Eli tilasin telefinlandin liittymän, Sim-kortti saapui postissa viikko sitten ja tänään tuli tekstarilla ilmoitus että liittymä aukeaa tunnin kuluttua. No, nyt on se maaginen tunti kulunut ja vanha liittymä meni pois käytöstä (tein siis numeronsiirron). Vaan kun vaihdoin telefinlandin korttiin, niin puhelin herjaa että "Sim-kortin rekisteröinti epäonnistui". Tässä alan olemaan vaan vähän pulassa, jollen tuota liittymää nopeasti saa toimimaan. Onko kellään mitään neuvoa? Buuttasin kännykän, otin kortin irti ja takasin, mutta ei auta.
SIM-kortin rekisteröinti epäonnistui?!
7
5510
Vastaukset
- sama
Jaahas, ja juuri kun ehdin asiaa kirota, niin nyt näyttäisi toimivan. Ongelma poistunut, pahoittelut häiriöstä ;)
- kännykäyttäjä
no nyt mulla parin toimivan kk jälkeen tuli ekaa kertaa tollanen ilmoitus... teliasoneralla kans.. toivottavasti korjaantuu nopeasti... pitää yrittää jotain.
- Kekru
Kymmeneltä tuli viesti että vaihda uusi sim puhelimeen, aukeaa kohta. Nyt on menny 4h ja kummatki (Vanha ja uusi sim) on pimeinä. Näin sitä pitää... Saunalahti kyseessä.
- helkama1977
Kekru kirjoitti:
Kymmeneltä tuli viesti että vaihda uusi sim puhelimeen, aukeaa kohta. Nyt on menny 4h ja kummatki (Vanha ja uusi sim) on pimeinä. Näin sitä pitää... Saunalahti kyseessä.
joo tein kanssa numeronsiirron ja nyt on menny 3h eikä vieläkään saunalahti toimi ja elisa on lukittunu..
- sfsadf
helkama1977 kirjoitti:
joo tein kanssa numeronsiirron ja nyt on menny 3h eikä vieläkään saunalahti toimi ja elisa on lukittunu..
Mulla sama vika, tosin kestänyt jo pari tuntia, ei auta mikään. vanha korttikaan ei toimi. ja en saanut edes tuota tekstiviestiä. Kolumpuksesta vaihdoin TEleFinlandiin. ja halusin pitää vanhan numeroni.
- ärsyttävää
sfsadf kirjoitti:
Mulla sama vika, tosin kestänyt jo pari tuntia, ei auta mikään. vanha korttikaan ei toimi. ja en saanut edes tuota tekstiviestiä. Kolumpuksesta vaihdoin TEleFinlandiin. ja halusin pitää vanhan numeroni.
ei toimi vieläkään jo neljä tuntia poikki!
- toimii vihdoin
ärsyttävää kirjoitti:
ei toimi vieläkään jo neljä tuntia poikki!
Ei siihen mennyt kuin 13 tuntia. Hyvä että nyt toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818