Laskeumat ja geishakuulat

Äippä

Jälkitarkastuksessa lääkäri totesi, että minulla on jonkinasteinen virtsarakon laskeuma. Hän sanoi, että se saattaa korjautua itsekseenkin vuoden sisällä synnytyksen jälkeen ainakin, jos jumppaa lantionpohjalihaksia. Hän suositteli myös geishakuulia, jotka olenkin juuri hankkinut.

Mulla oli kolmas synnytys kolmen vuoden sisään, joten lantionpohjalihakset ei tosiaan välttämättä ole aivan loistokunnossa.

Kokeilin sitten pari kertaa näitä geishakuulia, sattuneista syistä iltaisin. Aamulla sitten pahenivat virtsarakon laskeumasta aiheutuvat oireet eli esim. virtsa tuli huonolla paineella. Virtsankarkausongelmia mulle ei ole oikeastaan ollenkaan ollut. Kuulien käyttöohjeessa luki, että ei saa käyttää, mikäli on kohdunlaskeuma. Tietääkö joku, minkä takia ei saa? Ja entäs sitten, jos on virtsarakon laskeuma, saako sitten käyttää?

8

6791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n.e.s

      Minulla oli samantapainen muutama vuosi sitten. Sain juuri nimenomaan jumppauksella geishakuulia käyttäen asian kuntoon.
      Kuulat ostin seksikaupasta, mutta ovat sieltä kalliimmasta päästä ihan laadukkaat. Käytössä pidän edelleenkin 3-4 kertaa viikossa lihaskunnon varmistamiseksi.

      • kertokaa

        Olisi minullakin niiden hankinta paikallaan nimittäin, mutta en ole saanut aikaiseksi. On synnytyksen jälkeen muitakin kuluja, joten kertokaa paljonko niihin pitäisi budjetoida...


      • Äippä
        kertokaa kirjoitti:

        Olisi minullakin niiden hankinta paikallaan nimittäin, mutta en ole saanut aikaiseksi. On synnytyksen jälkeen muitakin kuluja, joten kertokaa paljonko niihin pitäisi budjetoida...

        Kuulat maksoivat Instrussa n. 60 e. Näitä kuulia saa ilmeisesti tilattua halvemmalla Aquaflexcones:in kotisivuilta, olikohan www.aquaflexcones.com.


    • ...................

      Jospa vain aloitit liian innokkaasti käyttämään niitä kuulia. Aloita ihan varovaisesti ja lisäät jumpan määrää pikku hiljaa. Onhan sitä voimat poissa jos tekee kovan jumpankin?

    • Joku Muu

      Kun aloittaa jumpan kuulien kanssa, kannattaa jumpata aluksi aamupäivällä tai aamulla. Illalla lihakset ovat väsyneemmät. Nuo pahentuneet ongelmat saattavat johtua siitä, että lihakset ovat rasittuneet liikaa, kun olet jumpannut silloin kun ne ovat väsyneimmillään.

      • siinä

        juuri tehdä muuta kun laitta ne kuulat sisään?! neuvokaa tyhmää...


      • treenannut
        siinä kirjoitti:

        juuri tehdä muuta kun laitta ne kuulat sisään?! neuvokaa tyhmää...

        Laitan ne vain sisään samalla liikkuen sisällä tai ulkona. Tuntuvat toimivan hyvin ihan kummempia jumppaliikeitäkin.


    • Anonyymi

      Onko teillä joilla laskeutuma sellaista painon tai paineen tunnetta alavatsassa (vähän kun ois tamppooni huonosti) ja tiheä virtsaamisen tarve?
      /Vaihdevuodet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe