Miksi ? Matti Nykänen

Raimo Tuuliainen

Meitä on enemmän!
Tämän henkilön kriminaaliset käytösmallit on lehdellenne vahingolliset, sillä ne lähentelee "Psykopatiaa" siis täysin toisista välittämättä vain omaa itseään esille tuoden keinoja kaihtamatta. Tämä tulee kääntymään lehteänne vastaan, sillä meitä on monin verroin enemmän joilla ei ole halu tietää miten menee Matilla. Lyhyt psyko valmennushavainto lajissa mäkihyppy, siinä ei tarvitse älyä, motoriikka riittää ja kun itsesuojeluvaisto on yksinkerataisilla konsteilla saatu samaa liiketta vain fyysysesti toistaen tähän liittäen vauhdin, niin se on siinä. Joten järjen käyttö jo tuolloin häviää, joko kielteiseen tahi myönteiseen uhoon.

2

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urheilu tutkija (ei väit.)

Eikä ole vahingolliset, sinäkin ostat joka numeron ja luet kaikki Matti jutut silmät kiiluen, myönnä pois vaan. Sitäpaitsi jos laadit todella syvällisen psyko valmennushavainnon lajin mäki hyppy sielun omaiseen syöveriin et voi välttyä siltä selkeääkin selkeämmältä näkemykseltä, että mäki hyppy lajin systemaattinen harrastaminen semminkin kuin sen syvällinen hallitseminen mitalin saamisesta nyt puhumattakaan edellyttää täydellisen lihas koordinaatin hallitsemisen sekä jalkojen että käsi lihasten saumattoman yhteen sovittamisen. Fyysillisen voiman (mitä pitää taukoamatta harjoitteleman) lisäksi tämä mäki hyppy urheilu lajin menestyksekäs harrastaminen edellyttää sitkeitä aläy sekä harmoonisia itsensä hallitsemisen sekä hillitsemisen kykyjä eri osa alueilte erikseen sekä hormoonisena koko naisuutena. Eli summa summarun mäki hyppy on lajeista jaloin eritoten kun puhutaan urheilu lajeista. Eli jos on niin monta mestaruutta kuin Matti Nykänen voittanut on aivan yli vertainen ihmisenäkin. Olen sen täten todistanut....

• tällä kertaa

Äly? Oletkohan lapsonen vielä edes tutustunut koko sanaan.Menehän vielä kasvamaan, ja tule muutaman vuoden päästä uudestaan kirjoittelemaan, kun vaipat ovat vaihtuneet koulukirjoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe