pimppi märkänä

liplap

..ihan on pimppi turvoksis ja kipee ku oon niin kiihottunu..mut mulla on tapana maksimoida nautinto ja ootella ihan viime tippaan asti.. mul on vapaapäivä niin on hyvä hiplailla ihan itekseen..pikkarit on ihan kosteena..tulis nyt joku ja ottais..ihan miten vaan..eih pakko jatkaa..ennen kuin saan ihan itekseen..ois joskus kiva runkkailla jonkun kaa yhtä aikaa...

23

15822

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ganisteri

meille niin voin nuolla sun pillusi kuivaksi.

• turpeena

Niin on täälläkin ihan pillu märkänä.Olisipa ihana jos joku tulisi ja nuolisi märkää ja paisunutta klitoristani aah. Haluaisin myös joskus maistaa toisen naisen märkää pillua, mutta mistähän sellaisen löytäisi?

• vaikkapa

tuolta bi-palstalta (tai lesbo)...eiköhän siellä kivoja nättejä tyttöjä löydy girl-on-girl-actioniin...

• Kris90

Pimppi märkänä tääläkin. Olisi ihana kun sitä hierottaisiin ja nuoltais kunnolla, myös rintojakin haluaisin että puristeltaisiin ja nuoltais pitkään.. rakastan niin kalua että ihan heikkoa tekee.

• Toki muutkin rohkeat ja kokeilunhaluiset naiset...

• Pinippi

Määkin oon pimppi märkänä!

• nam

Missä pinippi asustelee,kiinnostaisiko sinua pitkä ja harras nuolenta

• Pinippi

Oletkos sinä kirkonmiehiä?
        Kouvolassa.

• Pinippi

Kiinnostais! 😊

• nam

En ole harras uskovainen , mutta harras nuolija ,paneudun asiaan antaumuksella : ) haluaisitko Pinippi puh.numeroni,voitas kehttellä jotain kuumaa ja kivaa

• Pinippi

Tottakai pimppi haluaa sun puhelinnumeros! 😊

• Pinippi

Joo! 😊 Hauskaa pitää hauskaa... 😊

• nam

Pinippi soita niin saat heti hauskaa

• Pinippi

Mää oon aika villi kissa sitten... 😊

• nam

nam .nam, soita

• Mikä sun kik tunnus on Pinippi?

• Pinippi

Ootko homo?

• Pinippi

Luulitko ihan oikeasti että olen nainen? Vittu, sua pitäis vetää pataan!

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      28
      4978
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      61
      1839
    3. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      109
      1784
    4. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      108
      1628
    5. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      28
      1383
    6. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      220
      872
    7. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      861
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      40
      754
    9. Mitkä on ne piirteet

Mitkä kaivatussasi vetoaa tai mihin ihmiset kiinnittävät huomiota
      Ikävä
      53
      752
    10. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      51
      741
    Aihe