silmän alla nykii =(

anonyymi

Heips! Mikähän mahtaa olla vikana, kun toisen silmän alla, siis siinä silmäpussin kohdalla, nykii koko ajan? En aina edes tunne nykimistä, mutta kyllä sen näkee. Tätä on nyt jatkunut noin kaksi-kolme päivää. Onko silmän alla olevassa lihaksessa kramppi, hermovika vai mikä? Näköön tämä ei vaikuta mitenkään eikä nykimistä tosiaan tapahdu itse silmässä vaan sen alla. Alkaa jo häiritä. Auttakaa, mikäli osaatte!

11

11743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magnesium

Osta apteekista jotain magnesiumia sisältäviä vitamiinipillereitä ja syö niitä "kourallinen" ja simpsalapim huomenna ei enää nyi.

• magna,

ota magnesiumia, syö paljon maitotuotteita esim. juustoa, ehkä jopa kalkkitabletti.

Jätä kahvi (tupakka, alkoholi) vähäks aikaa, syö monivitamiinipilleri päivässä. Kyllä se siitä asettuu. Kaikenlaisia kramppeja sitä ihmisellä on aika ajoin.

• anonyymi

Eipäs tullut itsellä mieleen, että magnesium auttaa lihaskramppeihin yms. Ei muuta kuin töiden jälkeen magnesiumia hakemaan; toivottavasti huomenna silmä on normaalitilassa! Eihän tässä kehtaa kohta katsoa ihmisiä silmiin kun oma silmä nykii ja tekee ties mitä!

• magna,
        anonyymi kirjoitti:

Eipäs tullut itsellä mieleen, että magnesium auttaa lihaskramppeihin yms. Ei muuta kuin töiden jälkeen magnesiumia hakemaan; toivottavasti huomenna silmä on normaalitilassa! Eihän tässä kehtaa kohta katsoa ihmisiä silmiin kun oma silmä nykii ja tekee ties mitä!

...

• anonyymi
        magna, kirjoitti:

...

Olen juonut nyt maitoa ja juustoa tulee syötyä muutenkin. Nykiminen jatkuu edelleen =(, mutta toivotaan, että vitamiinit auttavat. Jos ei, pitänee soittaa silmälääkärille ja kysäistä ammattilaisen mielipidettä.

• moviiiiiie
        anonyymi kirjoitti:

Olen juonut nyt maitoa ja juustoa tulee syötyä muutenkin. Nykiminen jatkuu edelleen =(, mutta toivotaan, että vitamiinit auttavat. Jos ei, pitänee soittaa silmälääkärille ja kysäistä ammattilaisen mielipidettä.

Minulla sama ongelma ollut jo kolme päivää. Nykii ja nykiii. Luulisi, että lihas väsyisi lopulta, mutta ei =(

On auttanut ainakin kun laittaa jotain viileää silmäpussiin.

Sairaalaan on melko turha mennä, koska Suomalaisella sairaanhoidolla... yhtähyvin voi heittää rahat ojaan ja napsia joku random pilleri. Terkkaritkin tyyliin kyselee jotain seksijuttuja ja kertoo juoruja, muttei mitään osaa neuvoa.

• snib
        anonyymi kirjoitti:

noin. kolme viikkoa sama juttu.. maitotuotteita menee paljon, ja pidän itsestäni muutenkin huolta.. mikä neuvoksi??

• spoton
        snib kirjoitti:

noin. kolme viikkoa sama juttu.. maitotuotteita menee paljon, ja pidän itsestäni muutenkin huolta.. mikä neuvoksi??

Unohtakaa magnesium ja kalkit, ei niistä ole mitään apua. Vika on ihonalaisessa lihaksessa, joka laukoo omaan tahtiin supistuksia, itse hermon syytä se ei ole. Tavallisimmat syyt ovat liikaa viinaa, liikaa kahvia, liikaa stressiä tai liian vähän unta. Ennuste on hyvä, ei auta kuin odotella ja korjata edelläolevat mahdolliset taustasyyt. Nykinäkohdan hierominen voi katkaista nykinäkohtauksena. Kestää päiviä tai viikkoja. Ellei ala levitä laajemmalle kasvojen alueelle niin ei auta kuin odottaa, muuten mars neurologille. Diagnoosina nyt elohiiri. Kiitos ja nolla euroa.

• 36
        spoton kirjoitti:

Unohtakaa magnesium ja kalkit, ei niistä ole mitään apua. Vika on ihonalaisessa lihaksessa, joka laukoo omaan tahtiin supistuksia, itse hermon syytä se ei ole. Tavallisimmat syyt ovat liikaa viinaa, liikaa kahvia, liikaa stressiä tai liian vähän unta. Ennuste on hyvä, ei auta kuin odotella ja korjata edelläolevat mahdolliset taustasyyt. Nykinäkohdan hierominen voi katkaista nykinäkohtauksena. Kestää päiviä tai viikkoja. Ellei ala levitä laajemmalle kasvojen alueelle niin ei auta kuin odottaa, muuten mars neurologille. Diagnoosina nyt elohiiri. Kiitos ja nolla euroa.

Mulla on vipattanut puolivuotta oikean silmän alaluomi, ok viinaa liikaa mut muuten elämäntavat kutakuinkin ok.
        Nyt hiiri alkoi pikkuhiljaa häviämään kun laitoin yöksi aina purentakiskot suuhun, narisutan hampaita kai yökaudet ja se saa naamalihakset kireeksi.
        Kokeiltu magnesiumia sun muuta mut niistä ei itelle ollut mitään apua.

• Rääkäli
        36 kirjoitti:

Mulla on vipattanut puolivuotta oikean silmän alaluomi, ok viinaa liikaa mut muuten elämäntavat kutakuinkin ok.
        Nyt hiiri alkoi pikkuhiljaa häviämään kun laitoin yöksi aina purentakiskot suuhun, narisutan hampaita kai yökaudet ja se saa naamalihakset kireeksi.
        Kokeiltu magnesiumia sun muuta mut niistä ei itelle ollut mitään apua.

Syynä voi olla myös jokin neurologinen sairaus. Esim. parkinsonin tauti. Ei siis kannata kovin kauan asiaa ihmetellä, vaan hakeutua neurologin juttusille.

• Varpaat kippurassa

Hei,

Minulla on elohiiri nykinyt silmän alla jo kohta kuukauden. Olen ottanut magnesiumia kerrallaan 2 tablettia ja vahvuutena 1tbl=375mg. Nyt sitten tein havainnon, että se ilmeisesti johtuukin stressistä, koska elohiiri rauhottuu, kun menen nukkumaan.

Magnesium kyllä vaikuttaa muihin ogelmiin esim. kun varpaita kramppaa aina iltaisin, kun menen nukkumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      338
      11756
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7966
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      3083
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2258
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      156
      2219
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1656
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1261
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      55
      1103
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      793
    Aihe