Koskiklinikka?

tampere12

Onko hyvä? Kuin nopeasti saa ajan?

18

10256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä käyn

Ehdottomasti paras. Aikoja saa aika nopeesti. Tuula Puolakka/ Tiina Hämäläinen ovat erinomaisia ihotautilääkäreitä, joskin tarkkoja.

• Hurnauskis

Tuula Puolakkaa en kyllä suosittele kenellekään. Ei edes antanut selitystä mun karmealle käsi-ihottumalle, joka on selvästi sieni tai punkki. Määräsi vaan kortisonia niin paljon että jos uusiutuu (???) niin saan lisää. Mikä ämmä! Tästä veloitus 90€ !!!

• Anonyymi
        Hurnauskis kirjoitti:

Tuula Puolakkaa en kyllä suosittele kenellekään. Ei edes antanut selitystä mun karmealle käsi-ihottumalle, joka on selvästi sieni tai punkki. Määräsi vaan kortisonia niin paljon että jos uusiutuu (???) niin saan lisää. Mikä ämmä! Tästä veloitus 90€ !!!

Et kai osannut selitää oireitasi oikein.

• Anonyymi
        Hurnauskis kirjoitti:

Kortisooni on se paras lääke juuri ihottumaan . Siis sinä jo tiedät että ihottuma on sieni tai punkki, mutta koska sait kortisooni lääkityksen niin sehän kyllä ottaa pois ihon tulehdukset oli aiheuttaja mikä tahansa. Joten ihan oikein hän teki. Sitten että asiat maksaa
        On sama kaikille ei kukaan ilmaiseksi mitään klinikka pyöritä.

• Anonyymi

En suosittele.

• Anonyymi

Tiina Hämäläiselle ISO ei.....

• Anonyymi

Samaa mieltä! Kiinnostus oli nolla. Pelkkää rahastusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä! Kiinnostus oli nolla. Pelkkää rahastusta!

Millaista kiinnostusta olet hakemassa , lääkärit tekevät ainoastaan työnsä siinä kaikki.
        Ei tartte mollata ihmisiä vaan siksi että ei ihminen olekkaan muuta kun hoitava osa sairaudessa ei siis mikään kaveri

• Anonyymi

Ei Tiina Hämäläinen. Hätäinen ja tiuskiva.

• Anonyymi

Aivan hän ei ollut ollenkaan kiinnostunut. Vanha valokuva -ei ole nuori ja innokas, eikä vanha ja innokas -vaan vanha ja kyllästynyt, kiinnostus oli nolla. Olisi ollut aivan sama kuin ei olisi mennyt hänelle. Itseasiassa lopputulos oli pahempi. Rahastusta! Ja potilaan halveksuntaa!

• Anonyymi

En usko tuohon tiuskimisen juttuun ollenkaan , on se kumma kun tarttee aina olla joku haukkumisen kohde ja sitten oikein netissä haukutaan ja levitellään väärää tietoa. Kyllä ihotautilääkärit osaavat työnsä , joten muuten eivät olisi edes lääkäreitä

• Anonyymi00017
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan hän ei ollut ollenkaan kiinnostunut. Vanha valokuva -ei ole nuori ja innokas, eikä vanha ja innokas -vaan vanha ja kyllästynyt, kiinnostus oli nolla. Olisi ollut aivan sama kuin ei olisi mennyt hänelle. Itseasiassa lopputulos oli pahempi. Rahastusta! Ja potilaan halveksuntaa!

Kävin hänen vastaanotollaan ja oli todella töykeä ja tympeä. Sanoi varman mielipiteensä joka oli eri kuin lähetteen tehneellä yleislääkärillä. Mitään ratkaisua ongelmaan ei tullut. Kallis käynti ja vain pienen hetken olin vastaanotolla kun hän kiirehti minua ulos . En suosittele kellekään. Todella työhönsä kyllästyneen oloinen. Harmittaa etten lukenut näitä arvosteluja ennen ajan varaamista

• Anonyymi00018
        Anonyymi kirjoitti:

En usko tuohon tiuskimisen juttuun ollenkaan , on se kumma kun tarttee aina olla joku haukkumisen kohde ja sitten oikein netissä haukutaan ja levitellään väärää tietoa. Kyllä ihotautilääkärit osaavat työnsä , joten muuten eivät olisi edes lääkäreitä

Ei ole pakko uskoa mutta minulle kävi näin myös. Hyvin tympeä ja jopa ivaili minulle. Meni rahat hukkaan ja parempaa lääkäriä on nyt etsittävä

• Anonyymi

Minusta hän on on tosi ammattilainen atooppisen ihon hoidossa. Siinä ei kauan nokka tuhihissut,kun asia oli hänelle selvä. Kaikki kolme voidetta jotka hän määräsi auttoivat.

• Anonyymi

Kävin Hämäläisellä ja oli aivan turha käynti, ei kiinnostusta koko asiaan, töykeän oloinen eikä saa normaalia asiakaspalvelua mitä lääkäreiltä yleensä saa. En suosittele kenellekkään

• Anonyymi

Ihotautilääkäri Tiina Hämäläistä en suosittele.

• Anonyymi

Yleensä ihotautilääkäreillä on sama koulutus kaikilla joten pääasia että pääsee vaivoistaan , sitähän varten sinne on menty .

• Anonyymi

Ihmettelen miten ihminen joka ei sovellu lääkäriksi on sellaiseen tehtävään hakeutunut, koskaan aikaisemmilla lääkärikäynneillä ei ole tullut vastaan lääkäriä joka käyttäytyy vastaavalla tavalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      165
      2982
    2. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      114
      2274
    3. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      76
      1959
    4. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      47
      1713
    5. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      62
      1607
    6. Kuka on Farmi Suomi Riiko?

Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe
      Tv-sarjat
      15
      1411
    7. Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä

Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään
      Kankaanpää
      31
      1394
    8. Vastuuhenkilöt

Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.
      Lapua
      72
      1246
    9. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      66
      1235
    10. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      10
      978
    Aihe