Onko hyvä? Kuin nopeasti saa ajan?
Koskiklinikka?
20
10681
Vastaukset
- mä käyn
Ehdottomasti paras. Aikoja saa aika nopeesti. Tuula Puolakka/ Tiina Hämäläinen ovat erinomaisia ihotautilääkäreitä, joskin tarkkoja.
- Hurnauskis
Tuula Puolakkaa en kyllä suosittele kenellekään. Ei edes antanut selitystä mun karmealle käsi-ihottumalle, joka on selvästi sieni tai punkki. Määräsi vaan kortisonia niin paljon että jos uusiutuu (???) niin saan lisää. Mikä ämmä! Tästä veloitus 90€ !!!
- Anonyymi
Hurnauskis kirjoitti:
Tuula Puolakkaa en kyllä suosittele kenellekään. Ei edes antanut selitystä mun karmealle käsi-ihottumalle, joka on selvästi sieni tai punkki. Määräsi vaan kortisonia niin paljon että jos uusiutuu (???) niin saan lisää. Mikä ämmä! Tästä veloitus 90€ !!!
Et kai osannut selitää oireitasi oikein.
- Anonyymi
Hurnauskis kirjoitti:
Tuula Puolakkaa en kyllä suosittele kenellekään. Ei edes antanut selitystä mun karmealle käsi-ihottumalle, joka on selvästi sieni tai punkki. Määräsi vaan kortisonia niin paljon että jos uusiutuu (???) niin saan lisää. Mikä ämmä! Tästä veloitus 90€ !!!
Kortisooni on se paras lääke juuri ihottumaan . Siis sinä jo tiedät että ihottuma on sieni tai punkki, mutta koska sait kortisooni lääkityksen niin sehän kyllä ottaa pois ihon tulehdukset oli aiheuttaja mikä tahansa. Joten ihan oikein hän teki. Sitten että asiat maksaa
On sama kaikille ei kukaan ilmaiseksi mitään klinikka pyöritä.
- Anonyymi
En suosittele.
- Anonyymi
Tiina Hämäläiselle ISO ei.....
- Anonyymi
Samaa mieltä! Kiinnostus oli nolla. Pelkkää rahastusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä! Kiinnostus oli nolla. Pelkkää rahastusta!
Millaista kiinnostusta olet hakemassa , lääkärit tekevät ainoastaan työnsä siinä kaikki.
Ei tartte mollata ihmisiä vaan siksi että ei ihminen olekkaan muuta kun hoitava osa sairaudessa ei siis mikään kaveri - Anonyymi00019
Itse Hämäläisellä. Olin 15 min etuajassa, tuli jostain eväiden kanssa ja kehtasi ottaa minut silti 5 min myöhässä. Epäkohtelias. Ei nähnyt luomea, minkä pyysin poistamaan vaan poisti jonkun muun. Huomasin vasta kotona asian.
- Anonyymi
Ei Tiina Hämäläinen. Hätäinen ja tiuskiva.
- Anonyymi
Aivan hän ei ollut ollenkaan kiinnostunut. Vanha valokuva -ei ole nuori ja innokas, eikä vanha ja innokas -vaan vanha ja kyllästynyt, kiinnostus oli nolla. Olisi ollut aivan sama kuin ei olisi mennyt hänelle. Itseasiassa lopputulos oli pahempi. Rahastusta! Ja potilaan halveksuntaa!
- Anonyymi
En usko tuohon tiuskimisen juttuun ollenkaan , on se kumma kun tarttee aina olla joku haukkumisen kohde ja sitten oikein netissä haukutaan ja levitellään väärää tietoa. Kyllä ihotautilääkärit osaavat työnsä , joten muuten eivät olisi edes lääkäreitä
- Anonyymi00017
Anonyymi kirjoitti:
Aivan hän ei ollut ollenkaan kiinnostunut. Vanha valokuva -ei ole nuori ja innokas, eikä vanha ja innokas -vaan vanha ja kyllästynyt, kiinnostus oli nolla. Olisi ollut aivan sama kuin ei olisi mennyt hänelle. Itseasiassa lopputulos oli pahempi. Rahastusta! Ja potilaan halveksuntaa!
Kävin hänen vastaanotollaan ja oli todella töykeä ja tympeä. Sanoi varman mielipiteensä joka oli eri kuin lähetteen tehneellä yleislääkärillä. Mitään ratkaisua ongelmaan ei tullut. Kallis käynti ja vain pienen hetken olin vastaanotolla kun hän kiirehti minua ulos . En suosittele kellekään. Todella työhönsä kyllästyneen oloinen. Harmittaa etten lukenut näitä arvosteluja ennen ajan varaamista
- Anonyymi00018
Anonyymi kirjoitti:
En usko tuohon tiuskimisen juttuun ollenkaan , on se kumma kun tarttee aina olla joku haukkumisen kohde ja sitten oikein netissä haukutaan ja levitellään väärää tietoa. Kyllä ihotautilääkärit osaavat työnsä , joten muuten eivät olisi edes lääkäreitä
Ei ole pakko uskoa mutta minulle kävi näin myös. Hyvin tympeä ja jopa ivaili minulle. Meni rahat hukkaan ja parempaa lääkäriä on nyt etsittävä
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole pakko uskoa mutta minulle kävi näin myös. Hyvin tympeä ja jopa ivaili minulle. Meni rahat hukkaan ja parempaa lääkäriä on nyt etsittävä
En myös mene hänelle toista kertaa. Oli hyvin epäystävällinen, moitti minua kun kuulemma ei saa yhtään meikata, kun tulee ihotautilääkärille. En osannut putsata otsaa. Viimein suostui pyyhkäisemään itse muutoskohtaa desinfektiolapulla. Seurasin ällistyneenä hommaa.
- Anonyymi
Minusta hän on on tosi ammattilainen atooppisen ihon hoidossa. Siinä ei kauan nokka tuhihissut,kun asia oli hänelle selvä. Kaikki kolme voidetta jotka hän määräsi auttoivat.
- Anonyymi
Kävin Hämäläisellä ja oli aivan turha käynti, ei kiinnostusta koko asiaan, töykeän oloinen eikä saa normaalia asiakaspalvelua mitä lääkäreiltä yleensä saa. En suosittele kenellekkään
- Anonyymi
Ihotautilääkäri Tiina Hämäläistä en suosittele.
- Anonyymi
Yleensä ihotautilääkäreillä on sama koulutus kaikilla joten pääasia että pääsee vaivoistaan , sitähän varten sinne on menty .
- Anonyymi
Ihmettelen miten ihminen joka ei sovellu lääkäriksi on sellaiseen tehtävään hakeutunut, koskaan aikaisemmilla lääkärikäynneillä ei ole tullut vastaan lääkäriä joka käyttäytyy vastaavalla tavalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761717
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 51792
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537725- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650