No niin.. kyllä tarvitsee nostaa hattua, kun kävin asiakkaana yhdessä kebab-paikassa, jossa alkoi ikkunanpesutalkoot.. miehet porukalla pesi näyteikkunat ja hyvää jälkeä tuli..
Kyllä turhaan moititaan turkinpoikia, mut jumakauta, kyllä ne hommia paiskii, eli on monessa meissä parannettavaa omassa työskentelyssä!
Hienoa!
T. yksi yrittäjämies lounastauolta!
Kebab
15
3504
Vastaukset
- yks vaan
Baba Gur Gur...Siellä nimittäin nämä "ahkerat" turkinpojat raiskasivat yhden suomalaisen tytön!!!Boikottiin koko paikka!!!
Ja henk.koht.minua ainakin ärsyttäisi,jos en saisi syödä rauhassa,vaan jotkut pesisivät ikkunoita siinä samassa...Eikö tuollaiset pitäisi hoitaa liikeen ollessa suljettuna(?)...- Aly
Kyseisen ravintolan pojat eivät ole turkkilaisia vaan irakilaisia ja olen samaa mieltä, kannattaa pysyä pois moisesta huumeluolasta. Koko poika porukka on niin lipevää porukkaa. Onneksi Salosta löytyy monta muuta ravintolaa, minne voi mennä syömään!
- yks vaan
Aly kirjoitti:
Kyseisen ravintolan pojat eivät ole turkkilaisia vaan irakilaisia ja olen samaa mieltä, kannattaa pysyä pois moisesta huumeluolasta. Koko poika porukka on niin lipevää porukkaa. Onneksi Salosta löytyy monta muuta ravintolaa, minne voi mennä syömään!
turkkilaiset ja irakilaiset on ihan yks ja sama...Tai että ällöjä kummatkin...ja kuten sanoit lipevää porukkaa...Eihän noi kebab paikat muuten pystyssä pysyis,ellei rinnalla käytäis jotain muuta kauppaa(huumekauppoja),kun Salossa nyt kuitenkin on noita kebab paikkoja kuitenkin joka kadun varrella...Ei niitä vuokriakaan kuitenkaan makseta,jos päivän saldo on jotain parin kympin euron luokkaa,jos sitäkään..
- +-0=??
yks vaan kirjoitti:
turkkilaiset ja irakilaiset on ihan yks ja sama...Tai että ällöjä kummatkin...ja kuten sanoit lipevää porukkaa...Eihän noi kebab paikat muuten pystyssä pysyis,ellei rinnalla käytäis jotain muuta kauppaa(huumekauppoja),kun Salossa nyt kuitenkin on noita kebab paikkoja kuitenkin joka kadun varrella...Ei niitä vuokriakaan kuitenkaan makseta,jos päivän saldo on jotain parin kympin euron luokkaa,jos sitäkään..
Taisitpas haukata liian suuren palan,kirjoittamalla asiasta josta sulla ei oo todisteita pätkänkään vertaa.
On aika ronskia puhua huumekaupoista,jos ei oo todisteita lainkaan.VAI ONKO SULLA.!??
Ja samahan se on onko suomen vai venäjän kansalainen samoja IHMISIÄ molemmat,jopa väriltään.
VAI MITÄ sanot siihen??
Niinhän sinäkin pistit,että yhtä ällöjä kaikki. - tänään2
+-0=?? kirjoitti:
Taisitpas haukata liian suuren palan,kirjoittamalla asiasta josta sulla ei oo todisteita pätkänkään vertaa.
On aika ronskia puhua huumekaupoista,jos ei oo todisteita lainkaan.VAI ONKO SULLA.!??
Ja samahan se on onko suomen vai venäjän kansalainen samoja IHMISIÄ molemmat,jopa väriltään.
VAI MITÄ sanot siihen??
Niinhän sinäkin pistit,että yhtä ällöjä kaikki.Tässä nähdään, miten ällöjä itse Salolaiset ovat..
Yksikään Salolainen ei saisi kebab ravintolaa pyörimään, kun joutuisi töihin..
Tiedän kebab yrittäjän, joka pitkään ollut alalla Salossa ja taatusti rehti ja hyvä yrittäjä..
Raiskaukset ym.. kyllä niitä sattuu ihan meilläkin.. mut näin tänään..
Kyllä kebabissa katetta riittää, uskokaa tai älkää..
Työnteko kunniaan ! - ällöä
tänään2 kirjoitti:
Tässä nähdään, miten ällöjä itse Salolaiset ovat..
Yksikään Salolainen ei saisi kebab ravintolaa pyörimään, kun joutuisi töihin..
Tiedän kebab yrittäjän, joka pitkään ollut alalla Salossa ja taatusti rehti ja hyvä yrittäjä..
Raiskaukset ym.. kyllä niitä sattuu ihan meilläkin.. mut näin tänään..
Kyllä kebabissa katetta riittää, uskokaa tai älkää..
Työnteko kunniaan !nii no kyllähän siinä katetta tulee kun jättää yli puolet myynnistä ilmoittamatta verottajalle
ja minä jos joku sen tiedän!!!
ja haukkuuvat venäläisiä minkä kerkeävät..
pitävät naisia orjinaan..
työn tekiät saavat palkan kahdesta illasta n. 40euroo
et repikää siitä huumoria!!! - tänään3
ällöä kirjoitti:
nii no kyllähän siinä katetta tulee kun jättää yli puolet myynnistä ilmoittamatta verottajalle
et repikää siitä huumoria!!!Hetkinen.. luuletko, että Suomessa kaikki firmat kiltisti laittaa myynnit kassaan tai kuitille..hehe!
Esim. Parturit
Juuri parturista tulleena, en kuullut kassakonen kilinää, mut lähes 50€ lähti lompakosta?
Ok.. jos hieman jättää myyntiä tilittämättä.. 5e kebab tai 50€ tukanleikkuu.. seli..seli kaikkialla sama homma ja sen näkee laskusta..
Toki sanoin maksaessani, ettei kaikkea kannata kassaan laittaa..minä en ainaskaan laittais moista summaa verottajalle..pitää sitä elääkkin..
Naisorjat.. joo pitäis sunkin oppia poiken kulttuuri ja oma moka, jos akka itsensä sinne tyrkyttää, jos ei tajua, et kaverille kans voi olla kulttuuria..
Ei kenenkään täällä ole pakko töitä tehdä, mut nyt kyse ahkerist kavereista, joita yleisesti vaan mollataan..mut kiltisti käydään syömässä.. sanoisitte siinä tiskillä, jos on jotain sanottavaa, jos on "munaa" ?? - juupa juu
ällöä kirjoitti:
nii no kyllähän siinä katetta tulee kun jättää yli puolet myynnistä ilmoittamatta verottajalle
et repikää siitä huumoria!!!Nii näyttävät tienaavan todella vähän. Joka kebabäijällä hieno,uusi auto perseen alla. Ei niitä ihan 40€/ilta liksalla ostella. Ja tuolla baareissakin näyttävät tarjoilevan aika avokätisesti paukkuja, eli kyllä heillä sitä rahaa tuntuu riittävän...
- mies
juupa juu kirjoitti:
Nii näyttävät tienaavan todella vähän. Joka kebabäijällä hieno,uusi auto perseen alla. Ei niitä ihan 40€/ilta liksalla ostella. Ja tuolla baareissakin näyttävät tarjoilevan aika avokätisesti paukkuja, eli kyllä heillä sitä rahaa tuntuu riittävän...
Niinpä niin.. niin Salolaista..
Vaikka naapurilla ois 7 mersua parkkipaikalla, niin omiahan olisivat ja aivan sama minne rahansa laittaa..tuskin ilmaiseksi saa kukaan mersuja..
mut eipä liity itse asiaan nää jutut enään..
Mene pankkiin ja ota laina ja osta mersu..älä itke !!! - .....
yks vaan kirjoitti:
Oot kyllä aika mulkku kaveri ku kirjotat tollasta paskaa tänne, vai ootko ite ostanu niilt huumeita, ku noin hyvin tiedät... Tai sit oot kuullu ku jotkut teinit juoruu keskenää ja uskonu kaiken...Mieti miltä niist pizza miehist tuntuu ku sinä ja kaikki muutki väittää et ne myy huumeita ja raiskaa teinejä? Must tuntuu et kaikki mitä tääl puhutaa kyseisestä pizzeriasta on pelkkiä juoruja...
- juupa juu
mies kirjoitti:
Niinpä niin.. niin Salolaista..
