..ihan on pimppi turvoksis ja kipee ku oon niin kiihottunu..mut mulla on tapana maksimoida nautinto ja ootella ihan viime tippaan asti.. mul on vapaapäivä niin on hyvä hiplailla ihan itekseen..pikkarit on ihan kosteena..tulis nyt joku ja ottais..ihan miten vaan..eih pakko jatkaa..ennen kuin saan ihan itekseen..ois joskus kiva runkkailla jonkun kaa yhtä aikaa...
pimppi märkänä
23
15425
Vastaukset
- Ganisteri
meille niin voin nuolla sun pillusi kuivaksi.
- turpeena
Niin on täälläkin ihan pillu märkänä.Olisipa ihana jos joku tulisi ja nuolisi märkää ja paisunutta klitoristani aah. Haluaisin myös joskus maistaa toisen naisen märkää pillua, mutta mistähän sellaisen löytäisi?
- vaikkapa
tuolta bi-palstalta (tai lesbo)...eiköhän siellä kivoja nättejä tyttöjä löydy girl-on-girl-actioniin...
- Kris90
Pimppi märkänä tääläkin. Olisi ihana kun sitä hierottaisiin ja nuoltais kunnolla, myös rintojakin haluaisin että puristeltaisiin ja nuoltais pitkään.. rakastan niin kalua että ihan heikkoa tekee.
- Pinippi
Määkin oon pimppi märkänä!
- nam
Missä pinippi asustelee,kiinnostaisiko sinua pitkä ja harras nuolenta
- Pinippi
Oletkos sinä kirkonmiehiä?
Kouvolassa. - Pinippi
Kiinnostais! 😊
- nam
En ole harras uskovainen , mutta harras nuolija ,paneudun asiaan antaumuksella : ) haluaisitko Pinippi puh.numeroni,voitas kehttellä jotain kuumaa ja kivaa
- Pinippi
Tottakai pimppi haluaa sun puhelinnumeros! 😊
- Pinippi
Joo! 😊 Hauskaa pitää hauskaa... 😊
- nam
Pinippi soita niin saat heti hauskaa
- Pinippi
Mää oon aika villi kissa sitten... 😊
- nam
nam .nam, soita
Mikä sun kik tunnus on Pinippi?
- Pinippi
Ootko homo?
- Pinippi
Luulitko ihan oikeasti että olen nainen? Vittu, sua pitäis vetää pataan!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702