puhelinkuuluvuus??

hapa

Hei!! Millainen mahtaa olla verkon peittoalue Agadirissa? Omistan DNA-liittymän, joten haluaisin ihan tietoa siitä miten on kuuluvuuden laita ??

6

994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YKS.VAAN

Dna liittymä ei toimi Agadirissa. Kannattaa ostaa puhelinkortti, tulee muuten paljon halvemmaksi kun soittaa omalla liittymällä.

• Kalevi

DNA ei ainakaan keväällä kuulunut Agadirissä. Itse ostin Meditelin prepaid kortin, ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Keväällä oli vielä varsin edullisia tarjouksia eli 100 dirhamilla sai 200 dirhamin edestä puheaikaa jne. En tiedä onko se vielä voimassa. No huomenna sen näkee.Muistaakseni yksi liittymä Javal- niminen ei toiminut suomeen.Siellä on ollut vielä yksi operaattori IAM- niminen, mutta siitä en tiedä.

• DNA
        Kalevi kirjoitti:

DNA ei ainakaan keväällä kuulunut Agadirissä. Itse ostin Meditelin prepaid kortin, ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Keväällä oli vielä varsin edullisia tarjouksia eli 100 dirhamilla sai 200 dirhamin edestä puheaikaa jne. En tiedä onko se vielä voimassa. No huomenna sen näkee.Muistaakseni yksi liittymä Javal- niminen ei toiminut suomeen.Siellä on ollut vielä yksi operaattori IAM- niminen, mutta siitä en tiedä.

Dna pelaa Kongossa ja St.Luciassakin
        Karibialla muttei lainkaan suomalaisten
        lomamaassa Marokossa.

• Kalevi
        DNA kirjoitti:

Dna pelaa Kongossa ja St.Luciassakin
        Karibialla muttei lainkaan suomalaisten
        lomamaassa Marokossa.

Tama teksti on varmasti oudon nakoista, koska en tieda mista mahtaa loytya parin meidan vokaaliemme ylamerkit.Taalla kuuluu myoskin Kolumbus.Meditelilla ei ole talla hetkella aikaisemmin mainitsemaani tarjousta.Itse kaytan Meditelin prepaid korttia, ja se on mielestani edullinen.-Internetin kaytto taalla maksaa 8-10 dirhamia tunti. Yksi dirham on talla hetkella noin 0,10 euroa.Ns internet kahviloita loytyy useita.

• kuuluvuus..
        Kalevi kirjoitti:

Tama teksti on varmasti oudon nakoista, koska en tieda mista mahtaa loytya parin meidan vokaaliemme ylamerkit.Taalla kuuluu myoskin Kolumbus.Meditelilla ei ole talla hetkella aikaisemmin mainitsemaani tarjousta.Itse kaytan Meditelin prepaid korttia, ja se on mielestani edullinen.-Internetin kaytto taalla maksaa 8-10 dirhamia tunti. Yksi dirham on talla hetkella noin 0,10 euroa.Ns internet kahviloita loytyy useita.

Kolumbus on käytännössä
        Elisan liittymätyyppi ja
        kuuluu täsmälleen samoin
        kuin Elisakin.

• nova

Itse kävin agadirissa nyt viime kuussa ja puhelin kuuluvuus ei meillä ainakaan ollut minkäänlainen.
      Kellään ei oikein ihan kunnolla toiminut matkapuhelin eikä toisia saatu kiinni, mutta loma oli muuten paras tähänastisista!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2443
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1723
    3. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      284
      974
    4. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      974
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      253
      964
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      844
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      749
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      725
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      718
    Aihe