Milka-Maija Sara-riina
Enni-Anita Bettina
Jani-Jussi Veikkoeemeli
mitä tykkäätte?
meidän poppoo
3
502
Vastaukset
- Hihihi
paras
- helpomman elämän puolesta
Koska olemme nyt keskustelussa "Mikä lapselle nimeksi", oletan sinun kirjoittavan lapsistasi. Samoin oletan, että asut pesueesi kanssa Suomessa.
Olet antanut lapsillesi liian vaikeat nimet, koska sinun on vaikea muistaa niitä oikein!
Suomessahan ei ole yhtaan Sara-Riinaa, Enni-Anitaa tai Veikkoeemeliä.
Tarkista nyt vielä jostain virallisista papereista, mitkä ne lapsosten nimet olivatkaan ja kerro ne sitten meille. Mielenkiinnolla odotamme!
Ja ottakaa nyt kaikki muutkin tästä viestiketjusta opiksenne ja antakaa lapsillenne nimet, jotka helposti muistatte itsekin! - m....j....
Mulle ei selvinnyt, että onko sulla kolme vai kuusi lasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305627
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112921- 1862219
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631703Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan731517Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.731287- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201162