Paras isänpäivälahja

Mikä?

Isät, kertokaa mikä on paras isänpäivälahja jonka olette saaneet. Esikoisesta kyse.

62

88742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariton.Isä

      Paras oli kun exän tyttö antoin minulle itsetekemän isänpäiväkortin.

    • on se tuttu

      lapsi ja hänen hymy! Jos vain äiti jaksaa sen jakaa rakkaudella ja että ei vaihda isää lapseen tunteissaan.

    • mietitäänpä

      Ehkä se on kuitenkin aamutohvelit. ns. reiskat

    • IHMEESSÄ

      Haluaisin todella ilahduttaa teidän kanssaveljeänne eli aviomiestäni ekana isäinpäivänä. Laittakaas nyt tulemaan lisää vihjeitä, laiskimukset! Kaite te nyt jostain tykkäätte? Naisena ja lähes 10 vuoden yhteiselon jälkeen en yhäkään osaa ostaa lahjoja miehelleni, koska hänellä mielestäni on kaikkea.

      • iloinen isä

        Minä sain hienon rannekellon joka hukkui :( ja loistavan kuvan äidistä ja lapsesta äidin tekemässä kortissa, sekä lapsen sormiväri-kädenjäljen äidin tekemässä kehyksessä. Pitääpä nostaa ne taas tavarapinon alta framille...Ja sain kakun jossa luki "ISI". Ja sitten minut vietiin yhteen harrasteeseeni liittyvään näyttelyyn. Pääasia oli se, että "hehkutettiin" asiaa kunnolla. Iloitsin itse ääneen isäinpäivästä jo kuukausia etukäteen, ja vaimo lähti asiaan täysillä mukaan. Se oli kiva päivä.


      • ihminen

        höpötä!! Tiedät varmuudella mitä ja miten toivoisit voivasi tehdä jotain.Ei isät tarvitse mitään he tarvitsevat rauhaa ja kanssa eläjää joka on avoin sekä pyrkii huomioimaan hyväksyvästi jotta häntä isätkin jaksaa olla isiä.


      • KÄYTETTY

        Olen ollut superaktiivinen äiti heti alusta saakka, ja sormiväri-ideatkin on käytetty jo moneen kertaan. Valokuvat on kehystetty ja hiustupsut leikattu. Taidan sitten päätyä siihen iänikuiseen solmioon kun niitä ei kuulemma voi olla liikaa.


      • ile

        Osta nokkelalla tekstillä varustettu paita. Netistä saat tilaamallakin mittatilaustyönä, mutta niillä on jo kiire.


      • mjkaada

        Itse olen miehelle ja isälleni ostanut secrid lompakot vuosi sitten ja vieläkin on käytössä. Kauppa taisi olla http://optikkoliike.fi/


      • eipäole
        mjkaada kirjoitti:

        Itse olen miehelle ja isälleni ostanut secrid lompakot vuosi sitten ja vieläkin on käytössä. Kauppa taisi olla http://optikkoliike.fi/

        lapsia ja lahjoja näkynyt; kiitos valehtelevien, sairaiden Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaisten"..


      • janinatoivi

      • eipäole
        janinatoivi kirjoitti:

        secrid lompakot on kyllä hyviä, tilasin tuolta optikkoliike kaupasta miehelle ja molemmille papparaisille, nopeasti tuli ja kaiverruskin kuului hintaan. http://www.optikkoliike.fi/index.php?route=product/category&path=94_361

        lapsia ja lahjoja näkynyt; kiitos valehtelevien, sairaiden Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaisten".. perätön lausuma tuomioistuimessa lapsen olosuhteista, lapsen tarkoitushakuinen "viranomais"vieraannuttami nen yhteistyössä "äidin" kanssa..


      • sararantalainen

      • Anonyymi
        KÄYTETTY kirjoitti:

        Olen ollut superaktiivinen äiti heti alusta saakka, ja sormiväri-ideatkin on käytetty jo moneen kertaan. Valokuvat on kehystetty ja hiustupsut leikattu. Taidan sitten päätyä siihen iänikuiseen solmioon kun niitä ei kuulemma voi olla liikaa.

        Anna sille PILLUA! Oikein kunnolla ja halukkaasti!
        Sitä olet kuitenkin säännöstellyt ja vain tuhotaksesi suhteenne.


    • Ne kortit,ym

      Kyllähän ne on ne kortit ja muut lasten, pieninä itse tekemät/piirtämät/askartelussa tehdyt,lahjat olen niitä säilyttänyt ja joskus sitten niitä kateltu,vuosien jälkeen.

    • Aimo A

      En nyt mikä olis paras mutta aika hyviä vinkkejä lapset oli saanu viime vuonna netistä, kuulemma löysi idean täältä:

      www.apuri.fi

    • ...

      Kortti, aamupala ja kahvi valmiiksi laitettuna pöytään kun nousin ja sitten sain vielä lahjan... autonavigaattorin juuri sellaisen mitä olin ajatellut haluavani.

    • huom. ..
    • arjal

      paras isäinpäivälahja olisi se,jos voisin saada isäni takaisin ! isäni muutti taivaan kotiin 4.1.09, ja nyt minulla on iso ikävä !

      • mmmmmmmmmmmmm

        =`(


      • Moiiiiii

        Juu niin varmaan 😂😂😂


    • Mr.A

      Kirjaimellisesti sain kahvit sänkyyn, mutta eihän siinä voinut kuin nauraa.
      Hyvää oli se toinen kuppi Kiitos :)

    • Huumormies

      Sain karikatyyrin... se oli hauska ja näköinen ja vieraat jaksavat sitä aina ihastella.
      Tekijästä en tiedä, Janne lukee signeerauksessa.

    • viris

      Kurkkaa ideoita isänpäivälahjaksi isälle, papalle, ukille jne.
      ww.brunni.fi

    • pekkakakkonen
      • Mobiili Turvaranneke

        Onko Isä hukassa?
        Tässä oiva apuväline Jos haluaa tietää onko isällä kaikki hyvin

        SmartCare Mobiili Turvaranneke > tilaus www.smartcare.fi


      • isukkki
        Mobiili Turvaranneke kirjoitti:

        Onko Isä hukassa?
        Tässä oiva apuväline Jos haluaa tietää onko isällä kaikki hyvin

        SmartCare Mobiili Turvaranneke > tilaus www.smartcare.fi

        Vinkkejä isänpäivälahjaksi täältä www.lahjavinkit.tarjoaa.fi/28


      • Isänpäivälahjakone

      • katri911

    • hhwhw
    • Autoilija008

      Viime vuonna paras lahja oli Auto Bild -lehti, joka ilahduttaa vieläkin. Sitä on vessassa kiva lueskella.

      • Autoilija008

    • iki-isä

      Ehdottomasti paras isänpäivä lahja minkä olen saanut....on se kun nuorin tyttäreni syntyi isänpäivänä!

      • 1säpappa

        Mun ainoa lapseni sai alkunsa isänpäivänä.

        Mulle aina toimiva lahja on hyvä kirja. Jos lapsi on vielä pieni, niin kirja, jota voi lukea sille lapselle.


    • Venäjälle pian
    • ukillejo
    • Kutitus
    • äiti x 3

      Henri Alen esitteli jotakin tasapainotettavaa veistä telkkarissa tänään. Tiedättekö mistä niitä saa? Insinööri-mieheni pitää ruoanlaitosta, ja tuo olisi kyllä nappi-lahja...

    • lahjaideat
      • Paras isänpäivälahja

        Isänpäivälahja?

        Yksinhuoltajaisänä sain pari päivää sitten tyttäreltäni 27v kortin, jossa hän ja hänen aviomiehensä kiittivät saamastaan myötätunnosta, empatiasta ja sympatiasta saamastaan myötätunnosta.

        Kymmenvuotiaana tyttäreni lähetti minulle kortin, jossa oli hänen piirrustuksia ja toteamus.

        Kiitos Isi, kun jaksat leikkiä ja pelleillä minun kanssani.
        ---------


    • pekkkko

      Kuulostaa ehkä vähän tylsältä, mutta sain läppäriin suojakuoret. Noh, ei siinä vielä mitään kauhean liikuttavaa, mutta siihen oli siis teetetty mun lasten kuva siihen kuoreen. Ihan melkein itku tuli sellaisesta lahjasta, osu ja uppos...

      Itekkin olen sen jälkeen tilannu pari lahjaa tuolta, jossa voi omia kuvia teettää suojakuoriksi läppäriin tai puhelimeen: http://designskins.fi/

    • Tärkempää on välittä

      Se lahjan antaminen ei ole tärkeää, se on kaupallista toimintaa ja lisäksi lapsilla on tuskin varaa ostaa lahjoja.

      Paljon tärkeämpää on lapsen tekemä kortti ja suuri haluaus ja yhteinen päivän vietto, Niistä jää todella lapsenkin niinkuin omaan sydämeesi muisto.

    • 44hzs

      No avaimenperä valokuvakaiverruksella on ollut paras!

    • Aamun virkku

      Aikaisin aamulla ennen muksujen heräämistä kömmit jälkopäästä peiton alle ja teet suullasi sen minkä parhaiten osaat. Eikä pisaraakaan hukkaan!

