Oli espanjaksi..hyvää huomenta..siis lauloin...:)
HÄÄ nyt joku sanoo " ei pitänyt paikkaansa "..ei niin..mutta musta tuntu että nyt piti niin laulaa...:)
Toimiston väki on koulutuksessa..mä en ..eivät vissiin vanhaa miestä enää..:(
Mitä mieltä olette ns. koulutuksista.....aikuisille ihmisille..en tarkoita ammattiin.
" koitte vintto "
31
1429
Vastaukset
- AngorVat
Koulutus on kivaa ;)) Etenkin jos sen päämääränä ei ole toimeentulo - lue juominen ja syöminen :)
Mää olenkin ajatellut mennä lentotaidon kurssille seuraavaksi:
"Lentämisen taidon tai oikeastaan niksin voi oppia. Kikka on siinä, että oppii paiskautumaan maata kohti osumatta siihen."
Niin ja kivaa keskiviikkoa sinne toimistolle ;)))Mäkin tykkään lentämisestä...lentelen minä..pleikkarilla on monta kohtuu hyvää peliä...:))
Oikein mukaa päivää sinullekkin...juuh ruusu päivääsi...ei vyöruusu.....- AngorVat
hai kirjoitti:
Mäkin tykkään lentämisestä...lentelen minä..pleikkarilla on monta kohtuu hyvää peliä...:))
Oikein mukaa päivää sinullekkin...juuh ruusu päivääsi...ei vyöruusu.....puheen ollen, mää oon TR-faini. Eilen alotin - ties monettako kertaa - nelosen. ;) Siinä vaan ei saa lennellä eli KURSSILLE..
Kiitti ruususta. Mulla ei oo maljakoita, mutta laitan sen tohon 'karjala'tuoppiin - mistähän sekin on muuten tänne livahtanut - niin voin koko päivän sitä ihailla. :))) AngorVat kirjoitti:
puheen ollen, mää oon TR-faini. Eilen alotin - ties monettako kertaa - nelosen. ;) Siinä vaan ei saa lennellä eli KURSSILLE..
Kiitti ruususta. Mulla ei oo maljakoita, mutta laitan sen tohon 'karjala'tuoppiin - mistähän sekin on muuten tänne livahtanut - niin voin koko päivän sitä ihailla. :)))Minäkin siitä pelistä tykkään..on kiva kun saa yhdellä napin painalluksella naista hypyttää...:)) Tekeevätköhän viellä lisää sitä...eikös se pelitalokin muuttunut.
Vitsi kävin vaakalla..nyt 68,5..jee olen aloituksesta laihtunut viisikiloo.....saamari kohta punnitsevat mut neuvolassa...:(
Onko siinä kahva ..siinä tuopissa...:))- Laahustava
hai kirjoitti:
Minäkin siitä pelistä tykkään..on kiva kun saa yhdellä napin painalluksella naista hypyttää...:)) Tekeevätköhän viellä lisää sitä...eikös se pelitalokin muuttunut.
Vitsi kävin vaakalla..nyt 68,5..jee olen aloituksesta laihtunut viisikiloo.....saamari kohta punnitsevat mut neuvolassa...:(
Onko siinä kahva ..siinä tuopissa...:))Peli se on kun en tunninnista tosta TR lyhenteestä???
Silakka muutti taskustani löysi rakkaan ja asustelevat nyt selkärepussa(isommat tilat kun on tulossa perheen lisäystä) - AngorVat
hai kirjoitti:
Minäkin siitä pelistä tykkään..on kiva kun saa yhdellä napin painalluksella naista hypyttää...:)) Tekeevätköhän viellä lisää sitä...eikös se pelitalokin muuttunut.
Onko siinä kahva ..siinä tuopissa...:))Ei oo kahvaa ;) Se on semmosta 'sutjakkaa' mallia. Mutta mullahan on nämä ottimet, jotka on sijoitettu ylävartalon molemmille puolille - yksi kummallekin. Eli kahva on täysin tarpeeton varustus. Jos ei kumpikaan otin toimi, joskus on käynyt niinkin, niin tarttee käyttää molempia yhtäaikaa :)))
Määkin tykkään ;) siis hypyttää ja päivitetty L hyppii taas uudessa pelissä (TR7), kunhan se valmistuu :))) Laahustava kirjoitti:
Peli se on kun en tunninnista tosta TR lyhenteestä???
Silakka muutti taskustani löysi rakkaan ja asustelevat nyt selkärepussa(isommat tilat kun on tulossa perheen lisäystä)on se tomp rider....missä lara groft seikkailee..kokeile on hyvä peli
AngorVat kirjoitti:
Ei oo kahvaa ;) Se on semmosta 'sutjakkaa' mallia. Mutta mullahan on nämä ottimet, jotka on sijoitettu ylävartalon molemmille puolille - yksi kummallekin. Eli kahva on täysin tarpeeton varustus. Jos ei kumpikaan otin toimi, joskus on käynyt niinkin, niin tarttee käyttää molempia yhtäaikaa :)))
Määkin tykkään ;) siis hypyttää ja päivitetty L hyppii taas uudessa pelissä (TR7), kunhan se valmistuu :)))salaista tietoo..ko. pelistä..en olekkaan kuullut milloin uusi tulee..kerro het !!
Ei taida jouluksi varmaan....pitää vissiin pyytää lahjaksi ne bokserit taas...:(- AngorVat
hai kirjoitti:
salaista tietoo..ko. pelistä..en olekkaan kuullut milloin uusi tulee..kerro het !!
Ei taida jouluksi varmaan....pitää vissiin pyytää lahjaksi ne bokserit taas...:(Ei ehdi 'pukin'konttiin ;) Viimesimmän (?) tiedon mukaan keväällä 2006.
Eli pyydä vaan bokserit - semmotteella herkullisella kuvioinnilla tietty :)) AngorVat kirjoitti:
Ei ehdi 'pukin'konttiin ;) Viimesimmän (?) tiedon mukaan keväällä 2006.
Eli pyydä vaan bokserit - semmotteella herkullisella kuvioinnilla tietty :))Kysymystä...mikä se suomalainen sivu mistä löytyy
tomp raiderista juttuja..luin ennen sitä..mutta nyt en enää muista missä se..jonkin naisen tai tytön pitämä sivusto...- AngorVat
hai kirjoitti:
Kysymystä...mikä se suomalainen sivu mistä löytyy
tomp raiderista juttuja..luin ennen sitä..mutta nyt en enää muista missä se..jonkin naisen tai tytön pitämä sivusto...vastausta - sorge ;) Tarvis hakee toi ajolupa kun entinen on hukkunut. Tää onkin hieno kortti vaan niin pirun pieni, että miten mää voin olla hukkaamatta tätä?
Tässä osoite:
http://www.tratlantis.com/
Muitakin on vaan ne tuppaa oleen ulkomaan kielellä :))) AngorVat kirjoitti:
vastausta - sorge ;) Tarvis hakee toi ajolupa kun entinen on hukkunut. Tää onkin hieno kortti vaan niin pirun pieni, että miten mää voin olla hukkaamatta tätä?
Tässä osoite:
http://www.tratlantis.com/
Muitakin on vaan ne tuppaa oleen ulkomaan kielellä :)))Kiitos...:)eihän valmiissa maailmassa kiirettä .
Mullakin viellä pahviläpyskä korttina..viellä kuvasta tuntee..molemmat korvat viellä tallella...
Nyt surfaan sinne sivuille..hei tuleeko se uusi TR x - boksille vain ? ..:(
Ai niin huomenta hyvää....- AngorVat
hai kirjoitti:
Kiitos...:)eihän valmiissa maailmassa kiirettä .
Mullakin viellä pahviläpyskä korttina..viellä kuvasta tuntee..molemmat korvat viellä tallella...
Nyt surfaan sinne sivuille..hei tuleeko se uusi TR x - boksille vain ? ..:(
Ai niin huomenta hyvää....Vai on sulla se pahvia ;) onko se iso vai pieni? Mulla oli ennen iso muovinen ja nyt pieni muovinen :)) Mihin tässä ollaan menossa...
Hihhihhih :)))
Vitsi, vitsi - huomenta sinnekin
- annina.2
Onhan ne koulutukset tietysti ihan hyviä, niin kauan kuin asiat pysyvät päässä. Mutta varsinkin, jos ei ole kovin kiinnostava aihe, niin sitten asiat tahtovat mennä samantien toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...:)
- annina.2
hai kirjoitti:
Olet oikeessa..ja onhan se kouluttajastakin kiinni...eli puhuuko samaa kieltä...:)
On tietysti mielenkiintoisiakin koulutuksia, minusta atk-koulutukset ovat ihan kiinnostavia, esim. uusien ohjelmien käyttökoulutukset. Niissä en ole kyllä ihan vastottain ollut... :)
- Loistava.polku
annina.2 kirjoitti:
On tietysti mielenkiintoisiakin koulutuksia, minusta atk-koulutukset ovat ihan kiinnostavia, esim. uusien ohjelmien käyttökoulutukset. Niissä en ole kyllä ihan vastottain ollut... :)
Minusta ne on aina olleet mahtavia, tosin ne on hinnakkaita ja siksi joskus vaikea ruinata rahat pomolta. Juuri olin Taideteollisessa korkeakoulussa täydennyskoulutuksessa ja voi hitsi että tykkäsin.
Ja juuri nämä eri ohjelmien uusien hienouksien käyttökoulutukset on kivoja, kuvankäsittelyt sun muut. - annina.2
Loistava.polku kirjoitti:
Minusta ne on aina olleet mahtavia, tosin ne on hinnakkaita ja siksi joskus vaikea ruinata rahat pomolta. Juuri olin Taideteollisessa korkeakoulussa täydennyskoulutuksessa ja voi hitsi että tykkäsin.
Ja juuri nämä eri ohjelmien uusien hienouksien käyttökoulutukset on kivoja, kuvankäsittelyt sun muut.Niin, hintavia ne on. Pomo jotain viime viikolla mainitsi jostain kurssista, en painanut mieleen, paljon se hinta oli, mutta silloin tuntui, että markat ja eurot tainneet mennä sekaisin kurssien hinnoissakin!
Tämä ummikko suomalaisen vastatervehdys,sii,sii.
Huomenta myös.
Tuo aikuisten opiskelu on tavoittelemisen arvoinen asia.
Sen kanssa taitaa vain olla niin,että ne henkilöt,jotka ovat jo muutoinkin 'paljon'opiskelleet,osaavat tehdä sitä koko ikänsä,kun taas todella sitä vailla olevat,kuten minä,keksivät 'hyviä'tekosyitä,miten saa itselleen perusteltua,ettei taaskaan voi(lue,viitsi)aloittaa sitä ja sitä kurssia.
Vieraan kielen opiskelu on ollut se ylipääsemätön asia,josta olen usein itseni kanssa tapellut.
Kädentaitoon liittyvät asiat on taas itselle se elämän itsestäänselvyys,joka on ollut sisäänkirjoitettuna jo geeneissä.Takas..:)..niin kielitaito olis sellainen mitä ihe kukinkin pitäis parantaa..en tarkoita sitä " kielimies " taitoo....
- Marion.T
vähän väliä, mutta nykyään alan jo kyllästyä koko hommaan...mitenkähän tämä aihe juuri tänään kolahtikin ihan justiinsa kohdalleen...
Hemmetti!!! minulla ainakin kuoulutus vain maksaa mahdottomasti, kun pitäsisi ajaa satoja kilometrejä ilman minkäänlaisa kulukorvauksia...hitto jätän seuraavat koulutukset väliin - minulla on tänään huono päivä - niinkutsuttu VI..TUSPÄIVÄ :((se sellainen...:)
Mitä terästä se sellainen tanko on ..nooh missä ne naiset pöydällä tanssii...ok vastaan..vit...kovaa terästä...:))
Viheltelee......
- VeliP
Kyllä tällaisen 40 ikäihmisenkin ;-) kannattaa jatkuvasti yrittää aktivoida noita harmaita aivosolujaan, ennenkuin täysin passivoituvat.
Itse olen opiskellut joskus kieliä, joskus keskustelua maailman asioista ja joskus jopa jotain alkeispsykologiaakin. Hauskaa, kun töissä vain näpyttää tietokonetta ja pyörittelee isoja ja pieniä lukuja taulukkolaskennassa.virkistää..itse haluaisin oppia venäjää...tarvitsisin sitä tässä hommassa mitä teen..nyt pitää aina tulkki hankkia..no joku vois sanoo aloita opiskelu......mut mun päähän ei enää tartu...
- tuffe
Eli suomenkielellä hedelmällistä aamua :) Onkohan kielikurssilla vielä joku paikka mullekin...
Kävin lataamassa koneelle lampaan (valiotyttö oli laittanut linkin tuolla toisessa sivussa). On sitten mullakin toimistossa joku seuralainen. Kiva kun se tepastelee näytössä... vaan nyt se ryökäle... pissii! Miten tässä nyt käy.. liukeneeko teksti...kyllä kohta kuole..juuri aattelin sua..niin eikös ne sano että jos jotakuta aattelee ei hän het kuole..:))
Vai lammas..mulla on sellainen kissa joka näytön nuolee puhtaaksi...väärältä puolen tosin...
se ei kyllä ku..siis lorauta näytölle...:)- tuffe
hai kirjoitti:
kyllä kohta kuole..juuri aattelin sua..niin eikös ne sano että jos jotakuta aattelee ei hän het kuole..:))
Vai lammas..mulla on sellainen kissa joka näytön nuolee puhtaaksi...väärältä puolen tosin...
se ei kyllä ku..siis lorauta näytölle...:)Täytyy yrittää pysytellä hengissä :))
Pitäiskö minunkin laittaa se kisu siivoamaan tuon pukin jätöksiä... voi kissa-parka, en raaski.
Koulutuksista muuten, kun lapset oli pieniä kävin 9 kk:n sihteerikursin, sen ansiosta teen nyt tätä työtä mitä en tee ;) siis kun täällä vaan hengailen :/ Ennen sitä en ollut koskenut tietokoneeseen, ja nyt olen sen lumoissa... Varsinkin tuo exceliin, se on vienyt sydämeni. Voisin mennä avio.. ei vaan jatkokurssille, tutustumaan siihen syvällisemmin :)
Ei vitsi... tiedätkö mitä se lammas nyt tekee... hyppää yläkulmasta alas ja vauhti on niin kova että se syttyy tuleen... apuaa... missä vesilasi.. tuffe kirjoitti:
Täytyy yrittää pysytellä hengissä :))
Pitäiskö minunkin laittaa se kisu siivoamaan tuon pukin jätöksiä... voi kissa-parka, en raaski.
Koulutuksista muuten, kun lapset oli pieniä kävin 9 kk:n sihteerikursin, sen ansiosta teen nyt tätä työtä mitä en tee ;) siis kun täällä vaan hengailen :/ Ennen sitä en ollut koskenut tietokoneeseen, ja nyt olen sen lumoissa... Varsinkin tuo exceliin, se on vienyt sydämeni. Voisin mennä avio.. ei vaan jatkokurssille, tutustumaan siihen syvällisemmin :)
Ei vitsi... tiedätkö mitä se lammas nyt tekee... hyppää yläkulmasta alas ja vauhti on niin kova että se syttyy tuleen... apuaa... missä vesilasi..Sanoiko se....:)
No niin tulihan se sieltä...tule meille tänne toimistoon sihteeriksi..paikka on viellä avoin...
Ja kurssit on varmaa..:)
Sinullakin se sama kissa ?? taas mua hämmästyttää..
t. mies joka on aivan äimänkäkenä- tuffe
hai kirjoitti:
Sanoiko se....:)
No niin tulihan se sieltä...tule meille tänne toimistoon sihteeriksi..paikka on viellä avoin...
Ja kurssit on varmaa..:)
Sinullakin se sama kissa ?? taas mua hämmästyttää..
t. mies joka on aivan äimänkäkenäsekin... ei kukaan kestä valveilla mun seuraa :/ En itekään zzzzzzzzzzz... :)
Onko teillä paikka edelleen vapaa? Teillä vaan on aika mahdottomat työajat ;) oon seurannut... Ja sitäpaitsi... eikös teillä ollut naispomo? Tuuraatko sitten kun pitää istua sylissä?
Ja se kissa.. joskus tarjosin sitä sulle täällä palstalle... Pitäiskö herran treenata vähän muistia ;)))
t. nainenjonkamuistivieläpelaa tuffe kirjoitti:
sekin... ei kukaan kestä valveilla mun seuraa :/ En itekään zzzzzzzzzzz... :)
Onko teillä paikka edelleen vapaa? Teillä vaan on aika mahdottomat työajat ;) oon seurannut... Ja sitäpaitsi... eikös teillä ollut naispomo? Tuuraatko sitten kun pitää istua sylissä?
Ja se kissa.. joskus tarjosin sitä sulle täällä palstalle... Pitäiskö herran treenata vähän muistia ;)))
t. nainenjonkamuistivieläpelaapahvi päätä...niin teit nyt muistan....
Meillä on vapaat työajat..itse vain tänne aikaisin kömmin
Juuh tuuraan kyllä...:)
" kissa vieköön on sulla silmäät "..oli hyvitys laulu sulle..:)- tuffe
hai kirjoitti:
pahvi päätä...niin teit nyt muistan....
Meillä on vapaat työajat..itse vain tänne aikaisin kömmin
Juuh tuuraan kyllä...:)
" kissa vieköön on sulla silmäät "..oli hyvitys laulu sulle..:)tarvit itsekin sihteerin, pitämään arkistoa :) voivoi noita miehiä ;)) *Kröhöm* nyt pitää skarpata etten ite jää unohtumisesta kiinni...
Kiitos laulusta, meinasin just nukahtaa... :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852429Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4822421Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211531Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔351270- 261240
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113