Onko hyvä? Kuin nopeasti saa ajan?
Koskiklinikka?
tampere12
2110875
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Uusi kunnanjohtajaJokos tekoäly on kertonut, kenestä paras uusi kunnanjohtaja? Ketä persut vastustaa?
Vastaukset 21
Vanhimmat
Ehdottomasti paras. Aikoja saa aika nopeesti. Tuula Puolakka/ Tiina Hämäläinen ovat erinomaisia ihotautilääkäreitä, joskin tarkkoja.
Tuula Puolakkaa en kyllä suosittele kenellekään. Ei edes antanut selitystä mun karmealle käsi-ihottumalle, joka on selvästi sieni tai punkki. Määräsi vaan kortisonia niin paljon että jos uusiutuu (???) niin saan lisää. Mikä ämmä! Tästä veloitus 90€ !!!
Et kai osannut selitää oireitasi oikein.
Kortisooni on se paras lääke juuri ihottumaan . Siis sinä jo tiedät että ihottuma on sieni tai punkki, mutta koska sait kortisooni lääkityksen niin sehän kyllä ottaa pois ihon tulehdukset oli aiheuttaja mikä tahansa. Joten ihan oikein hän teki. Sitten että asiat maksaa
On sama kaikille ei kukaan ilmaiseksi mitään klinikka pyöritä.
En suosittele.
Tiina Hämäläiselle ISO ei.....
Samaa mieltä! Kiinnostus oli nolla. Pelkkää rahastusta!
Millaista kiinnostusta olet hakemassa , lääkärit tekevät ainoastaan työnsä siinä kaikki.
Ei tartte mollata ihmisiä vaan siksi että ei ihminen olekkaan muuta kun hoitava osa sairaudessa ei siis mikään kaveri
Itse Hämäläisellä. Olin 15 min etuajassa, tuli jostain eväiden kanssa ja kehtasi ottaa minut silti 5 min myöhässä. Epäkohtelias. Ei nähnyt luomea, minkä pyysin poistamaan vaan poisti jonkun muun. Huomasin vasta kotona asian.
Ei Tiina Hämäläinen. Hätäinen ja tiuskiva.
Aivan hän ei ollut ollenkaan kiinnostunut. Vanha valokuva -ei ole nuori ja innokas, eikä vanha ja innokas -vaan vanha ja kyllästynyt, kiinnostus oli nolla. Olisi ollut aivan sama kuin ei olisi mennyt hänelle. Itseasiassa lopputulos oli pahempi. Rahastusta! Ja potilaan halveksuntaa!
En usko tuohon tiuskimisen juttuun ollenkaan , on se kumma kun tarttee aina olla joku haukkumisen kohde ja sitten oikein netissä haukutaan ja levitellään väärää tietoa. Kyllä ihotautilääkärit osaavat työnsä , joten muuten eivät olisi edes lääkäreitä
Kävin hänen vastaanotollaan ja oli todella töykeä ja tympeä. Sanoi varman mielipiteensä joka oli eri kuin lähetteen tehneellä yleislääkärillä. Mitään ratkaisua ongelmaan ei tullut. Kallis käynti ja vain pienen hetken olin vastaanotolla kun hän kiirehti minua ulos . En suosittele kellekään. Todella työhönsä kyllästyneen oloinen. Harmittaa etten lukenut näitä arvosteluja ennen ajan varaamista
Ei ole pakko uskoa mutta minulle kävi näin myös. Hyvin tympeä ja jopa ivaili minulle. Meni rahat hukkaan ja parempaa lääkäriä on nyt etsittävä
En myös mene hänelle toista kertaa. Oli hyvin epäystävällinen, moitti minua kun kuulemma ei saa yhtään meikata, kun tulee ihotautilääkärille. En osannut putsata otsaa. Viimein suostui pyyhkäisemään itse muutoskohtaa desinfektiolapulla. Seurasin ällistyneenä hommaa.
Minusta hän on on tosi ammattilainen atooppisen ihon hoidossa. Siinä ei kauan nokka tuhihissut,kun asia oli hänelle selvä. Kaikki kolme voidetta jotka hän määräsi auttoivat.
Kävin Hämäläisellä ja oli aivan turha käynti, ei kiinnostusta koko asiaan, töykeän oloinen eikä saa normaalia asiakaspalvelua mitä lääkäreiltä yleensä saa. En suosittele kenellekkään
Ihotautilääkäri Tiina Hämäläistä en suosittele.
Yleensä ihotautilääkäreillä on sama koulutus kaikilla joten pääasia että pääsee vaivoistaan , sitähän varten sinne on menty .
Käsi ihottumaani Tiina Hämäläinen sanoi ettei ole allergiaa. Ei tutkittu mitenkään, vilkaisi vaan. Antoi kortisonivoiteen. Jossain kohtaa vaihdoin astianpesuaineen lv merkkiin ja ihottuma katosi. Olin allerginen fairylle sun muille. Kärsin vuosia toistuvasta ihottumasta koska uskoin häntä, sormissa oli jatkuvasti iho rikki ja haavaumia. Tiina Hämäläinen ei kysellyt mitään, antoi vaan reseptin. Ihottuman kadottua tajusin mistä se johtui. Surkea lääkäri, ei näe yhtään vaivaa. Kävin kahdesti, eri asialla ja se toinenkin hoito meni päin seiniä. Minulla oli jotenkin kuvitelma että erikoislääkärit osaa asiansa. Typerä olin.
Ihmettelen miten ihminen joka ei sovellu lääkäriksi on sellaiseen tehtävään hakeutunut, koskaan aikaisemmilla lääkärikäynneillä ei ole tullut vastaan lääkäriä joka käyttäytyy vastaavalla tavalla