      • sääliksi käy 105

        Eli lastesi äidin pitäisi ottaa sinulta suihin isänpäivänä? Sekö olisi paras lahja naiseltasi "lapsiesi nimissä"?

        Teillä/sulla on kyllä ilmeisesti aika köyhä seksielämä, jos tollasta täytyy erikseen toivoa lahjaksi :D


    • vinkke
    • äippä-88

      Me tehtiin tyttären kanssa isälle bokserit: ostin kaupasta pöksyt joihin painettiin kangasvärillä tytön kädenjäljet takapuoleen ja etupuolelle lahkeeseen kirjotin "ISI". Piti kovasti ja toivoi samaa lahjaa tänä vuonna. Tätä voi soveltaa vaikka t-paitaan tai tyynyliinaan :)

    • Se yksi

      Lahja ei ole tärkein vaan se, että on rakkaita lapsia jotka välittää isästään

    • 20+4

      Paras lahja oli tietenkin lasten tekemät kortit ja aamiainen, jotka tarjoiltiin onnittelulaulun kera.

      Kakkosena siitä, hyvin kaukana, tuli vaimon antama suuhoito seksikkäissä hepenissä :)

    • Tyytyväinenajelija
      • lapsilahjaksi

        Sellaiset naiset, äidit, "viranomaiset" jotka hylkää lapsensa ja vieraannuttavat lapsensa tarkoitushakuisesti omasta isästään perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin tuomioistuimesssa lapsen olosuhteista, kuten Raision kaupungissa ei lahjoja tarvitse. Kun vieras miekkonen tulee ja rikkoo hänen perheen, ei tarvii mitään äiti titteliä eikä lahjoja. Ei lapsia pidä siis opettaa siihen että hylkääjä äiti vieraannuttaa yhteistyössä "viran omaisten" kanssa lapset omasta isästään ja äitiä pitäisi vielä tästä vieraannuttamisesta auliisti lahjoa.


    • kaarlojohannes

      Mie sain täytekakun jossa oli puputyttö! Mokomakin isoiita... nyt oon puputytön kans naimisissa ja meillä on paljon pikkupupuja.
      Ex eukko on meillä kotiapulaisena.
      Toisena isukinpäivänä sain toisen kakun jossa oli toinen puputyttö.

    • joonaster_77
    • marjaana_k
    • Jäbähood

      Tilasin sille maksullisen nuoren naisen.

    • ParasIsänpäivälahja

      Sellaiset naiset, "äidit", "viranomaiset" jotka hylkää lapsensa ja vieraannuttavat lapsensa tarkoitushakuisesti omasta isästään; perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin mm. tuomio-istuimesssa lapsen olosuhteista, kuten Raision kaupungissa ei lahjoja tarvitse. Kun vieras miekkonen tulee- ja rikkoo hänen perheensä, ei tarvii mitään äiti titteliä eikä lahjoja. Ei lapsia pidä
      siis opettaa siihen että hylkääjä äiti vieraannuttaa yhteistyössä "viranomaisten" kanssa lapset omasta isästään- ja äitiä pitäisi
      vielä tästä vieraannuttamisesta auliisti lahjoa. Paras isänpäivälahja ikinä olisi saada päätös tarkoitushakuisella lapsen "viranomais-" vieraannuttamiselle-, manipulaatiolle-, vainoamiselle omasta
      isästään-, isovanhemmistaan ym. isäbnpuoleisesta suvustaan tarkoitushakuisessa Raision kaupungin "viranomais-" menettelyssä yhteistyössä vieraannuttaja "äidin-" kanssa. Siis omat lapset myös isän elämään.

    • Pikkupoikana

      Poikani lupas olla kiltisti koko päivän. Ja minä oikein kiusasin ja yritin saada polttamaan proppunsa minuun. Mutta poikani sen kisan voitti ja aamulla kun lähti kouluunsa sai multa palkinnon, Eli hiukan tasku rahaan ja nami pussin matka evääksi kouluun.

    • Anonyymi

      Suikkari

      • Anonyymi

        Pervo, pedofiili hyi sa....a


    • Anonyymi

      Uistin omalla kuvalla, sai raavaan miehen herkistymään

    • Anonyymi

      Lahjoilla ei ole merkitystä, mutta lapsenlapselta itse tehty kortti oli mieltä lämmittävä, ja se yhdessä oleminen ja se , että minä olen tärkeä ihminen lapsille ja lastenlapsille ja he ovat minulle myös rakkaita ja tärkeitä, se näkyy muulloinkin, kun vain isäinpäivinä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe