puhelinkuuluvuus??

hapa

Hei!! Millainen mahtaa olla verkon peittoalue Agadirissa? Omistan DNA-liittymän, joten haluaisin ihan tietoa siitä miten on kuuluvuuden laita ??

6

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YKS.VAAN

Dna liittymä ei toimi Agadirissa. Kannattaa ostaa puhelinkortti, tulee muuten paljon halvemmaksi kun soittaa omalla liittymällä.

• Kalevi

DNA ei ainakaan keväällä kuulunut Agadirissä. Itse ostin Meditelin prepaid kortin, ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Keväällä oli vielä varsin edullisia tarjouksia eli 100 dirhamilla sai 200 dirhamin edestä puheaikaa jne. En tiedä onko se vielä voimassa. No huomenna sen näkee.Muistaakseni yksi liittymä Javal- niminen ei toiminut suomeen.Siellä on ollut vielä yksi operaattori IAM- niminen, mutta siitä en tiedä.

• DNA
        Kalevi kirjoitti:

DNA ei ainakaan keväällä kuulunut Agadirissä. Itse ostin Meditelin prepaid kortin, ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Keväällä oli vielä varsin edullisia tarjouksia eli 100 dirhamilla sai 200 dirhamin edestä puheaikaa jne. En tiedä onko se vielä voimassa. No huomenna sen näkee.Muistaakseni yksi liittymä Javal- niminen ei toiminut suomeen.Siellä on ollut vielä yksi operaattori IAM- niminen, mutta siitä en tiedä.

Dna pelaa Kongossa ja St.Luciassakin
        Karibialla muttei lainkaan suomalaisten
        lomamaassa Marokossa.

• Kalevi
        DNA kirjoitti:

Dna pelaa Kongossa ja St.Luciassakin
        Karibialla muttei lainkaan suomalaisten
        lomamaassa Marokossa.

Tama teksti on varmasti oudon nakoista, koska en tieda mista mahtaa loytya parin meidan vokaaliemme ylamerkit.Taalla kuuluu myoskin Kolumbus.Meditelilla ei ole talla hetkella aikaisemmin mainitsemaani tarjousta.Itse kaytan Meditelin prepaid korttia, ja se on mielestani edullinen.-Internetin kaytto taalla maksaa 8-10 dirhamia tunti. Yksi dirham on talla hetkella noin 0,10 euroa.Ns internet kahviloita loytyy useita.

• kuuluvuus..
        Kalevi kirjoitti:

Tama teksti on varmasti oudon nakoista, koska en tieda mista mahtaa loytya parin meidan vokaaliemme ylamerkit.Taalla kuuluu myoskin Kolumbus.Meditelilla ei ole talla hetkella aikaisemmin mainitsemaani tarjousta.Itse kaytan Meditelin prepaid korttia, ja se on mielestani edullinen.-Internetin kaytto taalla maksaa 8-10 dirhamia tunti. Yksi dirham on talla hetkella noin 0,10 euroa.Ns internet kahviloita loytyy useita.

Kolumbus on käytännössä
        Elisan liittymätyyppi ja
        kuuluu täsmälleen samoin
        kuin Elisakin.

• nova

Itse kävin agadirissa nyt viime kuussa ja puhelin kuuluvuus ei meillä ainakaan ollut minkäänlainen.
      Kellään ei oikein ihan kunnolla toiminut matkapuhelin eikä toisia saatu kiinni, mutta loma oli muuten paras tähänastisista!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      266
      3338
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      80
      1448
    3. 66
      1213
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1049
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      943
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      941
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      51
      932
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      787
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    10. Olet hirviö

Eikä kukaan saa mua muuttamaan mieltäni.
      Ikävä
      113
      716
    Aihe