Mun on pakko saada BMW !
Pakko on.
5
1785
Vastaukset
- huomannut...
harvemmin niitä mistään saa - mun ainakin on ollut pakko ostaa se!
- Pakko saada 2 !
Joo munki oireet alko tollai, saaha piti ja kun sain ja ajelin sillä aikani, olikin pakko saaha toinenkin....varo vaan....!
- reiska
Tollanen kuume mullakin on ollu 30-vuotta ja väliin mahtu muutama japsipyörä.Mutta nyt syksyl-
lä se tuli niin pahaksi,että jouduin ostamaan sen
enkä ole katunut. - Bemari on jotain,
mitä muista pyöristä ei löydy. Olen harrastanut prätkiä koko ikäni, ajanut joskus juniorina TT-ajoja ja trimmaillut pelejä. Silloin 60-luvun alussa oli japsipyörät juuri tulleet ja Bemari oli vain se valkoinen "jäätelökauppias", jota piti vähän varoa. Kaikki kunnia myös mp-poliiseille.
Nyt vanhempana tuli BMW perheeseen. K-1 eräässä vaihtokaupassa. Rahalla en olisi niin kallista pyörää ostanut. Sillä on tehty matkoja ja toimii hienosti. Ja minusta on tullut Bemari-fani.
Yritä löytää lääkettä pyöräkuumeeseen ja tule mukaan mukaan kivaan jengiin. Nautit pyörästä ja siitä kaikesta mitä se tuo tullessaan.- el_lupo
Hommasin BMW K100 RS:n 22.11. ja minulla on ollut aikaisemmin japseja, toki on siellä joukossa ollut KTM 250 crossi myös leikkikaluna.
Ajattelin jos avovaimoni haluaa tulla kyytiin, niin en viitsi kyykkypyörällä häntä kuljettaa, sillä minulla on jo ikää 51v., mutta kunto on kuin alle kolmekymppisellä, puhumattakaan korvien välistä,sillä siellä asuu alle 20v. "prätkähullu".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833