puhelinkuuluvuus??

hapa

Hei!! Millainen mahtaa olla verkon peittoalue Agadirissa? Omistan DNA-liittymän, joten haluaisin ihan tietoa siitä miten on kuuluvuuden laita ??

6

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YKS.VAAN

Dna liittymä ei toimi Agadirissa. Kannattaa ostaa puhelinkortti, tulee muuten paljon halvemmaksi kun soittaa omalla liittymällä.

• Kalevi

DNA ei ainakaan keväällä kuulunut Agadirissä. Itse ostin Meditelin prepaid kortin, ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Keväällä oli vielä varsin edullisia tarjouksia eli 100 dirhamilla sai 200 dirhamin edestä puheaikaa jne. En tiedä onko se vielä voimassa. No huomenna sen näkee.Muistaakseni yksi liittymä Javal- niminen ei toiminut suomeen.Siellä on ollut vielä yksi operaattori IAM- niminen, mutta siitä en tiedä.

• DNA
        Kalevi kirjoitti:

DNA ei ainakaan keväällä kuulunut Agadirissä. Itse ostin Meditelin prepaid kortin, ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Keväällä oli vielä varsin edullisia tarjouksia eli 100 dirhamilla sai 200 dirhamin edestä puheaikaa jne. En tiedä onko se vielä voimassa. No huomenna sen näkee.Muistaakseni yksi liittymä Javal- niminen ei toiminut suomeen.Siellä on ollut vielä yksi operaattori IAM- niminen, mutta siitä en tiedä.

Dna pelaa Kongossa ja St.Luciassakin
        Karibialla muttei lainkaan suomalaisten
        lomamaassa Marokossa.

• Kalevi
        DNA kirjoitti:

Dna pelaa Kongossa ja St.Luciassakin
        Karibialla muttei lainkaan suomalaisten
        lomamaassa Marokossa.

Tama teksti on varmasti oudon nakoista, koska en tieda mista mahtaa loytya parin meidan vokaaliemme ylamerkit.Taalla kuuluu myoskin Kolumbus.Meditelilla ei ole talla hetkella aikaisemmin mainitsemaani tarjousta.Itse kaytan Meditelin prepaid korttia, ja se on mielestani edullinen.-Internetin kaytto taalla maksaa 8-10 dirhamia tunti. Yksi dirham on talla hetkella noin 0,10 euroa.Ns internet kahviloita loytyy useita.

• kuuluvuus..
        Kalevi kirjoitti:

Tama teksti on varmasti oudon nakoista, koska en tieda mista mahtaa loytya parin meidan vokaaliemme ylamerkit.Taalla kuuluu myoskin Kolumbus.Meditelilla ei ole talla hetkella aikaisemmin mainitsemaani tarjousta.Itse kaytan Meditelin prepaid korttia, ja se on mielestani edullinen.-Internetin kaytto taalla maksaa 8-10 dirhamia tunti. Yksi dirham on talla hetkella noin 0,10 euroa.Ns internet kahviloita loytyy useita.

Kolumbus on käytännössä
        Elisan liittymätyyppi ja
        kuuluu täsmälleen samoin
        kuin Elisakin.

• nova

Itse kävin agadirissa nyt viime kuussa ja puhelin kuuluvuus ei meillä ainakaan ollut minkäänlainen.
      Kellään ei oikein ihan kunnolla toiminut matkapuhelin eikä toisia saatu kiinni, mutta loma oli muuten paras tähänastisista!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4185
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      97
      2327
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      1009
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      880
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      864
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. 36
      796
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe