Apulanta kuulemma eroaa huomenna. Vika keikka soitetaan siis tänään Turussa!!!
Sipe ajoi formula3:ssa kolarin ja menehtyi tänään päivällä sairaalassa saamiinsa vammoihin. Toni tuli tästä niin surulliseksi, että ampui itsensä niityllä.
Nyt Sami on baarissa ja dokaa suruunsa, mutta kertoi minulle, että Apulanta ehkä jatkaa uudella miehistöllä. Samista tulee siis laulaja ja basson varteen otetaan Apulannan entinen huumeisiin kuollut, mutta nyt haudasta noussut basisti Timppa. Rumpujen taaksa astuu Antti Tuisku. Häntä ei kuulemma enää laulaminen kiinnostanut. Risto Asikainen tulee hoitamaan toista kitaraa kiekoiksi.
Voih, oispa Tontsa viel Apiksessa, ku se on niin ihQ. :((((
Apulanta hajoaa!!!!1 :O
13
2809
Vastaukset
- Pettynyt.
Mäki kuulin tästä. Hirveä tradegia vanhalle Apulannalle. :( Mutta jaksan uskoa, että Tuiskun Antti tuo bändiin kivaa uutta tuulta ja että kun saadaan Timppakin takaisin, on kaikki taas hyvin.
Apulanta a gogo! XP - dai__sy^^
Eikä!!!!!!!!toni oli just mun lemppari ja sit oli sipe :´( Nyyh. Hirveetä mut vähäx siidee et Anza tulee apulantaan ^^namu. Apiz4ever!!!!
- Minä_täällä_hei!
Eikös se erohakumus jätetä Heinolan maistraattiin vastan ylihuomenna, eikä jo huomenna. Eli siis Turun keikan lisäks ne ehtii vetää sen Seinäjoen keikan?
Tietääkö muuten kukaan, millon Apis alkaa vetää keikkoja tolla uudella "jengillä"? xD (olipas tyhmä nimitys, mutta en nyt muutakaan keksinyt xDD)- _martzu_
siis ei apulanta oo hajoomas ^o) ?? toni pysyy siin ja sipe ja tuomas vai mikä sen uuen nimi olikaan ?!?!?!?!
- Ilona
Kulkaas muksut! Ei Toni ole kuollut. Toni palasi minun luokseni tänne Saloon. Olen "se" Ilona. Eikä Sipe ole kuollut vielä. Hän kyllä ajoi kolarin Anssi Kelan kanssa, mutta on hengissä. Kohtaus johtui tukkasyövästä, jonka takia hän menetti hetkellisesti tajuntansa ja törmäsi seinään. Mutta Sipe on elossa, uskokaa tai älkää!!! ;)
Ja mitä Samiin tulee... Sami on tällä hetkellä Helsingin AA-klinikalla. Hänellä oli tänä aamuna elämänsä pahin darra, jonka takia hän ei kykene osalistumaan tulevan viikonlopun keikoille. Tämän takia Tuukka Temonen palaa Apikseen hetkeksi ja hän siis vetää torstain ja perjantain keikat yksin! ;D Aika sälli. :P
Salosta käsin, Teidän Ilona.- kuulkaas penskat!
mikäs juttu tää on? mä luulin saavani lukee jotakin järkevää mutta ei täältä kyllä mitää järkeenkäypää löytyny.... sääli...
kasvakaa penskat aikuisiksi! - bonnieh
kuulkaas penskat! kirjoitti:
mikäs juttu tää on? mä luulin saavani lukee jotakin järkevää mutta ei täältä kyllä mitää järkeenkäypää löytyny.... sääli...
kasvakaa penskat aikuisiksi!Mikäs juttu tää nyt on? Ei kuullosta kovin todelliselta... Meneekö tuisku apulantaan? Hmph.. O_o
- Tytteli_76
bonnieh kirjoitti:
Mikäs juttu tää nyt on? Ei kuullosta kovin todelliselta... Meneekö tuisku apulantaan? Hmph.. O_o
Terve!
En tiedä, mistä nuo kakrut on noi kuolemajutut repinyt, mutta Toni, Sipe ja Sami ovat kunnossa.
Tottahan on, että Apulanta eroaa. Tuosta tuli tieto eilen. Harmillinen juttu, mutta tämähän oli odotettavissa, nyt kun Tuukkakin lähti porukasta. Eli siis viimeinen keikka on tänään (muistaakseni) Seinäjoella.
Apulanta always in our memories. - Apulanta<333
Tytteli_76 kirjoitti:
Terve!
En tiedä, mistä nuo kakrut on noi kuolemajutut repinyt, mutta Toni, Sipe ja Sami ovat kunnossa.
Tottahan on, että Apulanta eroaa. Tuosta tuli tieto eilen. Harmillinen juttu, mutta tämähän oli odotettavissa, nyt kun Tuukkakin lähti porukasta. Eli siis viimeinen keikka on tänään (muistaakseni) Seinäjoella.
Apulanta always in our memories.Onks toi oikeest totta et apulanta eroo..????O___o
:'( Mie en kestä!!!Ei kai toi oo totta!? Apulanta<333 kirjoitti:
Onks toi oikeest totta et apulanta eroo..????O___o
:'( Mie en kestä!!!Ei kai toi oo totta!?mietin kymmenen kertaa kirjotanko vai enkö mut en usko et toi on ees totta ...
Eiköhä siitä ilmoteltas apiksen kotisivuillakin ja olisha siit enemmä juttua myös muuallakin jos noin kävisi- regen
kuulkaas penskat! kirjoitti:
kasvakaa penskat aikuisiksi!aivan joo...huomenna sataa lihavia akkoja jos tää on muka totta -.-" sipe ei ole kuollut, toni tooosi hyvissä voimissa(näin sen eilen mäkkäris :D) ja samppa ihan ok sekin on! et turpa umpeen.
- regen
Doopie kirjoitti:
mietin kymmenen kertaa kirjotanko vai enkö mut en usko et toi on ees totta ...
Eiköhä siitä ilmoteltas apiksen kotisivuillakin ja olisha siit enemmä juttua myös muuallakin jos noin kävisiniin niitten piti erota 12 vuotta sitten :D! mut eipä ole eronnu! ONNEKSI!!!
- apulanta
vitun idiootti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1559127Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492779Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312547- 572521
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971905- 971847
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231783Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481326Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 281191