Hei!! Millainen mahtaa olla verkon peittoalue Agadirissa? Omistan DNA-liittymän, joten haluaisin ihan tietoa siitä miten on kuuluvuuden laita ??
puhelinkuuluvuus??
6
994
Vastaukset
- YKS.VAAN
Dna liittymä ei toimi Agadirissa. Kannattaa ostaa puhelinkortti, tulee muuten paljon halvemmaksi kun soittaa omalla liittymällä.
- Kalevi
DNA ei ainakaan keväällä kuulunut Agadirissä. Itse ostin Meditelin prepaid kortin, ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Keväällä oli vielä varsin edullisia tarjouksia eli 100 dirhamilla sai 200 dirhamin edestä puheaikaa jne. En tiedä onko se vielä voimassa. No huomenna sen näkee.Muistaakseni yksi liittymä Javal- niminen ei toiminut suomeen.Siellä on ollut vielä yksi operaattori IAM- niminen, mutta siitä en tiedä.
- DNA
Kalevi kirjoitti:
DNA ei ainakaan keväällä kuulunut Agadirissä. Itse ostin Meditelin prepaid kortin, ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Keväällä oli vielä varsin edullisia tarjouksia eli 100 dirhamilla sai 200 dirhamin edestä puheaikaa jne. En tiedä onko se vielä voimassa. No huomenna sen näkee.Muistaakseni yksi liittymä Javal- niminen ei toiminut suomeen.Siellä on ollut vielä yksi operaattori IAM- niminen, mutta siitä en tiedä.
Dna pelaa Kongossa ja St.Luciassakin
Karibialla muttei lainkaan suomalaisten
lomamaassa Marokossa. - Kalevi
DNA kirjoitti:
Dna pelaa Kongossa ja St.Luciassakin
Karibialla muttei lainkaan suomalaisten
lomamaassa Marokossa.Tama teksti on varmasti oudon nakoista, koska en tieda mista mahtaa loytya parin meidan vokaaliemme ylamerkit.Taalla kuuluu myoskin Kolumbus.Meditelilla ei ole talla hetkella aikaisemmin mainitsemaani tarjousta.Itse kaytan Meditelin prepaid korttia, ja se on mielestani edullinen.-Internetin kaytto taalla maksaa 8-10 dirhamia tunti. Yksi dirham on talla hetkella noin 0,10 euroa.Ns internet kahviloita loytyy useita.
- kuuluvuus..
Kalevi kirjoitti:
Tama teksti on varmasti oudon nakoista, koska en tieda mista mahtaa loytya parin meidan vokaaliemme ylamerkit.Taalla kuuluu myoskin Kolumbus.Meditelilla ei ole talla hetkella aikaisemmin mainitsemaani tarjousta.Itse kaytan Meditelin prepaid korttia, ja se on mielestani edullinen.-Internetin kaytto taalla maksaa 8-10 dirhamia tunti. Yksi dirham on talla hetkella noin 0,10 euroa.Ns internet kahviloita loytyy useita.
Kolumbus on käytännössä
Elisan liittymätyyppi ja
kuuluu täsmälleen samoin
kuin Elisakin.
- nova
Itse kävin agadirissa nyt viime kuussa ja puhelin kuuluvuus ei meillä ainakaan ollut minkäänlainen.
Kellään ei oikein ihan kunnolla toiminut matkapuhelin eikä toisia saatu kiinni, mutta loma oli muuten paras tähänastisista!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232443Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531723Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu284974Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11974- 253964
- 146893
- 56844
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718