Missä vika??? SKYPE ei käynnisty...

Skype111

Latasin onnistuneesti koneelleni skypen, käynnistän,sen se ei avaudu, vaan se yrittää avautua, eikä mitään tulosta. Muilla sama ongelma? Vanhassa koneessani oli kyllä toiminut hyvin.

Apua kaivataan.

Kiitos!

11

5077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asennus
      • Anonyymi

        Auttoi!


    • Skypettäjä
      • skype111

        Palomuurissa on rasti salli skypen toiminnan... muta ei vaan toimi skype käyniistyy eikä mitään tulosta....


      • veke
        skype111 kirjoitti:

        Palomuurissa on rasti salli skypen toiminnan... muta ei vaan toimi skype käyniistyy eikä mitään tulosta....

        Saattaa olla silti palomuuriongelma jos on kaksi päällekkäistä muuria niin molemmissa pistäs olla
        asennettuna sallittuna esim Winkkarin muurissa sallittujen listalla ja Softamuurissa myös. Sekä palveluntarjoajan muurissa on myös lista noista sallituistaja estetyistä.


      • skype111
        veke kirjoitti:

        Saattaa olla silti palomuuriongelma jos on kaksi päällekkäistä muuria niin molemmissa pistäs olla
        asennettuna sallittuna esim Winkkarin muurissa sallittujen listalla ja Softamuurissa myös. Sekä palveluntarjoajan muurissa on myös lista noista sallituistaja estetyistä.

        mulla on soneran muuri joka loppuu vuoden lopussa sekä service pack 2:ltä asennettu muuri, mutta koneesta löydän vain yhden,limewire,e-mule toimii normaalisti.
        Vinkkejä?
        Kiitos.


      • Veke
        skype111 kirjoitti:

        mulla on soneran muuri joka loppuu vuoden lopussa sekä service pack 2:ltä asennettu muuri, mutta koneesta löydän vain yhden,limewire,e-mule toimii normaalisti.
        Vinkkejä?
        Kiitos.

        kokeile ensin poistaa tuolta eindoussin palomuurista
        poikkeus skype eli delet ja ok.
        buuttaa kone niin seuraavan kerran kun käynnistät
        kysyy palomuuri että sallitko skypen niin vstaat että juu kaksi kertaa.out ja in .
        normaalisti toimii.
        jos ei niin sitten seuraava juttu käynnistät sen
        soneran tietoturva ohjelman ja etsit sieltä internet suojaus/ sallitut ja estetyt sovellukset.tai jotain vastaavaa ja lisäät skypen jos ei jo ole siellä jos on
        katso että salli myös portit.
        jos ei vieläkään toimi katso onko modeemin rautapalomuuri asetuksissa estoa skypelle.


      • vikirr
        Veke kirjoitti:

        kokeile ensin poistaa tuolta eindoussin palomuurista
        poikkeus skype eli delet ja ok.
        buuttaa kone niin seuraavan kerran kun käynnistät
        kysyy palomuuri että sallitko skypen niin vstaat että juu kaksi kertaa.out ja in .
        normaalisti toimii.
        jos ei niin sitten seuraava juttu käynnistät sen
        soneran tietoturva ohjelman ja etsit sieltä internet suojaus/ sallitut ja estetyt sovellukset.tai jotain vastaavaa ja lisäät skypen jos ei jo ole siellä jos on
        katso että salli myös portit.
        jos ei vieläkään toimi katso onko modeemin rautapalomuuri asetuksissa estoa skypelle.

        Minulla toimi enen oikein hyvin,joka päivä melkein puhelimmessa,näkyi livenä olin Tukholmassa Ausraaliassa toimi Suomessa,yhtenä päivänä en pääse millään olen yrittänyt ohjeiden kautta,ei monta päivää olen ainakin 1t tehnyt töitä,ei aukene.


    • AnsaliinK

      Niin, on kummallista kun toisella koneella Skype ja nimenomaan KONTAKTIT avautuvat, mutta toisella koneellani kirjautuissivu vain pyörii pyörimistään ja sanoo, että "Skype voi avata..." Kuitekin saan OMAN TILINI auki. Siellä näkyy profiili ym kaikki, mutt EN PÄÄSE KONTAKTEIHIN. Mitäs pitää tehdä?

    • jubister

      Sama täällä toisinaan skype toimii hyvin ja toisinaan se ei enää aukea. Olen asentanut skypen uudelleen ja on toiminut nyt jumissa taas. Miksi menee tälläiseen tilaan? En ole tehnyt muutoksia koneeseen se ei vain käynnistä enää kun olen sammuttanut yöksi koneen ja aukaissut uudelleen.

    • skype01

      Mulla ongelma että lataa ja lataa vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe