Onko kellään kokemuksia kasveista joita levytetrat EIVÄT SYÖ??? Kummasti tuntuu kelpaavan kaikki kasvit! Vielä eivät ole mutustaneet kasveja ihan tyngäksi, mutta pikkuhiljaa... ja leviksetkin ovat vielä melko pieniä, mitäs sitten kun ne ovat täysikasvuisia??? Akvaariossa on eräs sipulikasvi joka ei ole vielä alkanut hupenemaan, muistaakseni nimi on isokriinumi tai jotain. Se vaan ei oikein miellytä meikäläisen silmää... Muoviset kasvitkin on melko haljuja ja kuulemma levytetroilla on tapana haukkailla niitäkin, ei varmaan hyvä jos kalan massuun menee muovia... Ideoita?
Levytetra ja kasvit
3
378
Vastaukset
- patu
Ooks kokeillut? Vaikkakin ovat hidas kasvuisia niin ei meillä ainakan aikoinaan kelvannut???
Myös ravintona annettavaa Spirulina hiutale pitää surimman tuho vimman loitolla.- tellu
tuota samaista kasvia melko pienenä ja hyvin tuntuu kelpaavan. Ei varmaan leviksiä turhaan sanota kasvispiraijoiksi???
- MEPA
tellu kirjoitti:
tuota samaista kasvia melko pienenä ja hyvin tuntuu kelpaavan. Ei varmaan leviksiä turhaan sanota kasvispiraijoiksi???
MOI
MULLA ON KYSEISIÄ KALOJA 4 KPL.ONGELMA OLI SAMA KAIKKI KASVIT SYÖTIIN,MUTTA LOPULTA KEKSIN RATKAISUN. HERNEET...NIILLE TÄYTYY VAIN YKSINKERTAISESTI ANTAA HERNEITÄ JOKA PÄIVÄ.KAUPAN PAKASTEALTAASTA LÖYTYY...MUTTA NE PITÄÄ KUORIA.TEE SEURAAVASTI.OTA NOIN 10 HERNETTÄ PAKASTEESTA NYRKKIISI JA LÄMITÄ NIITÄ KUUMAN VEDEN ALLA JA PAINA "SISUSTA POIS"
OLEN ANTANUT MYÖS JOSKUS POHJAKALOILLE TARKOITETTUA LEVÄTABLETTEJA. NIITÄ VOI LAITTA MATKAN AJAKSI RUOKINTA-AUTOMAATTIIN. MEILLÄ VIIKON MATKAN JÄLKEEN TAHTOO OLLA KASVIT SYÖTY.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635162Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2554241Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty643848Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1372216Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.221574Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar631260Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6949- 94879
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii32862entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137847