silmän alla nykii =(

anonyymi

Heips! Mikähän mahtaa olla vikana, kun toisen silmän alla, siis siinä silmäpussin kohdalla, nykii koko ajan? En aina edes tunne nykimistä, mutta kyllä sen näkee. Tätä on nyt jatkunut noin kaksi-kolme päivää. Onko silmän alla olevassa lihaksessa kramppi, hermovika vai mikä? Näköön tämä ei vaikuta mitenkään eikä nykimistä tosiaan tapahdu itse silmässä vaan sen alla. Alkaa jo häiritä. Auttakaa, mikäli osaatte!

11

11701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magnesium

Osta apteekista jotain magnesiumia sisältäviä vitamiinipillereitä ja syö niitä "kourallinen" ja simpsalapim huomenna ei enää nyi.

• magna,

ota magnesiumia, syö paljon maitotuotteita esim. juustoa, ehkä jopa kalkkitabletti.

Jätä kahvi (tupakka, alkoholi) vähäks aikaa, syö monivitamiinipilleri päivässä. Kyllä se siitä asettuu. Kaikenlaisia kramppeja sitä ihmisellä on aika ajoin.

• anonyymi

Eipäs tullut itsellä mieleen, että magnesium auttaa lihaskramppeihin yms. Ei muuta kuin töiden jälkeen magnesiumia hakemaan; toivottavasti huomenna silmä on normaalitilassa! Eihän tässä kehtaa kohta katsoa ihmisiä silmiin kun oma silmä nykii ja tekee ties mitä!

• magna,
        anonyymi kirjoitti:

Eipäs tullut itsellä mieleen, että magnesium auttaa lihaskramppeihin yms. Ei muuta kuin töiden jälkeen magnesiumia hakemaan; toivottavasti huomenna silmä on normaalitilassa! Eihän tässä kehtaa kohta katsoa ihmisiä silmiin kun oma silmä nykii ja tekee ties mitä!

...

• anonyymi
        magna, kirjoitti:

...

Olen juonut nyt maitoa ja juustoa tulee syötyä muutenkin. Nykiminen jatkuu edelleen =(, mutta toivotaan, että vitamiinit auttavat. Jos ei, pitänee soittaa silmälääkärille ja kysäistä ammattilaisen mielipidettä.

• moviiiiiie
        anonyymi kirjoitti:

Olen juonut nyt maitoa ja juustoa tulee syötyä muutenkin. Nykiminen jatkuu edelleen =(, mutta toivotaan, että vitamiinit auttavat. Jos ei, pitänee soittaa silmälääkärille ja kysäistä ammattilaisen mielipidettä.

Minulla sama ongelma ollut jo kolme päivää. Nykii ja nykiii. Luulisi, että lihas väsyisi lopulta, mutta ei =(

On auttanut ainakin kun laittaa jotain viileää silmäpussiin.

Sairaalaan on melko turha mennä, koska Suomalaisella sairaanhoidolla... yhtähyvin voi heittää rahat ojaan ja napsia joku random pilleri. Terkkaritkin tyyliin kyselee jotain seksijuttuja ja kertoo juoruja, muttei mitään osaa neuvoa.

• snib
        anonyymi kirjoitti:

noin. kolme viikkoa sama juttu.. maitotuotteita menee paljon, ja pidän itsestäni muutenkin huolta.. mikä neuvoksi??

• spoton
        snib kirjoitti:

noin. kolme viikkoa sama juttu.. maitotuotteita menee paljon, ja pidän itsestäni muutenkin huolta.. mikä neuvoksi??

Unohtakaa magnesium ja kalkit, ei niistä ole mitään apua. Vika on ihonalaisessa lihaksessa, joka laukoo omaan tahtiin supistuksia, itse hermon syytä se ei ole. Tavallisimmat syyt ovat liikaa viinaa, liikaa kahvia, liikaa stressiä tai liian vähän unta. Ennuste on hyvä, ei auta kuin odotella ja korjata edelläolevat mahdolliset taustasyyt. Nykinäkohdan hierominen voi katkaista nykinäkohtauksena. Kestää päiviä tai viikkoja. Ellei ala levitä laajemmalle kasvojen alueelle niin ei auta kuin odottaa, muuten mars neurologille. Diagnoosina nyt elohiiri. Kiitos ja nolla euroa.

• 36
        spoton kirjoitti:

Unohtakaa magnesium ja kalkit, ei niistä ole mitään apua. Vika on ihonalaisessa lihaksessa, joka laukoo omaan tahtiin supistuksia, itse hermon syytä se ei ole. Tavallisimmat syyt ovat liikaa viinaa, liikaa kahvia, liikaa stressiä tai liian vähän unta. Ennuste on hyvä, ei auta kuin odotella ja korjata edelläolevat mahdolliset taustasyyt. Nykinäkohdan hierominen voi katkaista nykinäkohtauksena. Kestää päiviä tai viikkoja. Ellei ala levitä laajemmalle kasvojen alueelle niin ei auta kuin odottaa, muuten mars neurologille. Diagnoosina nyt elohiiri. Kiitos ja nolla euroa.

Mulla on vipattanut puolivuotta oikean silmän alaluomi, ok viinaa liikaa mut muuten elämäntavat kutakuinkin ok.
        Nyt hiiri alkoi pikkuhiljaa häviämään kun laitoin yöksi aina purentakiskot suuhun, narisutan hampaita kai yökaudet ja se saa naamalihakset kireeksi.
        Kokeiltu magnesiumia sun muuta mut niistä ei itelle ollut mitään apua.

• Rääkäli
        36 kirjoitti:

Mulla on vipattanut puolivuotta oikean silmän alaluomi, ok viinaa liikaa mut muuten elämäntavat kutakuinkin ok.
        Nyt hiiri alkoi pikkuhiljaa häviämään kun laitoin yöksi aina purentakiskot suuhun, narisutan hampaita kai yökaudet ja se saa naamalihakset kireeksi.
        Kokeiltu magnesiumia sun muuta mut niistä ei itelle ollut mitään apua.

Syynä voi olla myös jokin neurologinen sairaus. Esim. parkinsonin tauti. Ei siis kannata kovin kauan asiaa ihmetellä, vaan hakeutua neurologin juttusille.

• Varpaat kippurassa

Hei,

Minulla on elohiiri nykinyt silmän alla jo kohta kuukauden. Olen ottanut magnesiumia kerrallaan 2 tablettia ja vahvuutena 1tbl=375mg. Nyt sitten tein havainnon, että se ilmeisesti johtuukin stressistä, koska elohiiri rauhottuu, kun menen nukkumaan.

Magnesium kyllä vaikuttaa muihin ogelmiin esim. kun varpaita kramppaa aina iltaisin, kun menen nukkumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe