Mikä ihmisiä vaivaa?

Rouva Äks

Olen viisikymppinen nainen, perheenäiti ja aviopuoliso. Ihmettelen tätä nykyajan meininkiä, kun miehet haluavat nuoria tyttöjä seurustelu- ja seksikumppanikseen. Ikäeroa voi hyvinkin olla 30 vuotta. Tuo ei enää ole järkeen käypä asia. Omien lapsien ikäisiä, huhhhh. Minusta ikäero pitää olla noin -/ 5 vuotta, silloin ollaan ajatusmaailmaltaan samankaltaisia, on yhteisiä muistoja tietyltä ajalta jne. Onkohan miehillä viidenkympin villitys tässä asiassa vai mikä.
Voihan sitä tietysti olla myös päinvastoin, vanhempi nainen ja nuori mies, mutta niitä harvemmin tapaa.
Mitä ajattelette tästä asiasta miehet ja naiset?

27

2166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koivunen

Nykyään erotaan niin helposti, että sinkkuja riittää miehissä sekä naisissa. Jokainen etsii ekstriimiä vai mitä pirua se on, uusia kokemuksia jotka kohahduttaa. Miehet etsii kadotettua nuoruuttaan nuorista naisista. Onhan meitä joka junaan ja jotkut jää jopa asemalle.

• tukkusutija

kun rupee jorma jögiin, niin veri pakenee päästä. on huonompi ajatella ja parempi paneskella.

ja paljonko sitä ajatellaan, kun bylsitään. eiköhän siinä ylensä vain kupeiden kuumetta seurata.

ja mistäköhän löytyy ne villiityneiden viiskymppisten partnerit. tuskin ne kaikki kakskymppisiäkään lienevät.

molin viiskymppinen kaukasees historias, vaan löyty silloin jo kaltaisiasi "enkeleitä" matkaan tunkemaan.

• Jermu

Olen aina katsellut ja tulen aina katselemaan huoliteltuja naisia sopivan kiinnostuneena. Pakkokos se on joka paikkaan kuitenkaan "kärsäänsä" työntää.
      Miksi aina miehia sorretaan. Eikös se olis oikea paikka syyllistää nuo parikymppiset naiset, jotka vonkaavat itselleen kaikki kokemusta hankkineet miehet ja kokemusta hankkineet naiset jäävät yksin vähemmistöön. Laita tämä kirjoituksesi tuonne 20 palstan naisille. Ne on varmasti kauhean syyllisiä tähän olettamaasi tilanteeseen. Niiiiiiiiiiiiiiin !

• Rouva Äks

Luulisin viisikymppisillä äijänköriläillä olevan enemmän aivokapasiteettia kuin nuorilla huithapelityttösillä. Siksi laitan 80 prosenttisesti vastuun miehen hartioille. Lapsiahan kaksikymppiset vielä on.

• lakkaisit jo
        Rouva Äks kirjoitti:

Luulisin viisikymppisillä äijänköriläillä olevan enemmän aivokapasiteettia kuin nuorilla huithapelityttösillä. Siksi laitan 80 prosenttisesti vastuun miehen hartioille. Lapsiahan kaksikymppiset vielä on.

äkseeraamasta ja moralisoimasta. Ihminen luetaan aikuiseksi ja vastuullisiksi 18 ikävuoden jälkeen, se siitä. Niin kauan kuin itse olet omassa liitossasi, on helppo "tätilöidä". Mutta jos sattuukin vielä elämäsi varrella, että toinen lähteekin liitostasi joko sitten nuoremman tai vanhemman matkaan, niin siinäpä olet yksin mielipiteinesi. Joudut ne vielä moneen kertaan tarkastelemaan uudelleen, pitääkö entiset puheesi... terveisin, tämän kokenut

• Rouva Äks
        lakkaisit jo kirjoitti:

äkseeraamasta ja moralisoimasta. Ihminen luetaan aikuiseksi ja vastuullisiksi 18 ikävuoden jälkeen, se siitä. Niin kauan kuin itse olet omassa liitossasi, on helppo "tätilöidä". Mutta jos sattuukin vielä elämäsi varrella, että toinen lähteekin liitostasi joko sitten nuoremman tai vanhemman matkaan, niin siinäpä olet yksin mielipiteinesi. Joudut ne vielä moneen kertaan tarkastelemaan uudelleen, pitääkö entiset puheesi... terveisin, tämän kokenut

luetaan aikuiseksi jo 18-vuotias, mutta onko asia todella näin elävässä elämässä. Ei varmasti ole.
        Itselleni ei ole käynyt näin ikävästi, että olisin mieheni nuoremmalle menettänyt, tulipahan vain tämä aihe mieleeni kun tuttavapiiristä näitä löytyy kaksin kappalein.

Tämä on mielipiteeni tästä asiasta, pidä sinä omasi.

• Jermu
        Rouva Äks kirjoitti:

sen vierestä siis. Yrität syyllistää ja yleistää miehiä...Mutta se ei tule onnistumaan !
        Nykyajan nuoret yleensäkin ovat niin täynnä tietoa (ja itseään), ettei mitkään viiskymppisten miesten tai naisten luritukset mene läpi heidän muureistaan.
        Jos tuollainen pariskunta todellakin syntyy, niin sillehän ei mitään mahda. Ehkä ne tykkää toisistaan ihan oikeasti niin paljon, oletkos ajatellut sitä?

• Sisko
        Jermu kirjoitti:

sen vierestä siis. Yrität syyllistää ja yleistää miehiä...Mutta se ei tule onnistumaan !
        Nykyajan nuoret yleensäkin ovat niin täynnä tietoa (ja itseään), ettei mitkään viiskymppisten miesten tai naisten luritukset mene läpi heidän muureistaan.
        Jos tuollainen pariskunta todellakin syntyy, niin sillehän ei mitään mahda. Ehkä ne tykkää toisistaan ihan oikeasti niin paljon, oletkos ajatellut sitä?

Olet sitä mieltä, että miehiä turhaan syylistetään.

Minä en ainakaan ole kuulut, että joku nainen käytti hyväksi 3 kk vanhaa poikavauvaa.

• Jermu
        Sisko kirjoitti:

Olet sitä mieltä, että miehiä turhaan syylistetään.

Minä en ainakaan ole kuulut, että joku nainen käytti hyväksi 3 kk vanhaa poikavauvaa.

Aivan eri asiaa nyt ja tiedät sen itsekkin.
        Rikos on rikos ja siitä kuuluukin saada rangaistus.
        Et ole siis kuullut sellaisesta teosta. Parempi siis niin???? Minä tuossa luin ihan riittävästi tekstiä hyväksikäyttötapauksesta, jossa perheen äiti ja isä yksissä tuumin myivät lapsiaan Ranskassa kyläläisten "tarpeisiin". Nyt on tulossa isot käräjät siitä, kuinka isollaan tuo rinki on todellisuudessa pyörinyt tuossa piskuisessa kylässä ja ketä kaikkia on ollut mukana.
        Se, että et ole kuullut noista tapauksista, ei siis todista mitenkään, että niitä ei tapahtuisi.
        Siinä ollaan kyllä oikeassa, kun sanotaan miesten olevan suurinpana ryhmänä tekemässä noita rikoksia.
        Alkuperäinen avaus kosketti parikymppisten naisten ja viiskymppisten keskinäistä kanssakäymistä ja siinä ei ole rikollista toimintaa, vaan yhteinen päätös.
        Jos joku kajoaisi lapsiini, niin luultavasti tuo tyyppi kokisi "sumujen yön"...

• -G-
        Jermu kirjoitti:

mistä rva x (vai mite se ny meni?) syyllistää minua, eli juttelemaan sinullekin!(mielistelee?)???
        Tää on jo vanha ketju, löysin ihan vahingos, sen enempää sitä selittelemättä miks.
        Teitä miehiä syyllistetään usein enemmästä jopa mihin te ees kykenette. Näin on juttu. Mä nauran nyt* ;D
        Ei mut oikeesti mun piti sanoa että jo alle kaks kypäsenä en todellakaan antanut yhdenkään ukon käyttää mua hyväkseni, mä käytin heitä hyväkseni. ;D -ollapa viel yht nuor ja yht kaunis. Olin Otavan kauneuskisoissakin eka. (vuonna anno siis ja 17v. valehtelin olevani 18. että pääsin 'Huvikumpuun' sisälle, joka oli sen ravintolan nimi! Pikku erhe ehkä, mut en oo koskaan väittänytkään olleeni aina kiltti (alleviivattuna sana "aina") ;)
        No niin, mielistelinkö minä sinua nyt???? ;D
        pusi pusi ja sitä rataa, voi että mua väsyttää ja hiukoo, mut viel on ajomiehen kans vaihetava pari vitsikästä... ;DDD
        OON KATOS MIESTEN NIELIJÄ JA MIKÄ IKÄLUOKKA TAHANSA TEHOO...

VITSI VITSI, MUA ALKO RIEPOO TOI KIRJOITUS NEITI ROUVA EKS EKS LTÄ.... (hups, isot jäi päälle vahingos)

• tarkoitin kyl
        Jermu kirjoitti:

aikalaila erilailla kuin tuos annoin ehkä ymmärtää ( siitä ett käytin miestä/iä hyväkseni) voi vitsi, mä en oo taaskaan nukkunu yhtään, ja kun mä jo tuos jokuaika sit pääsin ees melkein oikeeseen unirytmiin. Tuohon selitys ottaisi kahden palstan tilan,joten en ees aloita. :)))

• mamma

Jos seksiseuraa kaipaa niin eihän siinä paljon yläpäätä kysytä silloin sopii nuoremmat oikein hyvin. Mitä tulee taas henkiseen puoleen niin, mies, joka seurustelee 30vuotta itseään nuoremman kanssa ei voi olla kovinkaan kypsä henkisesti.

• Jermu

henkisestikin entiseen tilanteseen ja saa sitten vaihtelua 20 palstan veitikkamaisten tyttärien avustuksella. Minun mielestäni tämä miesten kiusaaminen saa nyt loppua. Menkää naiset tuonne 20 palstalle tulevia 50 opettamaan. Jag har talat! Kjäh!

• vio-letti

Muistan... Joskus - kauan sitten - 28 vuotiaana vastaeronneena olin vielä nuori ja nätti ja lähdin katselemaan mitä olisi tarjolla. Tapasin erään oikein mukavan, varakkaan, tyylikkään ja ikäisekseen kaikin puolin hyvän näköisen miehen soittoravintelissa. Oh herrejee! kun hän osasi tanssia jumalallisesti!!! Siitä tapaamisesta kehkeytyi pieni, nätti rakkaustarina.

Mutta se rakkaus jäi "ystävyysrakkaudeksi" koska hän oli minun mielestäni ihan liian vanha. Hän oli silloin vähän päälle neljänkymmenen. Muistan vieläkin että se tuntui kuin olisi isänsä kanssa halistellut...ei, "siitä" ei tullut yhtään mitään...

Mutta ystäviä olemme vielä tänäkin päivänä :)

No, joillekin se sopii ja on ihan oikein, että kumppani sänkykammarissa on isipapan ikäinen, mutta ei kaikille... ;)))

• M57

katsella nuoria ja kaunisvartaloisia nuoria naisia. Ja jos vielä koskea saa, mikäs sen nautittavampaa. Setä opettaisi mielellään elämän salaisuuksia.

• AikasAikuinenNainen

Nauratti tuo "Setä opettaa", mutta mitä setä saa:))) Eroottisena aikuisena NAISENA en suinkaa "tätinä" lähtisi opettamaan nuorta miestä:))Rakastan rakastelemista niin paljon,että annan vuodekumppanille "lentoa" ja uskon tietäväni ja kokeneeni, että aikuinen MIES osaa lennättää minua ja nauttii siintä itsekkin. Uskon kyllä ja suonkin sen nuorten naisten ihailun en minäkään käännä' katsettani nuorilta urhoilta, MUTTA hei hei........vuoteeseeni en heitä ottaisi:)) kaikkea hyvää " Hemmotelkaa itseänne"

• täti
        AikasAikuinenNainen kirjoitti:

Nauratti tuo "Setä opettaa", mutta mitä setä saa:))) Eroottisena aikuisena NAISENA en suinkaa "tätinä" lähtisi opettamaan nuorta miestä:))Rakastan rakastelemista niin paljon,että annan vuodekumppanille "lentoa" ja uskon tietäväni ja kokeneeni, että aikuinen MIES osaa lennättää minua ja nauttii siintä itsekkin. Uskon kyllä ja suonkin sen nuorten naisten ihailun en minäkään käännä' katsettani nuorilta urhoilta, MUTTA hei hei........vuoteeseeni en heitä ottaisi:)) kaikkea hyvää " Hemmotelkaa itseänne"

Olen päälle viisikymppinen aikuinen nainen. Tottakai katselen mieluummin nuorempia hyvävartaloisia miehiä kun ikäisiäni, sehän on jo luonnon laki, katsella kauniita ja komeita.

Ja sinkkunaisena olen nauttinut myös nuorempien miesten vuodekumppanuudesta. Ei heitä tarvitse opettaa...:))

• Tuija
        AikasAikuinenNainen kirjoitti:

Olen aika nuoren näköinen ikäisekseni. Ja omistan tosi huonon viinapään. Kerran kauan kauan sitten. (lue kymmenen vuotta) Tapasin ravintelissa mukavan, hyvin tanssivan nuoren miehen. Ilta meni siihen, että löysin itseni tämän kaverin kotoa. "Voi sitä juhlaa" Ei tullut pojalle hiki ei väsy" Vaan se aamu. Katsoin ylioppilas kuvaa. Kuulemma samana vuonna otettu. Lisänä koputettiin ovelle ja isi pyysi nuoret aamukahville. Siis sinne pakotettiin. Miten muuten olisin naamani säilyttänyt? Ihan rentona siinä kaikki jutteli. Paitsi minä. Äkkiä kotiin. Elämäni hirvein tilanne.

• valita kumppaninsa ihan oman makunsa mukaan.
      Minua ei kiinnosta, mitä aikuiset tekevät keskenään.

Ihmisillä on erilaisia tarpeita ja ajatuksia.
      Kunnioitan ihmisten yksityisyyttä ja heidän oikeuttaan omiin valintoihinsa. He vastaavat niistä itse ja joutuvat itse elämään niiden kanssa. Omasta mielestäni tässä iässä /- 15 vuotta merkitsee samaa kuin /- 2 vuotta 2-kymppisenä. Ei ikä kerro paljonkaan ihmisen henkisestä tai fyysisestä vireydestä. Olen omassa tuttavapiirissäni tavannut joitain alle 50-vuotiaita "vanhuksia" ja joitain 80-vuotiaita ihania, reippaita, monella tavoin aktiivisia ihmisiä.

Yksityisasiat ovat yksityisasioita ja kahden kauppa on kolmannen korvapuusti.;)

PS: Jos kotona on asiat hyvin ja parisuhdetta hoidetaan hyvin, ei juurikaan tarvitse pelätä vihreätä ruohoa aidan toisella puolella.

• äiti näytti teidän ketjun m...

Miten minä en näe pareja, joissa nainen on huomattavasti nuorempi miestä??? Joskus saatan nähdä, mutta en todella usein. Samalla lailla joskus näen pareja, joissa nainen on vanhempi miestä. Eniten näen pareja, jotka ovat suunnilleen samanikäisiä. Ei kai nyt henkkareita kysytä siinä vaiheessa, kun aletaan seurustelemaan, ihastutaan, rakastutaan?????
      En todella usko, että kukaan kasikymppinen rakastuisi viisikymppiseen mieheen, jolla on eletty elämä takana ja lapsia. Huit hait, turhaa puhetta. Ei ainakaan minun kaverippirissä ole sellaisia tyttöjä, jotka seurustelisivat vanhojen ukkojen kanssa. En tunne KETÄÄN sellaista.

