Latasin onnistuneesti koneelleni skypen, käynnistän,sen se ei avaudu, vaan se yrittää avautua, eikä mitään tulosta. Muilla sama ongelma? Vanhassa koneessani oli kyllä toiminut hyvin.
Apua kaivataan.
Kiitos!
Missä vika??? SKYPE ei käynnisty...
11
5577
Vastaukset
- asennus
Asenna uudestaan suoraan vanhan päälle.
http://www.skype.com/intl/fi/- Anonyymi
Auttoi!
- Skypettäjä
Yleensä palomuuri!!
Tässä ohje palomuurin asettamiseksi!
http://www.skype.com/help/guides/firewall.html- skype111
Palomuurissa on rasti salli skypen toiminnan... muta ei vaan toimi skype käyniistyy eikä mitään tulosta....
- veke
skype111 kirjoitti:
Palomuurissa on rasti salli skypen toiminnan... muta ei vaan toimi skype käyniistyy eikä mitään tulosta....
Saattaa olla silti palomuuriongelma jos on kaksi päällekkäistä muuria niin molemmissa pistäs olla
asennettuna sallittuna esim Winkkarin muurissa sallittujen listalla ja Softamuurissa myös. Sekä palveluntarjoajan muurissa on myös lista noista sallituistaja estetyistä. - skype111
veke kirjoitti:
Saattaa olla silti palomuuriongelma jos on kaksi päällekkäistä muuria niin molemmissa pistäs olla
asennettuna sallittuna esim Winkkarin muurissa sallittujen listalla ja Softamuurissa myös. Sekä palveluntarjoajan muurissa on myös lista noista sallituistaja estetyistä.mulla on soneran muuri joka loppuu vuoden lopussa sekä service pack 2:ltä asennettu muuri, mutta koneesta löydän vain yhden,limewire,e-mule toimii normaalisti.
Vinkkejä?
Kiitos. - Veke
skype111 kirjoitti:
mulla on soneran muuri joka loppuu vuoden lopussa sekä service pack 2:ltä asennettu muuri, mutta koneesta löydän vain yhden,limewire,e-mule toimii normaalisti.
Vinkkejä?
Kiitos.kokeile ensin poistaa tuolta eindoussin palomuurista
poikkeus skype eli delet ja ok.
buuttaa kone niin seuraavan kerran kun käynnistät
kysyy palomuuri että sallitko skypen niin vstaat että juu kaksi kertaa.out ja in .
normaalisti toimii.
jos ei niin sitten seuraava juttu käynnistät sen
soneran tietoturva ohjelman ja etsit sieltä internet suojaus/ sallitut ja estetyt sovellukset.tai jotain vastaavaa ja lisäät skypen jos ei jo ole siellä jos on
katso että salli myös portit.
jos ei vieläkään toimi katso onko modeemin rautapalomuuri asetuksissa estoa skypelle. - vikirr
Veke kirjoitti:
kokeile ensin poistaa tuolta eindoussin palomuurista
poikkeus skype eli delet ja ok.
buuttaa kone niin seuraavan kerran kun käynnistät
kysyy palomuuri että sallitko skypen niin vstaat että juu kaksi kertaa.out ja in .
normaalisti toimii.
jos ei niin sitten seuraava juttu käynnistät sen
soneran tietoturva ohjelman ja etsit sieltä internet suojaus/ sallitut ja estetyt sovellukset.tai jotain vastaavaa ja lisäät skypen jos ei jo ole siellä jos on
katso että salli myös portit.
jos ei vieläkään toimi katso onko modeemin rautapalomuuri asetuksissa estoa skypelle.Minulla toimi enen oikein hyvin,joka päivä melkein puhelimmessa,näkyi livenä olin Tukholmassa Ausraaliassa toimi Suomessa,yhtenä päivänä en pääse millään olen yrittänyt ohjeiden kautta,ei monta päivää olen ainakin 1t tehnyt töitä,ei aukene.
- AnsaliinK
Niin, on kummallista kun toisella koneella Skype ja nimenomaan KONTAKTIT avautuvat, mutta toisella koneellani kirjautuissivu vain pyörii pyörimistään ja sanoo, että "Skype voi avata..." Kuitekin saan OMAN TILINI auki. Siellä näkyy profiili ym kaikki, mutt EN PÄÄSE KONTAKTEIHIN. Mitäs pitää tehdä?
- jubister
Sama täällä toisinaan skype toimii hyvin ja toisinaan se ei enää aukea. Olen asentanut skypen uudelleen ja on toiminut nyt jumissa taas. Miksi menee tälläiseen tilaan? En ole tehnyt muutoksia koneeseen se ei vain käynnistä enää kun olen sammuttanut yöksi koneen ja aukaissut uudelleen.
- skype01
Mulla ongelma että lataa ja lataa vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374