onko sillä väliä kuinka paneelit laitetaan kattoon, lähinnä tarkoitan paneleiden suuntaa..
paneleiden laitto
5
2679
Vastaukset
- ikkunaan päin
ettei virheet näy kovin herkästi.
Pienissä tiloissa kuitenkin huoneen pituussuuntaan. - vinkistä
ajattelin vain kun nyt olohuoneessa on paneelit pituus suunnassa, että tulisko ihan hullun näköinen huone jos vaihtais panelit toiste päin..
- Se Leena
Yleensä suositus on VALON SUUNTAISESTI, muuten paneelien raot korostuvat jäädessään varjoon. Siis jos haluat raidallisemman katon, niin asenna vasten valoa.
Juuri raidallisuuden vuoksi kapeaa huonetta voi LEVENTÄÄ asentamalla paneeli lyhyen seinän suuntaan.
- timpuri
On sillä jonkun verran.Yleensä laitetaan päävalon suuntaisesti,eli päät ikkunan suuntaan.Myös käytettävissä olevan puutavaran pituus vaikuttaa ettei tule tolkuttomasti polttopuuta.
Panelin asennussuunta kandee kattoa niin että kullipontti tulee enemmän näkyvälle puolelle.Usein pääkäynti ovea päin.muttei aina.- valmis !
kiitokset vastauksista. Paneelit on nyt asennettu kattoon pituus suuntaisesti ja tulipa muuten hyvän näköinen ja valoisa. Entinen katto oli tumma ja nyt vaalea. Kaikille remppaajille oikein mukavaa syksyn jatkoa.. remontti jatkuu toiseen huoneeseen :) t. ikuinen remppaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832