No, moikka
      Mari

• Jos tämä vanha mies on riittävän varakas, niin kyllä monet 20-vuotiaatkin alkavat pitää "oikeaa rakastumista" mahdollisena. Onko se sitten rakkautta tähän elähtäneeseen mieheen vai pelkkään rahaan, siitä ei moni osaa sanoa mitään.

• ex- nuori nainen

.. ne tekee niitten nuorten naisten kanssa jotain ihan muuta. Tai ainakin yrittää tehdä. Ei sellasilla ole mitään väliä mistään yhteisistä ajatusmaailmoista. Pääasia, että mahdollisimman nuori ja nätti nainen jaksaa hoidella ja saa kokea vielä miehisyyttä. Kokemuksesta tiedän, kun olen parin puoli-impotentin ukon hoidellut. Nyt alkaa ikää ja vaivoja olla itsellä niin paljon ettei enää jaksa. Ja itsetuntoa, ettei tarvi ketään miellyttää.

• vara parempi

olen 50 ja etsin itselleni 20v vanhempaa miestä.
        Mitään muuta ei tartte olla kun rahaa ja paljon.
        Jos et osaa keskustella voin kyllä hoitaa tuon puhe puolen.
        Sänkyhommatkin kyllä hoituu ,jos sulla ei ,niin otetaan varamiespalvelusta apua.
        Niin ja mökki tietenkin pitää olla ja soutuvene,rakastan soutamista ja huopaamista.

• Ei valehtelija

Niin mikä-sitä voit kysyä itseltäsi!Miksi ootte tätimäisiä?Itse olen pitkälettinen mies enkä todellakaan halua jotain 50v muijaa,ja mikä ikäeroon tulee niin hyvinkin saa olla vaikka 30v ikäeroa.

• Rouva Äks

tarkoitat siis että olet kypsymätön mies, joka haluaa ikuisesti olla nuori ja näyttää "nuorelta". Tiedän tyyppisi. Ei paljoa kolahda. Miksi ei saisi näyttää ikäiseltään? Etkö sinä näytä? Ei tarvii olla tätimäisen näköinen vaikka on viiskymppinen, mutta ei tarvii onneksi näyttää enää kaksi-eikä kolmekymppiseltäkään, saa olla oma itsensä.

Tekeekö se pitkä letti sinusta jotenkin erilaisen viisikymppisen, nuoremman näköisen?

Saat olla puolestani millanen haluat, mutta juuri sinun tyyppisiä "miehiä" tarkoitin tällä avauksella.

• Hellallettas
        Rouva Äks kirjoitti:

tarkoitat siis että olet kypsymätön mies, joka haluaa ikuisesti olla nuori ja näyttää "nuorelta". Tiedän tyyppisi. Ei paljoa kolahda. Miksi ei saisi näyttää ikäiseltään? Etkö sinä näytä? Ei tarvii olla tätimäisen näköinen vaikka on viiskymppinen, mutta ei tarvii onneksi näyttää enää kaksi-eikä kolmekymppiseltäkään, saa olla oma itsensä.

Tekeekö se pitkä letti sinusta jotenkin erilaisen viisikymppisen, nuoremman näköisen?

Saat olla puolestani millanen haluat, mutta juuri sinun tyyppisiä "miehiä" tarkoitin tällä avauksella.

50 naisena minä niin tykkään katsella pitkälettisiä miehiä, olkoot he sitten nuoria tai vanhoja. Sehän se on onneksi tässä elämässä rikkautta, että kaikki miehet eivät ole sellaisia kuin sinä haluat. Jo olisi elämä silloin puisevaa meille monille muille vilkkaammille ja suvaitsevaisemmille naisille!

• Rouva Äks
        Hellallettas kirjoitti:

50 naisena minä niin tykkään katsella pitkälettisiä miehiä, olkoot he sitten nuoria tai vanhoja. Sehän se on onneksi tässä elämässä rikkautta, että kaikki miehet eivät ole sellaisia kuin sinä haluat. Jo olisi elämä silloin puisevaa meille monille muille vilkkaammille ja suvaitsevaisemmille naisille!

Saat pitää mielipiteesi. Tämän kerran.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      238
      1859
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1591
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      45
      1212
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      942
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      39
      745
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      741
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      702
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe