mikä olisi paras tähtäin malli mikä sopisi kyseiseen ilmakivääriin/tarkkuus ammuntaan
gamo 1250 hunter
4
1032
Vastaukset
- asiaa kokeillut
Aiot ampua ja mitä? 20, 40 vai 50m? Peltipurkkeja, Field Target maaleja vai kasaa?
Onko kyseessä 4,5mm Hunter? Se pistää kiikarit koetukselle.- tähtäin
4,5mm , semmosia lähinnä 20-30metrin matkoja.. tauluja ja tölkkejä.
minkäs painosia kuteja suosittelisit? - asiaa kokeillut
tähtäin kirjoitti:
4,5mm , semmosia lähinnä 20-30metrin matkoja.. tauluja ja tölkkejä.
minkäs painosia kuteja suosittelisit?Noille etäisyyksille ja käyttötarkoitukseen sopii vaikka 4x20 tai 4x32 niin pääset halvalla. Jos muuntuvasuurennosta haluat niin ota vaikka 3-7x28 ei maksa kovin paljoa kestävätkään mallit. Mikä sitten on kestävä. No Gamon oma 4x32 on ainakin kestänyt eikä lähde ryömimään omillakaan jaloilla. Parempi jalka olisi kyllä joku 1-osainen, ne maksaa jotain 40 egee ja ylöspäin. Joissain kiikareissa on maininta, että kestävät "magnum" impukan rekyylin, esim. Hawken, Bushnellin, Burriksen ja Leapersin eräät mallit. Hinta vaan rupeaa nousemaan, toisaalta hyvään optiikkaan kannattaa satsata, sellaiseen jossa parallaksisäätö.
Olen todennut että H&N Diabolo Barracuda sopii hyvin, ne on myös painavimmasta päästä mitä Suomesta saa 10,35 grainia
- gamo 1250 177cal.
Osta kiinalainen oliko se merkki zos mulla on 3-9x40 h.49eur ja 4-16x50 h.85eur. Kyllä osuu mutta jalat voi tuottaa ongelmia mutta kyllä niitä löytyy ja miel. teräksisiä kun tahtoo liukua kiskossa taaksepäin. Käytä kiskossa olevaa stopperia mutta hanki esim. dianan vastaavat ja vaikka kaksi niin alkaa kestää kun gamon oma hajoo koska se on muovia. Luoteina niin painavia kun löydät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727