Elikkä, olen muuttamassa tänä viikonloppuna parin kilometrin päähän ja minulla on satalitrainen akvaario. Miten saisin akvaarion ja kalat siirrettyä helpoiten? Akvaario pitää varmaan tyhjentää, koska sitä tuskin muuten jaksaa kantaa? Mutta mihinkäs kalat siksi aikaa? Ja sitten kun taas täyttää akvaarion niin eihän niitä kaloja saa sinne heti laittaa... Neuvoja kaipailisin!
Akvaario ja muuttaminen
9
831
Vastaukset
- Vaari-o
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=624&posting=22000000010988371
kantsii lueskella ja haeskella hakumoottorilla juttujen aiheita, saat varmasti vastausta jo silläkin keinolla.- fishu
suoraan kirjoitti:
kiitoksia, en oikein tiennyt millä hakusanalla etsiä :)
- vaikeita.
Tee näin jos haluat päästä kaikkein helpoimmalla. Valaisin pois,päälilasit pois,töpselit altaaseen.
Sen jälkeen vedestä noin puolet pois.Ja altaassa olevat isoimmat kokkareet kivet.ym.pois.Ei muita.Kaikki loput,rojut altaan pohjalle makaamaan(lämmppäri jää imukupin varaan)Sitten jätesäkistä teipataan kansi päälle.
Sitten vaan kaksiäijää kiinni ja menoksi.Tärkeää:pitää kantaa jalustoineen päivineen.Muutto kohteen toisessa päässä sama toisinpäin.
tämä oli helppo ja nopea tapa.Saman asian voi tehdä kuinka vaikeaksi ja työlääksi tahansa mutta tämä on hyvä.- patu
Minnes ne kalat?
Miks pitää kantaa jalustoineen päivineen? - parilla miehellä
kahdessa kilometrissä kantamista. Kalat saavat kyllä melkoista stressiä.
Tosin ohjeet tällä palstalla ovat valitettavan usein silkkaa puppua muutoinkin. - Vaari-o
parilla miehellä kirjoitti:
kahdessa kilometrissä kantamista. Kalat saavat kyllä melkoista stressiä.
Tosin ohjeet tällä palstalla ovat valitettavan usein silkkaa puppua muutoinkin.Mutta pakko porskuttaa vaan eteenpäin, tää on mun mielestä kuitenkin suomen kolmanneksi "paras" akva palsta, ellei jopa toiseksi. :)
- koirakala
joka ei ainakaan olisi sopinut minun muuttooni, sillä oma akvaarioni on yli 300 litranen ja aika korkea, joten sen paino oli jo kahdelle kantajalle aivan tarpeeksi tyhjänäkin. Ei olisi missään nimess äonnistunut alustan kanssa.
- Huhhhuh.
On vanha ketju, mutta pakko korjata tässä oleva vaarallinen virhe. AKVAARIOTA EI KOSKAAN SAA EDES HIEVAUTTAA NIIN ETTÄ SIELLÄ ON PAINOA SISÄLLÄ. Lasit ei kestä semmosta rasitusta vaan saattavat paukahtaa. Toki noinkin saa tehdä jos haluaa vesivahingon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131206- 2271189
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671058Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179953Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15929Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33802- 71797