Alissa Maijaliisa. Luin tästä Ilta-Sanomista. Kommentoikaa nimeä...
Onko kellään tietoa että mikä on isosisko Odessan toinen nimi??
hihitys
6
828
Vastaukset
- Cecilia
Todella kaunis nimi tuo Alissa.Maijaliisahan tuli isovanhemmalta.
Odessa,Melissa,Vanessa,Alissa kaikki hyvin kauniita nimiä,helppo lausua ja kirjoittaa,ja sopii suomalaiseenkin sukunimeen.
Nuo nimet muuten valtavasti lisääntyneet.- tyhmä nyt
tuo Melissa?
- manta-täti vakavana
"Odessa,Melissa,Vanessa,Alissa kaikki hyvin kauniita nimiä,helppo lausua ja kirjoittaa,ja sopii suomalaiseenkin sukunimeen." - Vai niin.
Totta on, että ne on helppo lausua ja kirjoittaakin, jos tuntee kirjaimet.
Mutta
- että ne olisivat "kaikki hyvin kauniita" on asia josta voidaan hyvin olla eri mieltä
- että sopisivat "suomalaiseen sukunimeen" ei ole todiste, siihen kun näkyy "sopivan" niin moni muukin
- että ne olisivat "muuten valtavasti lisääntyneet" ei lainkaan pidä paikkaansa.
Eivät ne ole mitään suomalaisia etunimiä, vaan kuuluvat jonkun silloin tällöin mainostamiin "uusiin kauniisiin nimiin".
Niitä voisi "niminä" mieluumminkin rinnastaa ns. roskaruokaan. - Liinu
manta-täti vakavana kirjoitti:
"Odessa,Melissa,Vanessa,Alissa kaikki hyvin kauniita nimiä,helppo lausua ja kirjoittaa,ja sopii suomalaiseenkin sukunimeen." - Vai niin.
Totta on, että ne on helppo lausua ja kirjoittaakin, jos tuntee kirjaimet.
Mutta
- että ne olisivat "kaikki hyvin kauniita" on asia josta voidaan hyvin olla eri mieltä
- että sopisivat "suomalaiseen sukunimeen" ei ole todiste, siihen kun näkyy "sopivan" niin moni muukin
- että ne olisivat "muuten valtavasti lisääntyneet" ei lainkaan pidä paikkaansa.
Eivät ne ole mitään suomalaisia etunimiä, vaan kuuluvat jonkun silloin tällöin mainostamiin "uusiin kauniisiin nimiin".
Niitä voisi "niminä" mieluumminkin rinnastaa ns. roskaruokaan.Onhan niitä ennekin kansainvälisiä nimiä tänne tullut,ja eipä niitä kummeksuta tänä päivänä .Käytössä ,kun ne vakiintuu,niin ei kukaan ajattele esim.Amandasta,että onpa erikoinen ulkolainen nimi! Odessat,Vanessat,Melissat saa koko ajan lisää suosioita,turha siinä on motkottaa ,että ovat nimene roskaruokaa.Aika kulkee eteenpäin ja nimet ajan mukana.Olishan se tosi OUTOA jo etunimet ei ikinä muuttuis täällä mihinkään!
- donna
Kyllähän se Vanessa, Odessa ja Alissa sointuu
hyvin yhteen :-)
Itse kyllä ajattelisin, että juuri tuo Alissa
on vähän väkisin väännetty tohon muotoon, koska
itse miellän sen enemmänkin Alisaksi(eli 1:llä s:llä)...
Vaikea sanoa kummalla on ollut enemmän päätös valtaa
nimeä valitessa:)
Kai JariSSa on ollut myös miestä sanoa mielipiteensä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437