkee Pargasta myös Albaniaan. Mikään biletyspaikka Parga ei todellakaan ole, vaan jos haluatte nauttia oliivipuulehdoista ja turkoosista merestä, niin sinne vaan. Maasto on mäkistä ja rappusia on paljon.
Lefkas on toinen suosikkini, josta myös hyvät kulkuyhteydet lähisaariin. Varsinkin Ithaka on todella tarunomainen. Lefkadan kaupungista löytynee jotain shoppailtavaakin. Mielestäni myös loistava paikka lepolomalle. Itse kuitenkin haikailen aina Pargaan.... - shofku
sieltä löytyy baarit, yöelämä, ravintolat.. ihania rantoja lähellä kaupunsissa! kerrassaan paras lomapaikka! helpot yhteyden pikkukyliin ja vanhoja rakennuksia! sinne siis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023