Tyhmimmät keskustelijat täällä,gallup

kyllästynyt

Ketkä tällä palstalla onnistuvat puhumaan mahdollisimman paljon jostain kuin itse musiikista tai keskittävät voimavaransa toisten haukkumiseen ym. Itse annan ääneni CARITAN nimiselle henkilölle. Olen kiinnostunut lukemaan tältä palstalta asiallisia juttuja tanssimusiikista, mutta koko palsta on mennyt vain artistien haukkumiseksi. Mitä järkeä kuunnella tai seurata koko alaa jos kaikki vaan vit...aa ???

7

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura-a-a-a

sulla aihe! Kaivamalla kaivoin ton nimerkin viestit ja pakko sanoa et meet kyl ihan metsään. Asiallisestihan tuo kommentoi, mutta saiko asiallisia vastauksia esimerkiks sulta? Ja onko tämä keskustelu asiallinen ja musaan liittyvä? Mua vit..taa sun kaltaiset tyypit, jotka menee heti henkilökohtaisuuksiin, ku saa mielestään väärän vastauksen. Sananvapaus on hieno asia ja viel hienompi kun osaa asiansa perustella. Kuten caritan. Sulla ois oppia otettavana!

Ei taida sulla olla ees munaa nimimerkillä kirjoitella. Nurkan takaa on NIIN kiva huudella, eikö? Taitaa sulla olla jotain henkilökohtaista sitä nimimerkkiä vastaan ku jaksoit sen esiin kaivaa, vaikka tääl joka päivä keskusteluja laulajista ja aiheet ei liipase läheltäkään itse musiikkia.

• Kikka

Se yks fanaattinen Kari Tapio- fani on ainakin aika rasittava.

• Sivustaseurannu

Kikka! Pelkkää artistien haukkumista, mitään hyvää et keksi muista kuin Tapsasta.

• anu
        Sivustaseurannu kirjoitti:

Kikka! Pelkkää artistien haukkumista, mitään hyvää et keksi muista kuin Tapsasta.

Ihan samaa mieltä,Justiina on toinen samanlainen.

• nimimerkki
        anu kirjoitti:

Ihan samaa mieltä,Justiina on toinen samanlainen.

joutais mun mielest pois palstalta typerine juttuineen, joista paistaa ihan joku muu ressukkaa kiusaava juttu.. pois palstalta...ehdottomasti!!!

• jos annan ääneni sulle...oot kerran liittynyt samaan sakkiin.

• Hra.Naagel

kelpaanko teille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe