Tavaratilan suoja

Breikki

Tietääkö kukaan löytyykö Megane II Breakiin halvempaa tavaratilan suojaa, kuin Biliasta. Siellä tavaratilan kaukalomatto maksaa n. 170 euroa!!! Vai pitääkö alkaa itse leikkelemään muovimatosta?

12

5633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwerty

..löytyä. Itsekin kahlasin kaikki maailman sivut.

Eipä taida leikatusta kumimatostakaan olla ihan kaukalomaton hyötyä kun ajattelee tuota hiekan kertymistä. Muuten kyllä.

Toinen pointti: erehdyin kerran biltemasta ostamaan kumimattoa ja voi helvata sitä hajua.
      Kesti kauan ennen kuin siitä ällöttävästä hajusta pääsi eroon. Matto lähti pihalle :)

• Gigane II

Olin itsekin ostamassa tavaratilan kaukalomattoa Biliasta (ikuisesti kirottu olkoon Bilia!) mutta kuultuani hinnan kerroin mihin he voisivat minun puolestani rullalle käärityn mattonsa tunkea.

Siis vanha tonni neliömetrin palasta muotoon valettua muovia! Voi vi**u sentäs. Kyseisen osan sisäänostohinta on noin 1,5-2€ ja mekanon tuotantomäärät ovat sitä luokkaa ettei koneitakaan tarvitse ihan sadan ensimmäisen maton hintaan kuolettaa kuten näyttää nyt tapahtuvan.

Niin, ostin sitten bilteman uramaton (15€) ja leikkasin sen tarkasti muotoon mutta eihän tuo tietenkään yhtä hyvä ole kuin kaukalo koska urista sulanut lumi pääsee osittain valumaan lattialle. Tuoksu oli kyllä ensimmäisen viikon aika huumaava mutta kun ajan itse toisella autolla niin so what ;)

Jos jonkin web-kaupan joskus perustaisi niin ensimmäiseksi myyntiartikkeliksi rahtaisin kyllä jostain vinkuintiasta tällaisia 10 000% ylihinnoiteltuja tuotteita ja myisin niitä kohtuullisella 90% katteella!

• mja

Totta, olin ostanut Bilteman mattoa tarkoituksena laittaa Scencin tavaratilaan. Haju oli kotiin tultua niin ällö, että jätin sen auton viereen "tuulettumaan" . Viikon sateen, paisteen ym jälkeen haju oli ihan samanlainen. Sen jälkeen matto lensi roskikseen. -

Biltema on kaksijakoinen firma: toisaalta saa hyviä tuotteita uskomattoman edullisesti ja toisaalta saa huonoja tuotteita uskomattoman edullisesti. Vaikea sitä on kaupassa erottaa (paitsi haju). Toisaalta paikallinen CD Cadric ketjun firma kauppasi kumimattoa niin suolaiseen hintaan, että jäi ostamatta - vaikkei haissutkaan.

Biltemalla on ehkä joku (kiinalainen?) kumitehdas joka ilmeisesti ei poista kunnolla vulkanointijämiä. Ihan sama haju oli Bilteman sinänsä asiallisessa poravasarassa: kun laatikon avasi, niin haju pöllähti. Kaveri huomasi että haju tulee koneen verkkojohdosta. Antaa haista, raksalla haisee muutenkin!

• mja
        Gigane II kirjoitti:

Olin itsekin ostamassa tavaratilan kaukalomattoa Biliasta (ikuisesti kirottu olkoon Bilia!) mutta kuultuani hinnan kerroin mihin he voisivat minun puolestani rullalle käärityn mattonsa tunkea.

Siis vanha tonni neliömetrin palasta muotoon valettua muovia! Voi vi**u sentäs. Kyseisen osan sisäänostohinta on noin 1,5-2€ ja mekanon tuotantomäärät ovat sitä luokkaa ettei koneitakaan tarvitse ihan sadan ensimmäisen maton hintaan kuolettaa kuten näyttää nyt tapahtuvan.

Niin, ostin sitten bilteman uramaton (15€) ja leikkasin sen tarkasti muotoon mutta eihän tuo tietenkään yhtä hyvä ole kuin kaukalo koska urista sulanut lumi pääsee osittain valumaan lattialle. Tuoksu oli kyllä ensimmäisen viikon aika huumaava mutta kun ajan itse toisella autolla niin so what ;)

Jos jonkin web-kaupan joskus perustaisi niin ensimmäiseksi myyntiartikkeliksi rahtaisin kyllä jostain vinkuintiasta tällaisia 10 000% ylihinnoiteltuja tuotteita ja myisin niitä kohtuullisella 90% katteella!

Miksi purit kiukkuasi Bilian henkilökuntaan, eiväthän he määrää kyseisten Renault-tarvikkeiden hintoja, tuskin edes Biliakaan. Samoja näkyvät olevan muissakin Renault-myymälöissä. Toivottavasti olit oikeasti kohteliaampi, kuin täällä nimimerkin suojassa. Vai huudatko bensa-aseman kassalle myös kun myyvät sikahintaista menovettä?

Osta kouru halvemmalla ebaysta, myyvät £25 puntaa Megane II Breakiin
        http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4578460816&category=10410

• Meg II Break

Osta sellaista rullassa myytävää kura-/käytävämattoa, jossa on näppylät alapuolella. Voit leikata juuri sopivan mallisen helposti mattoveitsellä. Tulee siisti ja helppo pitää puhtaana. Kokemusta on. Värivaihtoehtojakin on aika paljon. Eikä haise!

• Gordini

Carbox merkkinen.Maksoin 65€.Vuosi sitten etsin mattoa kissojen ja koirien kanssa.Lopulta sain tilattua paikallisen Nissan/ Bmw liikkeen varaosa myyjän kautta.Sinänsä jännä juttu,että ei ainakaan sillon mitkään tarvikeliikkeet pystyneet toimittamaan sitä.

• mulle kanssa

Mistäs kylästä noin avulias myyjä löytyi? Tahtoo myös...

• Gordini
        mulle kanssa kirjoitti:

Mistäs kylästä noin avulias myyjä löytyi? Tahtoo myös...

Karikonautotalo Savonlinna

• mulle kanssa
        Gordini kirjoitti:

Karikonautotalo Savonlinna

siis kiitän ja kumarran

• AaaaaaaaA
      • pena

meidän mamma vaihto autoa ja kun mentiin hakemaan niin matto puuttui kysyin että missäs matto niin myyjä haki takahuoneesta ja pahoitteli että ei ollu paikallaan.Ei muuten maksanu yhtään ekstraa.

• Breikki

Nyt vihdoin saa tarvikeliikkeestä tavaratilankaukalomattoa Megane Breakiin. Olin Helsinki Motor Showssa ja Fixus-osastolla (www.fixus.fi), jossa sanoivat, että viikon 52 jälkeen mattoa saa tilattua/ostettua Suomessa. Hinta oli muistaakseni noin 60euroa (en muista tarkkaan), mutta kohtuullinen kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3646
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      855
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe