Koskiklinikka?

tampere12

Onko hyvä? Kuin nopeasti saa ajan?

20

10681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä käyn

      Ehdottomasti paras. Aikoja saa aika nopeesti. Tuula Puolakka/ Tiina Hämäläinen ovat erinomaisia ihotautilääkäreitä, joskin tarkkoja.

      • Hurnauskis

        Tuula Puolakkaa en kyllä suosittele kenellekään. Ei edes antanut selitystä mun karmealle käsi-ihottumalle, joka on selvästi sieni tai punkki. Määräsi vaan kortisonia niin paljon että jos uusiutuu (???) niin saan lisää. Mikä ämmä! Tästä veloitus 90€ !!!


      • Anonyymi
        Hurnauskis kirjoitti:

        Tuula Puolakkaa en kyllä suosittele kenellekään. Ei edes antanut selitystä mun karmealle käsi-ihottumalle, joka on selvästi sieni tai punkki. Määräsi vaan kortisonia niin paljon että jos uusiutuu (???) niin saan lisää. Mikä ämmä! Tästä veloitus 90€ !!!

        Et kai osannut selitää oireitasi oikein.


      • Anonyymi
        Hurnauskis kirjoitti:

        Tuula Puolakkaa en kyllä suosittele kenellekään. Ei edes antanut selitystä mun karmealle käsi-ihottumalle, joka on selvästi sieni tai punkki. Määräsi vaan kortisonia niin paljon että jos uusiutuu (???) niin saan lisää. Mikä ämmä! Tästä veloitus 90€ !!!

        Kortisooni on se paras lääke juuri ihottumaan . Siis sinä jo tiedät että ihottuma on sieni tai punkki, mutta koska sait kortisooni lääkityksen niin sehän kyllä ottaa pois ihon tulehdukset oli aiheuttaja mikä tahansa. Joten ihan oikein hän teki. Sitten että asiat maksaa
        On sama kaikille ei kukaan ilmaiseksi mitään klinikka pyöritä.


    • Anonyymi

      En suosittele.

    • Anonyymi

      Tiina Hämäläiselle ISO ei.....

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Kiinnostus oli nolla. Pelkkää rahastusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä! Kiinnostus oli nolla. Pelkkää rahastusta!

        Millaista kiinnostusta olet hakemassa , lääkärit tekevät ainoastaan työnsä siinä kaikki.
        Ei tartte mollata ihmisiä vaan siksi että ei ihminen olekkaan muuta kun hoitava osa sairaudessa ei siis mikään kaveri


      • Anonyymi00019

        Itse Hämäläisellä. Olin 15 min etuajassa, tuli jostain eväiden kanssa ja kehtasi ottaa minut silti 5 min myöhässä. Epäkohtelias. Ei nähnyt luomea, minkä pyysin poistamaan vaan poisti jonkun muun. Huomasin vasta kotona asian.


    • Anonyymi

      Ei Tiina Hämäläinen. Hätäinen ja tiuskiva.

      • Anonyymi

        Aivan hän ei ollut ollenkaan kiinnostunut. Vanha valokuva -ei ole nuori ja innokas, eikä vanha ja innokas -vaan vanha ja kyllästynyt, kiinnostus oli nolla. Olisi ollut aivan sama kuin ei olisi mennyt hänelle. Itseasiassa lopputulos oli pahempi. Rahastusta! Ja potilaan halveksuntaa!


      • Anonyymi

        En usko tuohon tiuskimisen juttuun ollenkaan , on se kumma kun tarttee aina olla joku haukkumisen kohde ja sitten oikein netissä haukutaan ja levitellään väärää tietoa. Kyllä ihotautilääkärit osaavat työnsä , joten muuten eivät olisi edes lääkäreitä


      • Anonyymi00017
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan hän ei ollut ollenkaan kiinnostunut. Vanha valokuva -ei ole nuori ja innokas, eikä vanha ja innokas -vaan vanha ja kyllästynyt, kiinnostus oli nolla. Olisi ollut aivan sama kuin ei olisi mennyt hänelle. Itseasiassa lopputulos oli pahempi. Rahastusta! Ja potilaan halveksuntaa!

        Kävin hänen vastaanotollaan ja oli todella töykeä ja tympeä. Sanoi varman mielipiteensä joka oli eri kuin lähetteen tehneellä yleislääkärillä. Mitään ratkaisua ongelmaan ei tullut. Kallis käynti ja vain pienen hetken olin vastaanotolla kun hän kiirehti minua ulos . En suosittele kellekään. Todella työhönsä kyllästyneen oloinen. Harmittaa etten lukenut näitä arvosteluja ennen ajan varaamista


      • Anonyymi00018
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko tuohon tiuskimisen juttuun ollenkaan , on se kumma kun tarttee aina olla joku haukkumisen kohde ja sitten oikein netissä haukutaan ja levitellään väärää tietoa. Kyllä ihotautilääkärit osaavat työnsä , joten muuten eivät olisi edes lääkäreitä

        Ei ole pakko uskoa mutta minulle kävi näin myös. Hyvin tympeä ja jopa ivaili minulle. Meni rahat hukkaan ja parempaa lääkäriä on nyt etsittävä


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ei ole pakko uskoa mutta minulle kävi näin myös. Hyvin tympeä ja jopa ivaili minulle. Meni rahat hukkaan ja parempaa lääkäriä on nyt etsittävä

        En myös mene hänelle toista kertaa. Oli hyvin epäystävällinen, moitti minua kun kuulemma ei saa yhtään meikata, kun tulee ihotautilääkärille. En osannut putsata otsaa. Viimein suostui pyyhkäisemään itse muutoskohtaa desinfektiolapulla. Seurasin ällistyneenä hommaa.


    • Anonyymi

      Minusta hän on on tosi ammattilainen atooppisen ihon hoidossa. Siinä ei kauan nokka tuhihissut,kun asia oli hänelle selvä. Kaikki kolme voidetta jotka hän määräsi auttoivat.

    • Anonyymi

      Kävin Hämäläisellä ja oli aivan turha käynti, ei kiinnostusta koko asiaan, töykeän oloinen eikä saa normaalia asiakaspalvelua mitä lääkäreiltä yleensä saa. En suosittele kenellekkään

    • Anonyymi

      Ihotautilääkäri Tiina Hämäläistä en suosittele.

      • Anonyymi

        Yleensä ihotautilääkäreillä on sama koulutus kaikilla joten pääasia että pääsee vaivoistaan , sitähän varten sinne on menty .


    • Anonyymi

      Ihmettelen miten ihminen joka ei sovellu lääkäriksi on sellaiseen tehtävään hakeutunut, koskaan aikaisemmilla lääkärikäynneillä ei ole tullut vastaan lääkäriä joka käyttäytyy vastaavalla tavalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1717
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1288
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      51
      792
    7. 69
      778
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe