rokotukset ja lääkkeet aasiassa

nasu

Ollaan lähdös pattayalle 2:ksi vko:ksi kk:n päästä ja kyselisin rokotuksista tai lääkityksistä... A-hepatiitti-rokote ilmeisesti ainakin kantsii ottaa!!! Onko jotain muita mitä ehdottomasti suositellaan??! Kannattaako paikan päällä syödä jotain maitohappobakteerijuttuja? Kiitän jo etukäteen vastanneita!!

7

4931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

Toi A-hepatiitti rokotus on varmasti hyvä olla. Osta paikallisesta apteekista mahalääkkeet.

• matkaaja

havriks rokote,puolenvuoden päästä vahvistusrokote,voimasssa 20v ja ekan voi ottaa nyt,itse käytän tuota immodediumia ja jos paha tauti nii marssi paikalliseen sairaalaan niin saat sellaset rohdot, että varmasti kaikki vatsapöpöt lähtee karkuun

• Kenties
      • Irina

jos tiedät meneväsi esim. kwai-joelle tai muuhun vastaavanlaiseen paikkaan niin kantsii harkita malarialääkitystä. Itselläni sitä ei oo koskaan ollu, mutta koskaan ei ole liian varovainen....

• Asuja

Sanonpahan jalleen kerran, etta kannattaa kysya laakarilta, eika taalta palstalta. Tai Kansanterveyslaitokselta. Mutta tassa nyt kuitenkin jotain:

Normaalit rokotteet, jaykkakouristukset, poliot yms. on syyta olla kunnossa. Hepatiittirokotus on myos hyva olla. Muutapa ei juuri tarvitsekaan.

Tuosta lintuflunssasta ei ainakaan viela tarvitse olla huolissaan, jos et meinaa kanafarmilla kayda.

• tietoa haluava

Mitenkä saisi apua hammasharjan ja protesin puhdistukseen ulkomailla matkustettaessa

• hekku

Kuulehan, jos olet esim Thaimaahan lähdössä niin ei mitään ongelmaa. Siellä KAIKKI hygieniatuotteet ovat huomattavasti halvempia ja valikoima erittäin hyvä eli kannattaa ostaa kotiinkin. Ja jos avulla tarkoitat sitä ettet itse pysty niitä puhdistamaan niin en suosittele Thaimaata invaliideille koska esim. liikkuminen on hankalaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      56
      1232
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      94
      1226
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1060
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      925
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      813
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      794
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      14
      730
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      629
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      613
    Aihe