Housut kuluu rikki!

DumdiDam

Mun housuni kuluvat rikki aina haarovälistä!
Miten sen voisi estää?
Käykö jollekin muulle samalla lailla?

PS: Kettuilijat älkööt vaivautuko...

8

1781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

jos kyse on farkuista niin peset niitä todennäköisesti liian usein jolloin kangas kuluu... vai istutko naulojen päällä...? :D

• housuton

Pesen niitä turhan harvoin... :D

• DumdiDam

Pesen niitä turhan harvoin... :D

• nayuta

mulla kuluu farkut nopeasti rikki haaruksista, sitten vain ompelemaan kasaan ja taas mennään. farkuissa on niin paksut saumat haroissa että ne hinkkaavat toisensa puhki kun liikkuu.

tuon ilmiön olen huomannut tytöillä usein, pojilla harvemmin.. liekö pojat sitten kulkevat jalat leveämmällä.. en tiedä.

En tiedä miten voi estää mutta helppo se on korjata.. ja jollet haaruksiasi koko ajan esittele, niin ei se paikkaus mihinkään näy.laita tarpeeksi paksut paikat ja ompele moneen kertaan niin ei tarvi olla heti korjaamassa uudestaan.

• ffhfgh

paikka kannattaa ommella sisäpuolelle sitten of course.

• homopoika*

joo, tytöillä kuluu todella nopeesti farkkujen haaroväli, koska tyttöjen lantio on leveämpi, he käyttävät kireempiä farkkuja kuin pojat ja pojat kävelevät(niinkuin jo sanoitkin) "leveemmin kuin tytöt" eli siis jalat ei juurikaan toisiaan "hio"...

• Anonyymi

Ompelukset eivät nykypäivän haperokankaassa kestä.. nestemäinen karlsonin liima tarttuu ja sillä voi lujittaa ympäriltä.

• AimoRapula

Jos ajaa paljon polkupyörällä niin kuluu vitun nopeesti! Auttaa kun vetelee ompelukoneella vaan siksakkia päälle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      67
      4557
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3228
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2648
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2563
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      198
      1931
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      396
      1554
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1428
    Aihe