Vaikka naapurilla ois 7 mersua parkkipaikalla, niin omiahan olisivat ja aivan sama minne rahansa laittaa..tuskin ilmaiseksi saa kukaan mersuja..
mut eipä liity itse asiaan nää jutut enään..
Mene pankkiin ja ota laina ja osta mersu..älä itke !!!Itselläs ei taida olla sitä mersua..
Onneksi mulla on :) Ja ihan oma, ei pankin... - Tietävä ja tunteva!!!!
..... kirjoitti:
Oot kyllä aika mulkku kaveri ku kirjotat tollasta paskaa tänne, vai ootko ite ostanu niilt huumeita, ku noin hyvin tiedät... Tai sit oot kuullu ku jotkut teinit juoruu keskenää ja uskonu kaiken...Mieti miltä niist pizza miehist tuntuu ku sinä ja kaikki muutki väittää et ne myy huumeita ja raiskaa teinejä? Must tuntuu et kaikki mitä tääl puhutaa kyseisestä pizzeriasta on pelkkiä juoruja...
Niin anteeksi mutta tämähän ei mene näin. Turha teidän rasistien on haukkua Ba Ba Gurguria,koska ensinnäkin on vain pelkää paskaa koko saatanan teinien raiskaaminen.Koska minkä takia ne ei ole raiskannu mua tai mun ketään kaveria jonka kanssa olen ollut siellä!!??? Sanokaapa se!!!Ja olen ollut jopa hänen luona yksin ja siellä oli pari muutakin kyseisen paikan työntekijää kuin vain omistaja!!! Ja toisex tunnen helvetin hyvin omistajan ENKÄ TOD usko että myy huumeita...!!!!! Lopettakaa oikeasti tollainen juoruilu ja ottakaa ensin tiedoistanne selvää ennen kun puhutte/ kirjoitatte siitä muille!!!!!!! Jos se kerran on niin huono paikka ni ihmeen hyvin siellä asiakkaita käy SYÖMÄSSÄ!!!!!!!!
- Muuten!!!
Tietävä ja tunteva!!!! kirjoitti:
Niin anteeksi mutta tämähän ei mene näin. Turha teidän rasistien on haukkua Ba Ba Gurguria,koska ensinnäkin on vain pelkää paskaa koko saatanan teinien raiskaaminen.Koska minkä takia ne ei ole raiskannu mua tai mun ketään kaveria jonka kanssa olen ollut siellä!!??? Sanokaapa se!!!Ja olen ollut jopa hänen luona yksin ja siellä oli pari muutakin kyseisen paikan työntekijää kuin vain omistaja!!! Ja toisex tunnen helvetin hyvin omistajan ENKÄ TOD usko että myy huumeita...!!!!! Lopettakaa oikeasti tollainen juoruilu ja ottakaa ensin tiedoistanne selvää ennen kun puhutte/ kirjoitatte siitä muille!!!!!!! Jos se kerran on niin huono paikka ni ihmeen hyvin siellä asiakkaita käy SYÖMÄSSÄ!!!!!!!!
Siitä on sitten mustaa valkoisella poliisien kirjoittamaa että tämä HUHU tytön/naisen raiskauksesta ei pidä paikkaansa. Kannattaisi tämän naisen mennä itseensä kun levittää tommoista paskaa vaikka on käynyt tutkimuksissa ja sieltä todettu että ei ole raiskattu.
- Keppipappi
Uutisvuodossa YLE:n pääjohtajan pallilla istuva Mikael Jungnerin toteamus kuultuaan Salon runsaasta kebab-tarjonnasta:
- No nythän ei enää tarvitse matkustaa Turkkiin saadakseen salmonellan.
Äijällä on ilmeisesti samanlaiset aivot kuin Berlusconilla, eli ajatus purkautuu heti puheena suusta ulos. Fiksummat ihmiset kyllä kypsyttelevät ulosantiaan ennen suun avaamista. - perrr....
Kyllä ne Kanarin pitsanvääntäjät osaa kusettaa... krapulassa tilasin pitsoja ja kuljetus kesti yli tunnin. Pitsat kylmiä ja vielä pystyi kusettamaan 5 euroa liikaa. En kyllä käytä enää kyseisen paikan palveluita!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058879Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723308- 171774
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65930