Ostin puoltoista vuotta sitten Pakettina Hp-pavilion paketti koneen, jossa on intekroituna äänikortti emolevyy.
Vaihdoin härveliini viikolloppuna Windows XP-homesta XP-professionaliin, kaikki toimii muuten normaalisti mutta äänet on kadoksissa, sekä DirectX:s ohjelmat. En ole löytänyt ajureita mitstään, oikea piirisarjan ajuria.
P.s: Professionali, on kyllä koululta saamni kopio alkuperäisestä, mutta kun harjottelimme käyttöjärjestelmän asentamista tält samaiset levyl joka mulla nyt on lainassa ja siellä kaikki toimis...Missä vika ? =O??
Miten löydän HP: Pavilion koneeseeni äänet
rubiinitar
1
1035
Vastaukset
- Eän-mies
Paketin mukana varmastikin tuli jotain levyjä, kuten esim. emolevyn asennuslevy. Jos on vielä tallessa niin siitä voi asentaa äänikortin ajurit ja directX pitää asentaa itse. Kirjoita googleen vaikka directX ni löytyy. Googlella voi löytyä myös äänipiirin ajurit jos ei ole enää levy tallessa. Vai siis mitä tarkoitat "DirectX:s ohjelmat"???
Jos et saanut koneen mukana emolevyn asennus/ajurilevyä, on jälleen todistettu että HP on "rahat pois" -merkki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792