lähettämällä ruokaa hätää kärsiville. Siinä toteutuu kristillinen sanoma:rakasta vihollistasi. Päivittäinen tykkitulen vaihto ei estä rakstamasta vihollista. Tässä on paljon opiksi otettavaa maailman uskoville.
Intian 2 miljoonaa Jumalaa auttavat nyt
4
421
Vastaukset
- SuprMies
pidät vihamiehinäsi kaikkia niitä, jotka eivät omaksu kristillistä uskoa niin voin sanoa, että olet käsittänyt jotain väärin kristillisessä opissasi
- sahajajoogi
On toteutunut tosi hienosti Pohjois-Irlannissä, missä kristitty veli toista veljeä jeesaa.
- valaistunut
vaan hän asuu väkisin tukeutujana oikean omistajan maassa. Irlanti on Irlantilaisten
oma maa. Se ei ole Englannille kuuluva maa. Siksi siellä on aina rähinöitä, koska vieraat toimivat siellä isäntinä. hyvin yksinkertainen asia - ota onkeesi
valaistunut kirjoitti:
vaan hän asuu väkisin tukeutujana oikean omistajan maassa. Irlanti on Irlantilaisten
oma maa. Se ei ole Englannille kuuluva maa. Siksi siellä on aina rähinöitä, koska vieraat toimivat siellä isäntinä. hyvin yksinkertainen asiaAnna maailman mennä omia polkujaan, mitä se meihin koskee??? Mutta Irlantikin kuuluu Jumalalle. Ei siis irlantilaisille. Hyvin yksinkertainen asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471