täällä mukavimmat keskustelijat?
Onko jotain henkilöä, jonka juttuja jopa odottelet?
Ketkä ovat
10
839
Vastaukset
- Tuuranputki
Laitan nyt tähän pari:
annah ja Rhanna ovat fiksuja naisia. - ainakin
ja saapaskin menettelisi (on meinaan kova kommentoimaan), jos vaan antaisi muidenkin mielipiteille vähän väljempää tilaa.
- Sivustaseurannu
Kikka ei todellakaan ole mukavin kirjoittelija. Todella tyly on muita kohtaan ja haukkuu artisteja.
- Kikka
Thaks!:)
Saapas on ihan OK. ja muitakin mukavia on , mutta en nyt muista niitä kaikkia nimimerkkejä, kun monilla ne vaihtelee. - Kikka
Sivustaseurannu kirjoitti:
Kikka ei todellakaan ole mukavin kirjoittelija. Todella tyly on muita kohtaan ja haukkuu artisteja.
Eiköhän kaikki artistit tiedä olevansa sellaisessa ammatissa ,että saavat kyllä kaikenlaiseen arvosteluun tottua...positiiviseen ja negatiiviseen.
- rita
Tuo tuntui tosi kivalta :)Täällä on ihan mukava kirjuutella,joskus tulee käytettyä aika värikästä kieltä mutta eikös sitä kuulukin ilmaista itseään ;D
- ainakin
rita kirjoitti:
Tuo tuntui tosi kivalta :)Täällä on ihan mukava kirjuutella,joskus tulee käytettyä aika värikästä kieltä mutta eikös sitä kuulukin ilmaista itseään ;D
täällä on mielestäni ihan sallittua kertoa kaikenlaiset mielipiteet. Eniten pidän teissä kahdessa siitä, että todellakin sanotte suoraan oman mielipiteenne, mutta annatte tilaa myös muiden mielipiteille. Ei kun lisää kirjoituksia vaan!
- garyonline
Ampparin kanssa ollaan muutenkin samoilla linjoilla...
Kaikkien kanssa tulee ihan kohtuullisesti juttuun. Toisten kanssa paremmin ja toisten huonommin.
- QueenOfTheDawn
eriävät mielipiteensä, jokainen meistä varmaan joskus kirjoittelee ajatuksiaan liiankin suoraan mutta näinhän se keskustelu syntyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161