Pakko on.

niin,

Mun on pakko saada BMW !

5

1828

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomannut...

harvemmin niitä mistään saa - mun ainakin on ollut pakko ostaa se!

• Pakko saada 2 !

Joo munki oireet alko tollai, saaha piti ja kun sain ja ajelin sillä aikani, olikin pakko saaha toinenkin....varo vaan....!

• reiska

Tollanen kuume mullakin on ollu 30-vuotta ja väliin mahtu muutama japsipyörä.Mutta nyt syksyl-
      lä se tuli niin pahaksi,että jouduin ostamaan sen
      enkä ole katunut.

• Bemari on jotain,

mitä muista pyöristä ei löydy. Olen harrastanut prätkiä koko ikäni, ajanut joskus juniorina TT-ajoja ja trimmaillut pelejä. Silloin 60-luvun alussa oli japsipyörät juuri tulleet ja Bemari oli vain se valkoinen "jäätelökauppias", jota piti vähän varoa. Kaikki kunnia myös mp-poliiseille.
      Nyt vanhempana tuli BMW perheeseen. K-1 eräässä vaihtokaupassa. Rahalla en olisi niin kallista pyörää ostanut. Sillä on tehty matkoja ja toimii hienosti. Ja minusta on tullut Bemari-fani.
      Yritä löytää lääkettä pyöräkuumeeseen ja tule mukaan mukaan kivaan jengiin. Nautit pyörästä ja siitä kaikesta mitä se tuo tullessaan.

• el_lupo

Hommasin BMW K100 RS:n 22.11. ja minulla on ollut aikaisemmin japseja, toki on siellä joukossa ollut KTM 250 crossi myös leikkikaluna.
        Ajattelin jos avovaimoni haluaa tulla kyytiin, niin en viitsi kyykkypyörällä häntä kuljettaa, sillä minulla on jo ikää 51v., mutta kunto on kuin alle kolmekymppisellä, puhumattakaan korvien välistä,sillä siellä asuu alle 20v. "prätkähullu".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      616
      1615
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      721
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      662
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe