Eli tilasin telefinlandin liittymän, Sim-kortti saapui postissa viikko sitten ja tänään tuli tekstarilla ilmoitus että liittymä aukeaa tunnin kuluttua. No, nyt on se maaginen tunti kulunut ja vanha liittymä meni pois käytöstä (tein siis numeronsiirron). Vaan kun vaihdoin telefinlandin korttiin, niin puhelin herjaa että "Sim-kortin rekisteröinti epäonnistui". Tässä alan olemaan vaan vähän pulassa, jollen tuota liittymää nopeasti saa toimimaan. Onko kellään mitään neuvoa? Buuttasin kännykän, otin kortin irti ja takasin, mutta ei auta.
SIM-kortin rekisteröinti epäonnistui?!
7
5527
Vastaukset
- sama
Jaahas, ja juuri kun ehdin asiaa kirota, niin nyt näyttäisi toimivan. Ongelma poistunut, pahoittelut häiriöstä ;)
- kännykäyttäjä
no nyt mulla parin toimivan kk jälkeen tuli ekaa kertaa tollanen ilmoitus... teliasoneralla kans.. toivottavasti korjaantuu nopeasti... pitää yrittää jotain.
- Kekru
Kymmeneltä tuli viesti että vaihda uusi sim puhelimeen, aukeaa kohta. Nyt on menny 4h ja kummatki (Vanha ja uusi sim) on pimeinä. Näin sitä pitää... Saunalahti kyseessä.
- helkama1977
Kekru kirjoitti:
Kymmeneltä tuli viesti että vaihda uusi sim puhelimeen, aukeaa kohta. Nyt on menny 4h ja kummatki (Vanha ja uusi sim) on pimeinä. Näin sitä pitää... Saunalahti kyseessä.
joo tein kanssa numeronsiirron ja nyt on menny 3h eikä vieläkään saunalahti toimi ja elisa on lukittunu..
- sfsadf
helkama1977 kirjoitti:
joo tein kanssa numeronsiirron ja nyt on menny 3h eikä vieläkään saunalahti toimi ja elisa on lukittunu..
Mulla sama vika, tosin kestänyt jo pari tuntia, ei auta mikään. vanha korttikaan ei toimi. ja en saanut edes tuota tekstiviestiä. Kolumpuksesta vaihdoin TEleFinlandiin. ja halusin pitää vanhan numeroni.
- ärsyttävää
sfsadf kirjoitti:
Mulla sama vika, tosin kestänyt jo pari tuntia, ei auta mikään. vanha korttikaan ei toimi. ja en saanut edes tuota tekstiviestiä. Kolumpuksesta vaihdoin TEleFinlandiin. ja halusin pitää vanhan numeroni.
ei toimi vieläkään jo neljä tuntia poikki!
- toimii vihdoin
ärsyttävää kirjoitti:
ei toimi vieläkään jo neljä tuntia poikki!
Ei siihen mennyt kuin 13 tuntia. Hyvä että nyt toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958778
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265028- 524512
- 734066
- 543439
- 513296
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573116Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262786Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422575- 432551