Miltä nettisivuilta saisin tietoa saksasta tilattavista lastenvaunuista? olisin todella kiinnostunut..
Lastenvaunuja saksasta
6
12800
Vastaukset
- ...
Itse tilasin Saksasta vaunut ja toimitus sujui moitteettomasti. Osoite jonka kautta vaunut tilasin oli www.pingpong-online.com
- mie
www.babyonlineshop.de, erittäin selkokieliset sivut ja helppoa tilata. Kuosit ja kaikki hyvin esillä.. itse tilasin...
- vaunufriikki
mie kirjoitti:
www.babyonlineshop.de, erittäin selkokieliset sivut ja helppoa tilata. Kuosit ja kaikki hyvin esillä.. itse tilasin...
Kun tilaa lastenvaunut tms. Saksasta kannattaa muistaa, että takuuviat, korjaukset ja varaosat hoidetaan myös vain siellä. Takuukorjaukset vievät käytännössä aikaa 3-4 viikkoa ja vaunut ovt poissa käytöstä. Kokemuksesta voin sanoa, että vaunuihin kovasta käytöstä kelissä kuin kelissä voi tulla vikoja. Kannattaa myös säästää pakkauslaatikot ym. mahdollista kuljetustarvetta varten.
- nimimerkki
vaunufriikki kirjoitti:
Kun tilaa lastenvaunut tms. Saksasta kannattaa muistaa, että takuuviat, korjaukset ja varaosat hoidetaan myös vain siellä. Takuukorjaukset vievät käytännössä aikaa 3-4 viikkoa ja vaunut ovt poissa käytöstä. Kokemuksesta voin sanoa, että vaunuihin kovasta käytöstä kelissä kuin kelissä voi tulla vikoja. Kannattaa myös säästää pakkauslaatikot ym. mahdollista kuljetustarvetta varten.
http://uutiskirje.kuluttajavirasto.fi/kuluttajaoikeus/8_2006/fi_FI/valmistajan_vastuu
- nimimmmm
nimimerkki kirjoitti:
http://uutiskirje.kuluttajavirasto.fi/kuluttajaoikeus/8_2006/fi_FI/valmistajan_vastuu
Takuu on voimassa Suomessa, mutta tuotteen joutuu lähettämään Saksaan omin kustannuksin takuukorjausta varten... saattaa tulla kalliiksi.
- sama nimimerkki
nimimmmm kirjoitti:
Takuu on voimassa Suomessa, mutta tuotteen joutuu lähettämään Saksaan omin kustannuksin takuukorjausta varten... saattaa tulla kalliiksi.
Ei todellakaan tarvitse lähettää. Otappa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja tarkista asia uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576