Akvaario ja muuttaminen

fishu

Elikkä, olen muuttamassa tänä viikonloppuna parin kilometrin päähän ja minulla on satalitrainen akvaario. Miten saisin akvaarion ja kalat siirrettyä helpoiten? Akvaario pitää varmaan tyhjentää, koska sitä tuskin muuten jaksaa kantaa? Mutta mihinkäs kalat siksi aikaa? Ja sitten kun taas täyttää akvaarion niin eihän niitä kaloja saa sinne heti laittaa... Neuvoja kaipailisin!

9

963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaari-o
    • vaikeita.

Tee näin jos haluat päästä kaikkein helpoimmalla. Valaisin pois,päälilasit pois,töpselit altaaseen.

Sen jälkeen vedestä noin puolet pois.Ja altaassa olevat isoimmat kokkareet kivet.ym.pois.Ei muita.Kaikki loput,rojut altaan pohjalle makaamaan(lämmppäri jää imukupin varaan)Sitten jätesäkistä teipataan kansi päälle.

Sitten vaan kaksiäijää kiinni ja menoksi.Tärkeää:pitää kantaa jalustoineen päivineen.Muutto kohteen toisessa päässä sama toisinpäin.

tämä oli helppo ja nopea tapa.Saman asian voi tehdä kuinka vaikeaksi ja työlääksi tahansa mutta tämä on hyvä.

• patu

Minnes ne kalat?

Miks pitää kantaa jalustoineen päivineen?

• parilla miehellä

kahdessa kilometrissä kantamista. Kalat saavat kyllä melkoista stressiä.

Tosin ohjeet tällä palstalla ovat valitettavan usein silkkaa puppua muutoinkin.

• Vaari-o
        parilla miehellä kirjoitti:

kahdessa kilometrissä kantamista. Kalat saavat kyllä melkoista stressiä.

Tosin ohjeet tällä palstalla ovat valitettavan usein silkkaa puppua muutoinkin.

Mutta pakko porskuttaa vaan eteenpäin, tää on mun mielestä kuitenkin suomen kolmanneksi "paras" akva palsta, ellei jopa toiseksi. :)

• koirakala

joka ei ainakaan olisi sopinut minun muuttooni, sillä oma akvaarioni on yli 300 litranen ja aika korkea, joten sen paino oli jo kahdelle kantajalle aivan tarpeeksi tyhjänäkin. Ei olisi missään nimess äonnistunut alustan kanssa.

• Huhhhuh.

On vanha ketju, mutta pakko korjata tässä oleva vaarallinen virhe. AKVAARIOTA EI KOSKAAN SAA EDES HIEVAUTTAA NIIN ETTÄ SIELLÄ ON PAINOA SISÄLLÄ. Lasit ei kestä semmosta rasitusta vaan saattavat paukahtaa. Toki noinkin saa tehdä jos haluaa vesivahingon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1515
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      911
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      890
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      743
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76