Ketkä tällä palstalla onnistuvat puhumaan mahdollisimman paljon jostain kuin itse musiikista tai keskittävät voimavaransa toisten haukkumiseen ym. Itse annan ääneni CARITAN nimiselle henkilölle. Olen kiinnostunut lukemaan tältä palstalta asiallisia juttuja tanssimusiikista, mutta koko palsta on mennyt vain artistien haukkumiseksi. Mitä järkeä kuunnella tai seurata koko alaa jos kaikki vaan vit...aa ???
Tyhmimmät keskustelijat täällä,gallup
7
591
Vastaukset
- Laura-a-a-a
sulla aihe! Kaivamalla kaivoin ton nimerkin viestit ja pakko sanoa et meet kyl ihan metsään. Asiallisestihan tuo kommentoi, mutta saiko asiallisia vastauksia esimerkiks sulta? Ja onko tämä keskustelu asiallinen ja musaan liittyvä? Mua vit..taa sun kaltaiset tyypit, jotka menee heti henkilökohtaisuuksiin, ku saa mielestään väärän vastauksen. Sananvapaus on hieno asia ja viel hienompi kun osaa asiansa perustella. Kuten caritan. Sulla ois oppia otettavana!
Ei taida sulla olla ees munaa nimimerkillä kirjoitella. Nurkan takaa on NIIN kiva huudella, eikö? Taitaa sulla olla jotain henkilökohtaista sitä nimimerkkiä vastaan ku jaksoit sen esiin kaivaa, vaikka tääl joka päivä keskusteluja laulajista ja aiheet ei liipase läheltäkään itse musiikkia. - Kikka
Se yks fanaattinen Kari Tapio- fani on ainakin aika rasittava.
- Sivustaseurannu
Kikka! Pelkkää artistien haukkumista, mitään hyvää et keksi muista kuin Tapsasta.
- anu
Sivustaseurannu kirjoitti:
Kikka! Pelkkää artistien haukkumista, mitään hyvää et keksi muista kuin Tapsasta.
Ihan samaa mieltä,Justiina on toinen samanlainen.
- nimimerkki
anu kirjoitti:
Ihan samaa mieltä,Justiina on toinen samanlainen.
joutais mun mielest pois palstalta typerine juttuineen, joista paistaa ihan joku muu ressukkaa kiusaava juttu.. pois palstalta...ehdottomasti!!!
jos annan ääneni sulle...oot kerran liittynyt samaan sakkiin.
- Hra.Naagel
kelpaanko teille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883